E-Shopping Group otwiera się na nowe marki własne
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
E-Shopping Group – notowana na NewConnect spółka e-commerce, działająca w elastycznym modelu dropshippingu i rozwijająca swoje marki własne – prognozuje przekroczenie 3010 zamówień w lutym 2024, co pozwoli osiągnąć stabilne, względem stycznia, przychody brutto ze sprzedaży na poziomie ponad 302 tys. zł. W celu dalszego skalowania biznesu, firma niedawno wprowadziła na rynek swoją pierwszą markę własną 'Bentivolio', a dalsza wizja rozwoju obejmuje sukcesywne wprowadzanie kolejnych marek własnych. Oferta spółki już jest dostępna na platformach sprzedażowych w Czechach i Słowacji, a kolejnym kierunkiem zbytu będą rynek rumuński i region Bliskiego Wschodu.
Firma od ponad roku prężnie działa w elastycznym i nisko kosztowym modelu dropshippingu, cechującym się zróżnicowaną ofertą produktową i dynamicznym wzrostem koszyka zamówień. Liczba klientów E-Shopping Group tylko od początku bieżącego roku przekroczyła 6 tysięcy osób. Dodatkowo firma rozwija swoje marki własne, z czego pierwsza, bentivolio.com już zalicza dynamiczny rozwój.
- Jesteśmy jednym z nielicznych przykładów udanej zmiany profilu działalności spółki z rodzimego rynku publicznego. W krótkim czasie udało nam się stworzyć zdrowo prosperujący biznes z zaangażowanym i ambitnym zespołem, który miesiąc po miesiącu generuje satysfakcjonujące przychody i przyciąga coraz to szersze grono zadowolonych klientów. To efekt przemyślanej strategii i ciągłej analizy kosztów. – mówi Maciej Nowak, prezes zarządu w E-Shopping Group.
E-Shopping Group to spółka specjalizująca się w handlu internetowym, która prowadzi obecnie 7 e-sklepów, zarówno na własnych witrynach internetowych, jak i na międzynarodowych platformach sprzedażowych. Oferta obejmuje: narzędzia, dom i ogród, artykuły przemysłowe, zabawki. Najnowszą marką własną jest Bentivolio. Oferta nowego brandu obejmuje kilkaset modeli oprawek okularowych wraz z akcesoriami, które dostępne są w sprzedaży bezpośredniej i w sklepie internetowym. Wkrótce asortyment sklepu zostanie wzbogacony o różnorodną kolekcję opraw przeciwsłonecznych.
-Ciepłe przyjęcie brandu Bentivolio sprawia, że chcemy sięgnąć po więcej. Już bierzemy pod uwagę kolejną markę własną, tym razem z segmentu FMCG, którą będziemy chcieli uruchomić jeszcze w tym półroczu. – mówi Dariusz Wais, Przewodniczący Rady Nadzorczej E-Shopping Group S.A. – Nasza dynamiczna ścieżka rozwoju napawa nas optymizmem co do osiągnięcia wyników końcowych za rok 2023, które w tym roku będziemy starali się podwoić – dodaje.
Poza rozszerzaniem portolio brandów spółka konsekwentnie buduje multibrandowy hub w segmencie międzynarodowej sprzedaży internetowej. Aktualnie oferta jest dostępna na platformach sprzedażowych w Czechach i Słowacji. Kolejne plany ekspansji obejmują wejście na rynek rumuński oraz region Bliskiego Wschodu.
Szacuje się, że do 2027 roku polski rynek e-commerce będzie wart 187 mld zł.
Robs Group Logistic podsumowuje I kwartał 2024 r.
Milisystem publikuje wyniki za I kwartał 2024 r.
Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.