Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś uruchomienie programu "Sustainability Partner Recognition Program", aby docenić partnerów handlowych chcących dążyć do zrównoważonego rozwoju i wdrażających rozwiązania Zebra Technologies. Nowy program jest otwarty dla wszystkich partnerów sprzętowych i ISV Zebra PartnerConnect na całym świecie.
"Nasz program jest ważny, ponieważ klienci, czyli użytkownicy końcowi coraz częściej proszą nas o wsparcie w wykorzystaniu rozwiązań cyfrowych i automatyzacji w dążeniu do osiągnięcia zrównoważonego rozwoju" – powedział Bill Cate, wiceprezes ds. marketingu, portfolio i ekosystemów w Zebra Technologies. – "Klienci muszą mieć pewność, że mogą w łatwy sposób znaleźć wiarygodnych partnerów, którzy nawiążą z nimi współpracę oraz wesprą ich w osiągnięciu tego celu".
Too Good To Go, firma zaangażowana społecznie, stojąca za największym na świecie rynkiem nadwyżek żywności, jako pierwsza zakwalifikowała się do grona uznanych partnerów zrównoważonego rozwoju firmy Zebra Technologies. Platforma Too Good To Go oraz jej kompleksowe rozwiązanie do zarządzania nadwyżkami żywności pozwala sprzedawcom detalicznym artykułów spożywczych na uwolnienie nadwyżek zapasów i ograniczenie marnotrawstwa żywności. Dzięki integracji z Too Good To Go Marketplace platforma na bieżąco śledzi i pomaga w redystrybucji nadwyżek jedzenia do 90 milionów zarejestrowanych użytkowników w 17 krajach w Europie i Ameryce Północnej, którzy są gotowi do kupowania i odbierania nadwyżek żywności.
"Od momentu uruchomienia Too Good To Go w 2015 roku pomogliśmy uchronić przed zmarnowaniem się ponad 300 milionów posiłków. W 2023 r. do naszej globalnej społeczności dołączyło 21 milionów nowych zarejestrowanych użytkowników i 72 000 nowych aktywnych sklepów. Zwiększyło to nasz wpływ na ochronę ponad 100 milionów posiłków przed zmarnowaniem w ciągu zaledwie jednego roku" – powiedział Simon Leesley, dyrektor operacyjny Too Good To Go. – "Dzięki uznaniu i wsparciu firmy Zebra Technologies będziemy wspólnie zwiększać skalę działania, pomagając sprzedawcom detalicznym produktów spożywczych znacząco wpływać zarówno na ich wyniki finansowe, jak i na walkę ze zmianami klimatycznymi".
Inne przykłady zrównoważonych działań biznesowych to na przykład system weryfikacji okresu przydatności do spożycia żywności, który sprawdza daty ważności i dostosowuje do nich ceny dla klientów. Dodatkowo warto wskazać rozwiązania lokalizacyjne i śledzące, które wybierają najbardziej efektywne trasy dla pojazdów oraz autonomiczne roboty mobilne, które automatyzują i optymalizują recykling magazynów.
Aby zakwalifikować się do "Sustainability Partner Recognition Program" firmy Zebra Technologies, firmy muszą wykazać co najmniej trzy wdrożenia nowych rozwiązań z zakresu zrównoważonego rozwoju. Zobowiązują się również do pomocy klientom w ciągłej poprawie ich wyników w zakresie zrównoważonego rozwoju i wspierania ich w dostosowywaniu się do najlepszych praktyk.
Zakwalifikowani partnerzy otrzymują ekskluzywne logo zrównoważonego rozwoju, które mogą wykorzystywać w swoich działaniach marketingowych, komunikacji i propozycjach zapytań ofertowych, a także dedykowany identyfikator na platformie Zebra Partner Locator. Zebra Technologies zapewni im również wspólne zasoby marketingowe, uznaniowe fundusze na rozwój marketingu oraz szkolenia w zakresie inicjatyw korporacyjnych i produktowych.
Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?
Zielonogórska serowarnia "Na Zielonej Łące" laureatem prestiżowej nagrody
VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Mniej niż 2 proc. polskich rzek ma czystą wodę zdatną do picia. Podczas akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci
Z badań Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska wynika, że w latach 2014–2020 zły stan wód odnotowano w 99,5 proc. polskich rzek. Problemem jest także zaśmiecanie rzek i ich okolic. W trakcie corocznych akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci. Rozwijanie powszechnej świadomości i odpowiedzialności za lokalne środowisko to jeden z głównych celów akcji Operacja Czysta Rzeka. Trwa właśnie szósta edycja akcji, w którą angażują się także prywatne firmy.
Infrastruktura
Podczas wojny w Ukrainie całkowicie zniszczono niemal 10 proc. mieszkań i domów. Proces odbudowy potrzebuje odpowiedniej strategii
Łączne szkody w infrastrukturze Ukrainy spowodowane inwazją rosyjską sięgają 157 mld dol. – wynika z obliczeń Kijowskiej Szkoły Ekonomicznej. Bank Światowy wylicza, że całkowity koszt odbudowy Ukrainy w ciągu następnej dekady wyniesie 486 mld dol., przy czym najwięcej pochłonie mieszkalnictwo. – Ukraina potrzebuje kompleksowej strategii odbudowy i renowacji swoich zasobów budowlanych – ocenia Besim Nebiu z Habitat for Humanity International. Jego zdaniem powinna ona od razu uwzględniać problemy w mieszkalnictwie, z którymi jeszcze przed wojną borykały się ukraińskie gminy.
Przemysł
Projekt budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej nabiera tempa. Ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej inwestycji
W maju ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Pierwszy etap badań zakończy się w tym roku, a wyniki zostaną wykorzystane w trwającym procesie projektowania elektrowni przez konsorcjum Westinghouse i Bechtel. – Chcemy dobrze poznać strukturę gruntu, na którym posadowiona będzie elektrownia. Dzięki temu będziemy mogli dopracować sam projekt elektrowni z perspektywy bezpieczeństwa – podkreśla Leszek Hołda, prezes Bechtel Polska.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.