Przedsiębiorcza Warszawianka - spotkanie z Olgą Kozierowską
Po krótkiej przerwie, w ramach inicjatywy Przedsiębiorcza Warszawianka, wracają bezpłatne spotkania dla kobiet, które prowadzą swoje firmy lub myślą o ich założeniu. Tym razem, już w najbliższą niedzielę, mamy prawdziwą niespodziankę:
„Nie wiedziałam, że się nie da, więc to zrobiłam” - tak brzmi życiowe motto Olgi Kozierowskiej, założycielki Sukcesu Pisanego Szminką, pierwszej w Polsce i jak dotąd największej organizacji działającej na rzecz przedsiębiorczości kobiet oraz różnorodności. Olga zainspirowała już setki tysięcy kobiet do sięgania po swoje marzenia. Każdego dnia udowadnia, że nigdy nie jest za późno na zmiany.
- Dlatego jest mi niezmiernie miło, że Olga przyjęła moje zaproszenie i już w najbliższą niedzielę, 21 kwietnia o godz. 10.00 w Centrum Przedsiębiorczości Smolna porozmawia z nami na temat szeroko rozumianej WARTOŚCI - mówi Anna Auksel-Sekutowicz, radna m. st. Warszawy i inicjatorka spotkań Przedsiębiorcza Warszawianka.
- Wyceniaj się. Nie oceniaj
- Twoje relacja z pieniędzmi
- Jak wyceniać czas, usługi i produkty
O tym wszystkim usłyszymy i porozmawiamy już w niedzielę.
Każdy kto chciałby wziąć udział w spotkaniu, proszony jest o zgłoszenie na adres: aauksel@radny.um.warszawa.pl
Ze względu na możliwości lokalowe - ilość miejsc ograniczona
To spotkanie może odmienić Twoje życie i Twój biznes na lepsze. Czy można nie skorzystać z takiej okazji? Zapraszamy.
Nowy kurs AICPA & CIMA i PwC kluczem do zrozumienia unijnych standardów ESG
Czy nauka języka angielskiego może być prosta i przyjemna?
MBA – nie dla akademickości, tak dla biznesowego doświadczenia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci
Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.
Bankowość
Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne
W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.
Przemysł
Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.