Komunikaty PR

Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!

2024-04-26  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania prpress ( 0.09 MB )

Na teraz czy na tydzień? Tylko dla siebie, a może dla całej rodziny? Niezależnie od tego, jakich zakupów potrzebujesz, zrobisz je w jednym miejscu. Wystarczy Ci do tego aplikacja Żabka Jush, w ramach której skorzystasz nie tylko z usługi Jush, ale od teraz także z oferty supermarketu online delio. Tym samym powołana do życia została jedna platforma zakupowa, która połączy największe zalety obydwu usług.

Wśród kupujących online co 3 badany regularnie kupuje produkty spożywcze – wynika z raportu „Dekada polskiego e-commerce”[1]. To coraz większa grupa, dla której ważne są przede wszystkim komfort i wygoda, a także szeroki wybór produktów. Konsumentów do zakupów w sieci przyciągają także liczne promocje.

Potwierdza to badanie przeprowadzone na zlecenie Żabki Jush[2]. Najczęściej wskazywanym przez respondentów powodem wyboru zakupów online jest wygoda (49%). Nieco niżej jest oszczędność czasu (44%), możliwość zrobienia zakupów z domu (40%) i brak konieczności stania w sklepowej kolejce (37%). Z kolei nieco ponad 1/4 badanych decyduje się na zakupy online ze względu na szeroki asortyment produktów.

Odpowiedzią na zmieniające się zwyczaje konsumentów jest nowa odsłona Żabki Jush, dzięki której zakupy online staną jeszcze prostsze i wygodniejsze. Twórcy aplikacji zdecydowali się zaoferować swoim klientom jeszcze bardziej dopasowane rozwiązania do ich preferencji.  Co to oznacza w praktyce? Najprościej mówiąc, w aplikacji Żabka Jush klienci zyskają dostęp do supermarketu online delio, co ułatwi realizację wszystkich potrzeb zakupowych. Tym samym nie będą musieli posiadać na swoich telefonach dwóch oddzielnych aplikacji.

Twórcy aplikacji przekonują, że ich ambicją jest nie tylko dostosowywanie się do obecnych trendów, ale także wyprzedzanie ich. Dlatego stale śledzą wszelkie zmiany w preferencjach i oczekiwaniach klientów, aby wprowadzać innowacyjne rozwiązania przed konkurencją.

Misją naszej firmy jest tworzenie rozwiązań, które wyróżniają się na rynku e-grocery wygodą i najwyższą jakością. Obie nasze usługi - Jush i delio -  spotykają się z bardzo pozytywnym odbiorem, co niezmiernie nas cieszy. Po bardzo dobrych wynikach w ubiegłym roku, w którym Żabka Jush urosła trzykrotnie, stawiamy kolejny krok naprzód. W ten sposób jesteśmy bliżej oczekiwaniom klientów, którym oferujemy usługę w duchu prawdziwego ultra convenience   – mówi Maciej Nowakowski, CEO Lite e-Commerce, startupu odpowiedzialnego za rozwój Żabki Jush. 

Dwie usługi w jednym miejscu

W nowej odsłonie aplikacji Żabka Jush na ekranie powitalnym użytkownik sam zadecyduje, z której z dwóch oferowanych usług chce skorzystać -  Jush czy delio supermarket online. Pierwsza z nich oferuje zakupy nawet w 15 minut, ale i delio gwarantuje najszybszą dostawę spośród usług e-grocery w naszym kraju, nawet w ciągu dwóch godzin od złożenia zamówienia. Co warte podkreślenia, w delio klienci zyskują dostęp do oferty produktowej porównywalnej do tradycyjnego supermarketu.

Zdobyliśmy szerokie grono stałych użytkowników, które zwiększa się praktycznie każdego dnia. Jestem pewien, że postawienie na jedną platformę pozwoli nam na dalszy intensywny rozwój i wyznaczy nowe trendy dla całej branży w Polsce  – dodaje Nowakowski. 

Klient każdorazowo będzie mógł wybrać jakiego rodzaju zakupów aktualnie poszukuje. Po wybraniu interesującego go modelu zakupów, będzie mógł przeglądać kategorie, dodawać produkty do koszyka, a następnie dokonywać zamówienia i płatności. Tak jak dotychczas zakupy zarówno w ramach Jush, jak i delio supermarket online będzie można otrzymać z dostawą do domu w Warszawie i Krakowie.

