Designerskie lampy Lena Lighting w Nice Experience Center w Katowicach
Nice Group to jeden z wiodących producentów w obszarze smart home, którego rozwiązania są doceniane w ponad stu krajach na całym świecie. Marka otworzyła kolejną przestrzeń w Katowicach, umożliwiając odwiedzającym przekonanie się, jak działa wielofunkcyjny ekosystem domowy Nice Smart Home. Ogromne zainteresowanie wzbudza centrala sterowania Yubii, kompatybilna również z lampami Lena Lighting, które oświetlają wnętrze obiektu.
Nice Experience Center w Katowicach to coś więcej niż showroom. To wyjątkowe miejsce, w którym każdy odwiedzający może doświadczyć kompleksowego działania systemów Nice Smart Home oraz Yubii, zapewniających najwyższy komfort zarządzania domem. Produkty są kompatybilne z ponad 3000 urządzeń różnych marek - teraz także z oświetleniem Lena Lighting, którego możliwości są prezentowane w Nice Experience Center. Z pomocą Yubii użytkownik może zmieniać barwę oraz natężenie światła, a także przyciemniać je i rozjaśniać według indywidualnych potrzeb.
W 140-metrowej przestrzeni pojawiły się projektory Expo Adjust, zaprojektowane z myślą o przestrzeniach ekspozycyjnych. Zapewniają one wysoką skuteczność świetlną, a także niezbędne w tego typu miejscach, pochłanianie promieniowania ultrafioletowego i podczerwonego, co pozwala na dokładne ukazanie produktu oraz jego działania. Wyposażone w technologię ZOOM, projektory umożliwiają regulację kąta świecenia w zakresie od 22-55⁰, zwiększając walory adaptacyjne produktu w przypadku zmiany wystroju czy konieczności odmiennej ekspozycji towarów w porównaniu z pierwotnymi założeniami.
Lampy Terrano S/R, dzięki montażowi w szynoprzewodach, stały się naturalnym przedłużeniem Expo Adjust, tworząc industrialną dekorację sufitową. Wyposażone w soczewki skupiające, są przyjazne dla wzroku i skutecznie redukują stopień olśnienia (UGR w granicach 12-19), zapewniając komfort przebywania we wnętrzu oraz bezpieczeństwo przemieszczania się podczas korzystania z urządzeń Nice Group.
W przestrzeni Nice Experience Center znalazła się także modernistyczna zwieszana lampa Solanto Duo, która równomiernie rozprowadza światło po podwójnych, pierścieniowych kloszach, zapewniając dokładne oświetlenie wnętrza. Stanowi ona wyjątkowy akcent estetyczny, którego uzupełnieniem są natynkowe lampy Coria 2. Te, dzięki unikalnej konstrukcji, doskonale sprawdzają się we wnętrzach reprezentacyjnych, precyzyjnie rozkładając światło w przestrzeni.
Dla zwiększenia komfortu gości oraz ukazania ich szerokich funkcjonalności, w showroomie Nice Group znalazły się również lampy akustyczne Colline x Terrano. Zaprojektowane wspólnie przez polskie firmy Lena Lighting i Acustio, nie tylko optymalnie oświetlają wnętrze, ale też pochłaniają dźwięki, tworząc warunki sprzyjające spokojnemu i niespiesznemu doświadczaniu ekspozycji. Dodatkowo Colline x Terrano, dzięki zwieszeniu nad stołem konferencyjnym, doświetlają centrum rozmów między kontrahentami firm współtworzących showroom. Możliwość ściemniania światła lampy, zarówno przy użyciu aplikacji Yubii, jak i Lena Lighting Clue, pozwala na zaprogramowanie odpowiednich scen świetlnych, takich jak rozmowa czy prezentacja, które mogą być uzależnione od czujników ruchu obecnych w obiekcie.
Na terenie Nice Experience Center znalazły się też lampy Baris oraz stojące modele Messaggio, które idealnie dopełniły przestrzeń. Odwrócenie lampy Messagio w stronę ściany pozwala uzyskać fenomenalną grę światła odbitego.
Podczas otwarcia Nice Experience Center pojawili się reprezentanci firm partnerskich Nice Group, między innymi Maciej Lewandowski, kierownik ds. wdrożeń projektowych w Lena Lighting i Michał Rybicki IoT Product Manager Lena Lighting oraz Marcin Rosati, prezes zarządu i dyrektor generalny Anwis Sp. z o.o..
Pierwszy stacjonarny concept store Answear.com w Fabryce Norblina już otwarty
Gumy rozpuszczalne MAOAM Kracher nagrodzone Złotym Paragonem
Kiermasz Sztuki i Rękodzieła na Dzień Mamy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Tylko co 20. palacz jest w stanie samodzielnie rzucić papierosy. Dziś Światowy Dzień Bez Papierosa
Niemal co trzeci dorosły Polak przyznaje się do palenia papierosów. Ta liczba świadczy o porażce polskiej polityki zdrowotnej, w ramach której zakładano redukcję udziału palaczy w społeczeństwie do 5 proc. przed 2030 rokiem. Taki sukces zanotowała Szwecja, w której odsetek palaczy spadł w latach 2008–2023 z 15 proc. do 5,6 proc. Tymczasem wachlarz chorób wywołanych wdychaniem papierosowego dymu jest bardzo szeroki. Najgroźniejsze z nich, oprócz nowotworów, są związane z układem oddechowym i sercowo-naczyniowym jak np. żylna choroba zakrzepowo-zatorowa. 31 maja obchodzona jest 37. rocznica Światowego Dnia Bez Papierosa.
Prawo
Po wyborach wiele tematów w Komisji Europejskiej będzie kontynuowanych. Wśród nich Zielony Ład czy działania na rzecz solidarności z Ukrainą
Jest mało prawdopodobne, by po czerwcowych wyborach do europarlamentu nowa Komisja Europejska radykalnie zmieniła kierunek w wielu kluczowych tematach. Dotyczy to głównie Europejskiego Zielonego Ładu. Wśród priorytetów Brukseli, które w nowej kadencji będą z pewnością kontynuowane, wymienia się także kwestie związane z cyberbezpieczeństwem i digitalizacją na terenie Wspólnoty. W Polsce wybory do europarlamentu odbędą się w niedzielę, 9 czerwca.
Problemy społeczne
W strefach objętych konfliktem żyje 400 mln dzieci. Najtrudniejsza sytuacja jest w Strefie Gazy, gdzie w ciągu kilku miesięcy zginęło ponad 12 tys. dzieci
Według UNICEF jedno na pięć dzieci żyje w strefach objętych konfliktami lub z nich ucieka. Organizacja Narodów Zjednoczonych w latach 2005–2022 zweryfikowała ponad 315 tys. poważnych naruszeń praw dziecka na obszarach objętych konfliktem. Najtrudniejsza sytuacja panuje w Strefie Gazy, gdzie tylko w tym roku zginęło więcej dzieci niż w 2022 roku na całym świecie. Wojna zabiera dzieciom to, co najważniejsze, czyli poczucie bezpieczeństwa i znacząco wpływa na ich rozwój – alarmuje Polska Akcja Humanitarna.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.