Komunikaty PR

Światowa premiera Winter Survival od DRAGO entertainment już dziś!

2024-03-06  |  09:45
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

DRAGO entertainment, notowany na GPW producent i wydawca gier wideo, realizuje kolejny kamień milowy z wyczekiwaną przez rynek premierą Winter Survival. Gra będzie dostępna dzisiaj od godziny 19:00 na platformie Steam, w wersji Early Access. To największy autorski tytuł Studia i jednocześnie debiutancka gra z gatunku survival, która jeszcze przed premierą zebrała imponującą listę życzeń przekraczającą 230 tys. zapisów. Winter Survival wymaga od graczy dużego sprytu i woli przetrwania w surowych i często śmiertelnych warunkach. Cena jednego egzemplarza została ustalona na 24,99 USD.

Obejrzyj najnowszy trailer: https://youtu.be/NNZFcx2XNjY

- Grę zapowiedzieliśmy niespełna trzy i pół roku temu. – wspomina Joanna Tynor, Prezes Zarządu DRAGO entertainment SA. – W międzyczasie wydaliśmy Gas Station Simulator, którego sukces wiele zmienił w naszej firmie. Ogromne zainteresowanie bestsellerem wymagało od nas dużo uwagi, przez co musieliśmy opóźnić kilka projektów, w tym Winter Survival. – dodaje.

Zaplanowany wieloetapowy proces wydawniczy tytułu zakładał w pierwszej kolejności wydanie wersji demo oraz darmowego prologu, co miało na celu lepsze zrozumienie przez team DRAGO oczekiwań graczy.

Stopniowo dodawaliśmy do gry różnego rodzaju obszary, tryby i funkcjonalności. I tak właśnie, z niewielkiego początkowo projektu, zaplanowanego na rok-półtora, powstała spora gra AA+. – zaznacza zespół DRAGO.

Nie żałujemy jednak podejmowanych przez nas decyzji. Gra, którą dzisiaj oddajemy w ręce graczy to produkt bardzo odmienny od tego co planowaliśmy. Już w tej najbardziej podstawowej wersji Winter Survival oferuje godziny wciągającej rozgrywki. A w planach na najbliższy czas mamy kolejne ciekawe aktualizacje, które znacząco wzbogacą doświadczenie w każdym z oferowanych trybów. Ponadto, w zeszłym roku podjęliśmy decyzję o zmianie silnika na najnowszą wersję Unreal Engine 5, co dodatkowo wydłużyło proces produkcji – przypomina team DRAGO entertainment.

Intensywna i wieloetapowa praca nad projektem jeszcze przed premierą przynosi nam efekty o niesamowitej skali. Nie chodzi tutaj tylko o 230 tys. wishlist. Jeżeli popatrzymy na skalę działań marketingowych, to na samym Twitchu materiały z gry oglądano łącznie przez ponad 75 tys godzin, czyli czas który jest równy okresowi prawie 9 lat. Dodatkowo materiały związane z Winter Survival od 24 lutego br. wygenerowały ponad 2 miliony impresji. – podsumowują.

Zainteresowanie tytułem przekłada się na liczbę pobrań dostępnych wersji gry. Demo projektu pobrało już ponad 250 tys. osób, zaś prolog pobrano ponad 550 tys. razy. Liczby te świadczą o sporym globalnym zainteresowaniu ww. tytułem.

- Premiera w formule Early Access to dla nas bardzo ważny etap - komentuje Piotr Żygadło, Dyrektor operacyjny DRAGO entertainment - To moment, w którym gracze mogą nam zasugerować w jakim kierunku chcą z nami dalej rozwijać tytuł. I na ten feedback odpowiemy tak samo, jak na opinie zebrane od playtesterów i influencerów, wprowadzając kolejne zmiany i usprawnienia. Dla przykładu, opublikowany w ostatnich godzinach patch pokazuje wyraźnie, że bierzemy sobie do serca wszelkie uwagi community. – dodaje Piotr Żygadło.

Link do patcha: https://bit.ly/WSDay0Patch

- Gra miała wzbudzać emocje i je wzbudza. – mówi Lucjan Mikociak, Wiceprezes Zarządu DRAGO. – Owszem, pewne elementy wymagały i pewnie jeszcze będą wymagać balansu i dopracowania. Natomiast widzimy, że gracze doceniają mroczny wymiar gry, balansowanie na granicy poczytalności i wysoki poziom wyzwania jaki stawia gra. – dodaje.

Krakowskie Studio stworzyło grę wymagającą, w której gracz stopniowo będzie się uczył jak przeżyć  w ekstremalnych warunkach, które nie wybaczają – jeżeli ktoś zapomni napełnić manierki wodą, może już nigdy nie mieć drugiej szansy. Patrząc po reakcjach społeczności w Internecie, wydaje się, że ten klimat udało się developerom odtworzyć. 

- Gra wyszła dużo większa, z grafiką na dużo wyższym poziomie, niż pierwotnie planowaliśmy, ale jej core jest taki, jak chcieliśmy. Zimny i bezlitosny. - podsumowuje Joanna Tynor.

Odpowiadając na potrzeby graczy oczekujących łatwiejszej rozgrywki, twórcy gry przewidzieli również kilka poziomów trudności, a nawet możliwość ręcznego modyfikowania poszczególnych elementów poziomów trudności w trybie Adaptable. Rozgrywkę wzbogacają też liczne systemy umożliwiające m.in. tworzenie wyposażenia, budowanie schronień, stawianie pułapek, polowanie oraz walkę.  

Developer zaplanował na nadchodzące tygodnie intensywne rozbudowywanie gry poprzez kolejne aktualizacje. Już niedługo ma się ukazać Akt Drugi rozbudowujący tryb story o duże kilka godzin. Oprócz tego stopniowo dodawane będą nowe questy, elementy świata, a nawet całe nowe terytoria. Dodatkowo przygotowywany jest dodatkowy tryb, Cold Wave, nawiązujący do popularnego w ostatnich miesiącach trybu Extraction. Do rąk graczy w ciągu najbliższych miesięcy trafi łącznie ponad 30 godzin rozgrywki.

DRAGO entertainemnt pełni przy projekcie rolę producenta oraz wydawcy, posiłkując się pomocą firmy HeartBeat w promocji na rynku chińskim.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Robs Group Logistic podsumowuje I kwartał 2024 r. Biuro prasowe
2024-05-16 | 14:00

Robs Group Logistic podsumowuje I kwartał 2024 r.

Robs Group Logistic SA (RGL), notowana na NewConnect spółka z branży magazynowo – logistycznej, w I kwartale 2024 r. miała 5,67 mln zł przychodów ze sprzedaży,
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2024-05-16 | 12:22

Milisystem publikuje wyniki za I kwartał 2024 r.

Milisystem, podmiot z branży obronności i strzelectwa, w minionym kwartale zakończył fazę testową nowych replik broni krótkiej o napędzie elektrycznym, co ma być istotną przewagą konkurencyjną w nadchodzącym sezonie
Giełda Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku
2024-05-13 | 14:30

Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku

Warszawski deweloper jeszcze w tym roku planuje dwie premiery gier Ponad 701 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży wypracował w pierwszym kwartale br. notowany na NewConnect

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.