Promocje na start nowej usługi

Na start nowej odsłony aplikacji Żabka Jush oferuje swoim klientom promocje na wybrane produkty, które będą sięgać nawet 50%. Dodatkowo dla każdego klienta delio supermarket online, przygotowano, specjalny kod zniżkowy, dzięki któremu zaoszczędzi on aż 20% na pierwszych zakupach o wartości od 150 do 350 zł. Pozostali użytkownicy także znajdą dla siebie wiele promocji na obie usługi. Na pierwsze zamówienie w Jush w aplikacji oferowane są trzy kupony rabatowe: -30%, -20% i -15% na koszyk o wartości 40-80 zł. Natomiast w delio supermarket online klienci, którzy złożą pierwsze zamówienie, otrzymają kupony o wartości -30zł, -20zł i -15zł na koszyk o wartości od 150 zł.

 


[1] Raport przygotowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

[2] Badanie przeprowadzone przez Spotlight Research na zlecenie Żabki Jush na reprezentatywnej próbie 1031 Polaków w wieku 18+.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii Biuro prasowe
2024-05-14 | 14:50

Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii

Na początku maja ruszyła wielokanałowa kampania „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”. Promuje ona uruchomioną 22 kwietnia platformę, w ramach której klienci
Handel Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”
2024-05-14 | 13:50

Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”

W skali światowej mężczyźni zarabiają średnio o 20 proc. więcej niż kobiety. W Polsce ta różnica wynosi jeszcze więcej, bo aż 26 proc1. Idea sprawiedliwego wynagrodzenia to
Handel Żabka gotowa na nadejście lata! Sieć uruchomi ponad 140 sklepów sezonowych
2024-05-14 | 13:45

Żabka gotowa na nadejście lata! Sieć uruchomi ponad 140 sklepów sezonowych

Sklepy sezonowe w miejscowościach turystycznych cieszą się coraz większą popularnością. W tym roku Żabka będzie miała ponad 140 placówek w takim formacie, czyli o blisko 20

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Mniej niż 2 proc. polskich rzek ma czystą wodę zdatną do picia. Podczas akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci

Z badań Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska wynika, że w latach 2014–2020 zły stan wód odnotowano w 99,5 proc. polskich rzek. Problemem jest także zaśmiecanie rzek i ich okolic. W trakcie corocznych akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci. Rozwijanie powszechnej świadomości i odpowiedzialności za lokalne środowisko to jeden z głównych celów akcji Operacja Czysta Rzeka. Trwa właśnie szósta edycja akcji, w którą angażują się także prywatne firmy.

Infrastruktura

Podczas wojny w Ukrainie całkowicie zniszczono niemal 10 proc. mieszkań i domów. Proces odbudowy potrzebuje odpowiedniej strategii

Łączne szkody w infrastrukturze Ukrainy spowodowane inwazją rosyjską sięgają 157 mld dol. – wynika z obliczeń Kijowskiej Szkoły Ekonomicznej. Bank Światowy wylicza, że całkowity koszt odbudowy Ukrainy w ciągu następnej dekady wyniesie 486 mld dol., przy czym najwięcej pochłonie mieszkalnictwo. – Ukraina potrzebuje kompleksowej strategii odbudowy i renowacji swoich zasobów budowlanych – ocenia Besim Nebiu z Habitat for Humanity International. Jego zdaniem powinna ona od razu uwzględniać problemy w mieszkalnictwie, z którymi jeszcze przed wojną borykały się ukraińskie gminy.

Przemysł

Projekt budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej nabiera tempa. Ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej inwestycji

W maju ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Pierwszy etap badań zakończy się w tym roku, a wyniki zostaną wykorzystane w trwającym procesie projektowania elektrowni przez konsorcjum Westinghouse i Bechtel. – Chcemy dobrze poznać strukturę gruntu, na którym posadowiona będzie elektrownia. Dzięki temu będziemy mogli dopracować sam projekt elektrowni z perspektywy bezpieczeństwa – podkreśla Leszek Hołda, prezes Bechtel Polska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.