VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, zintegrował się z Węzłem Krajowym w celu wykorzystania Środka Identyfikacji Elektronicznej do weryfikacji klientów. Wykorzystanie funkcjonalności z użyciem aplikacji mObywatel i e-Dowodu zwiększyło wygodę korzystania z bankowości elektronicznej. Klienci mogą w pełni zdalnie, bez wizyty kuriera, otwierać konto czy wnioskować o kredyt. Sprawniej zalogują się też do swojej bankowości internetowej.
Od dłuższego czasu VeloBank pogłębia integrację z cyfrowymi rozwiązaniami umożliwiającymi weryfikację tożsamości. Wszystko zaczęło się od wprowadzonego w 2022 roku procesu z wykorzystaniem aplikacji mObywatel. Teraz jest jeszcze prościej. Jak to możliwe? Jako pierwsi w Polsce, klienci, którzy otwierają rachunek osobisty VeloKonto, mogą uwierzytelnić się w całości zdalnie z wykorzystaniem aplikacji mObywatel lub e-Dowodu.
Użytkownicy, którzy korzystają z aplikacji mObywatel lub e-Dowodu, nie muszą już podpisywać umowy dostarczanej przez kuriera. Do jej zawarcia wystarczy wpisanie kodu SMS we wskazanym polu podczas zdalnego procesu. Od tego momentu klient ma dostępny w pełni funkcjonalny rachunek z możliwością korzystania z bankowości elektronicznej, a komplet dokumentów otrzymuje na adres e-mail. Umożliwiliśmy również, w całości przez stronę internetową i aplikację mobilną VeloBanku, wnioskowanie o kredyt do kwoty 6500 zł.
Wygoda, którą doceniają klienci
Intuicyjny proces otwarcia konta od początku przypadł do gustu klientom. W zaledwie 15. miesięcy działalności banku, VeloKonto założyło ponad 230 tys. osób. Część z nich uruchomiła je z pomocą mObywatela. Jednak wtedy proces nie był całkowicie zdalny. W nowej propozycji z wykorzystaniem aplikacji mObywatel lub e-Dowodu korzystanie z usług VeloBanku jest całkowicie zdalne, a zatem maksymalnie komfortowe i innowacyjne. Dodatkowo, w ramach akcji Sadzimy razem #VeloLas, za każde założenie konta osobistego VeloKonto w procesie mObywatel lub e-Dowód, w imieniu klienta sadzone jest drzewo. Nowością jest również możliwość logowania się do bankowości internetowej z pomocą mObywatela lub e-Dowodu.
– Bardzo poważnie traktujemy zobowiązanie, które złożyliśmy klientom. Świat Bardziej Velo to rzeczywistość nowoczesna, intuicyjna i skupiona na wygodzie. Wskaźnikiem naszej skuteczności są innowacyjne wdrożenia. Od teraz każdy, kto zechce dołączyć do grona klientów VeloBanku i użytkowników VeloKonta, zrobi to w zaledwie kilka chwil na swoim smartfonie lub ekranie komputera. Wdrożenie funkcjonalności z użyciem aplikacji mObywatela lub e-Dowodu umożliwia też weryfikację podczas zaciągania kredytu do 6500 zł czy sprawne logowanie do kanałów zdalnych. Jest prosto, intuicyjnie i całkowicie zdalnie – podkreśla Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w VeloBanku.
Województwo pomorskie z placówką VeloBanku w Wejherowie
Nowa oferta VeloBanku: 60 zł na start i do 540 zł zwrotu za zakupy
Banki kuszą klientów promocjami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.