Michał Budniak nowym CEO Casbeg
Z dniem 1 stycznia 2023 r., po 5 latach intensywnej pracy nad rozwojem Casbeg, Bartosz Majewski – współzałożyciel firmy i dotychczasowy CEO – przekazuje stery w ręce Michała Budniaka, do tej pory pełniącego funkcję Operations Managera w Casbeg.
Michał Budniak związany jest z firmą Casbeg od początku jej działalności. Od 2018 r. pełnił funkcję Customer Success Managera, mając za zadanie m.in. doradztwo prezesom spółek B2B w zakresie uporządkowania marketingu w firmach. Od stycznia br., na stanowisku Operations Managera, był odpowiedzialny za podejmowanie strategicznych dla Casbeg decyzji z obszaru realizacji usług doradczych, pozyskiwania klientów oraz marketingu. Bartosz Majewski pozostaje w firmie jako jej założyciel.
Po realizacji początkowych założeń strategii rozwoju, jakimi były zbudowanie Casbeg jako rentownej, stabilnej i rosnącej firmy, przyszedł czas na realizację kolejnego etapu, jakim jest zmiana na stanowisku CEO firmy.
– Michał przejmuje rolę CEO po 20 kwartałach nieprzerwanego wzrostu. Przez ten czas udało nam się nasze sukcesy połączyć z wymiernymi rezultatami osiąganymi dla klientów. Nasz zespół, usługi i kultura organizacyjna sprawdziły się, dostarczając rezultaty klientom w tak newralgicznych momentach, jak wojna w Ukrainie, problemy z łańcuchami dostaw i w trakcie lockdownu. Michał jest częścią kierownictwa Casbeg od dawna i był istotną częścią wypracowywania sukcesu, który osiągnęliśmy, dlatego jestem spokojny o następny rozdział w życiu firmy – podsumowuje swoją decyzję Bartosz Majewski.
– Od początku istnienia firmy pracuję nad tym, aby Casbeg jak najlepiej wspierał naszych klientów w rozwoju. Choć mamy za sobą wiele sukcesów, to wciąż nie powiedzieliśmy ostatniego słowa. Wierzę, że dalsze usprawnianie usługi oraz zwiększanie puli talentów w firmie pozwoli nam jeszcze wyraźniej zaznaczyć naszą pozycję na rynku usług doradczych. W tych i innych aspektach będę wspierać Casbeg teraz na stanowisku CEO – mówi Michał Budniak, nowy CEO Casbeg.
Casbeg to firma doradcza, założona w 2018 r. przez Bartosza Majewskiego i Marcina Deręgowskiego. Swoją działalność koncentruje na współpracy z podmiotami z obszaru B2B i e-commerce. Jej początkową misją było wspieranie klientów poprzez doradztwo marketingowe, sprzedażowe i w zakresie obsługi klienta. Podczas 5 lat działalności portfolio usługowe Casbeg zostało poszerzone o m.in. interim management, stanowiące zdalne zarządzanie danym obszarem firmy, projekty dedykowane i budowanie zespołów.
Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone
Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.