Meble dopasowane, dla niedopasowanych. Tylko w Polsce
Dopasowane dla niedopasowanych. Tylko zachwyca miłośników designu zza naszej zachodniej granicy od 2015 roku. Marka sprzedała tam już 200 tysięcy mebli, z czego aż 188 tysięcy się nie powtórzyło! Teraz czas, aby markę poznano w kraju, w którym powstała.
W 2015 roku Hanna Kokczyńska, Jacek Majewski, Mikołaj Molenda i Benjamin Kuna zrozumieli, że przyszłością branży meblarskiej jest personalizacja. Doszli do wspólnych wniosków: każdy dom i każdy człowiek jest inny, dlatego dobry mebel też taki powinien być – idealnie dopasowany do każdego centymetra przestrzeni i indywidualnego charakteru jego posiadacza. W ten sposób powstało Tylko, czyli start-up pozwalający na samodzielne skonfigurowanie mebla, który będzie nie tylko funkcjonalny, ale ponadczasowy i stylowy. Marka wykorzystuje najlepszą na rynku technologię, dzięki której klient w prosty sposób sam projektuje mebel co do centymetra, a także sprawdza, jak prezentować się będzie w jego czterech ścianach.
Oryginalny pomysł nie wystarczy, by odnieść sukces. W czasach, gdy konsumenci stają się coraz bardziej świadomi, marka musi wychodzić im naprzeciw i proponować rozwiązania, które będą zgodne z ich wartościami. Tylko to świadomy i odpowiedzialny brand, dlatego stawia na rozwiązania przyjazne planecie. Dbałość o szeroko rozumiany dom Tylko ma swoim DNA. I ma na to dowody.
-
Tylko nie istnieje, dopóki go nie zamówisz.. Ogranicza to produkcję odpadów, za sprawą zastosowania najnowocześniejszych technologii (z wykorzystaniem maszyn CNC, systemu montażu click-in) i rozsądnemu zarządzaniu zasobami.
-
Tylko produkuje w Polsce. Pozwala to znacznie zmniejszyć ślad węglowy i gwarantuje solidne wykonanie.
-
Tylko zna się na recyklingu. Opakowania są projektowane indywidualnie do każdego zamówienia, a plastik stanowi w nich niezbędne minimum.
-
Tylko to produkty na lata. Korzysta z najwyższej jakości materiałów. Efekt? Produkty są długowieczne, nie tylko dzięki ponadczasowemu designowi. Mają przetrwać i zachwycać przez długie lata. Nie tylko przez sezon.
-
Tylko wie, że człowiek zmienia domy i wnętrza. Meble można z łatwością składać i rozkładać w nowych przestrzeniach bez utraty jakości.
Wszystko to sprawiło, że marka szybko odniosła sukces w Europie Zachodniej – Tylko sprzedało tam już ponad 200 tysięcy mebli, a że każdy człowiek jest inny, więc aż 94,32% z nich jest jedynymi w swoim rodzaju.
Od meblościanki do Tylko, czyli jak jednakowość zamienić w oryginalność
W związku z dynamicznym rozwojem, Tylko otwiera się mocniej na polski rynek, startując z pierwszą lokalną kampanią reklamową pod parasolową ideą Od meblościanki do Tylko, która wspomnieniami przywołuje to, jak polski dom zmieniał się na przestrzeni lat.
W życiach Polaków przez długi czas dominowała jednakowość. Gdy świat zachwycał się ekscytującymi nurtami designu, Polska popijała herbatę ze szklanki z koszyczkiem, siedząc przy rozkładanym z meblościanki stole. Na podłodze był dywan, na ścianie prawdopodobnie też. Po powojennej, komunistycznej unifikacji, Polskę zalała fala masowych produkcji zaspokajających potrzeby standardowych klientów. Topiliśmy się w morzu kolorowego, niefunkcjonalnego plastiku, a meblościankę zastąpił biały regał o popularnym imieniu na literę B.
Wiele się zmieniło. Zmieniły się nasze domy, zmienił się też polski użytkownik. Stał się świadomy, wymagający i poszukujący. Przyszedł czas na oryginalność – na indywidualne gusta, osobowości i charaktery. Tylko ma narzędzia, aby sprostać jego oczekiwaniom i pomóc wyrazić się tak, jak tego pragnie. Bo Tylko dopasowuje meble do właściciela, nigdy odwrotnie.
Na tym polega dziś mądra transformacja. Design stał się językiem, którym opowiada się o świecie, zainteresowaniach, stylu życia. Dobrymi decyzjami przemeblowujemy nie Tylko mieszkania, ale przede wszystkim głowy.
W swojej najnowszej kampanii Tylko zabiera w sentymentalną podróż, która kończy się w polskiej teraźniejszości designu, z którego możemy być dumni.
—
O TYLKO
Firma z branży meblarskiej założona w 2015 r. przez Hannę Kokczyńską, Benjamina Kunę, Jacka Majewskiego i Mikołaja Molendę z potrzeby zrewolucjonizowania tradycyjnych sposobów produkcji i dystrybucji mebli. Oferuje meble tworzone na zamówienie, projektowane pod indywidualne potrzeby klienta. Marka połączyła doświadczenia w obszarze projektowania i inżynierii, tworząc meble idealnie dopasowane do wnętrz, by wprowadzać harmonię w każdym dom. Meble są produkowane wyłącznie w Polsce z myślą o używaniu ich przez długie lata. Tylko w Europie Zachodniej sprzedało ponad 200 tys. swoich produktów.
Pierwszy stacjonarny concept store Answear.com w Fabryce Norblina już otwarty
Gumy rozpuszczalne MAOAM Kracher nagrodzone Złotym Paragonem
Kiermasz Sztuki i Rękodzieła na Dzień Mamy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Tylko co 20. palacz jest w stanie samodzielnie rzucić papierosy. Dziś Światowy Dzień Bez Papierosa
Niemal co trzeci dorosły Polak przyznaje się do palenia papierosów. Ta liczba świadczy o porażce polskiej polityki zdrowotnej, w ramach której zakładano redukcję udziału palaczy w społeczeństwie do 5 proc. przed 2030 rokiem. Taki sukces zanotowała Szwecja, w której odsetek palaczy spadł w latach 2008–2023 z 15 proc. do 5,6 proc. Tymczasem wachlarz chorób wywołanych wdychaniem papierosowego dymu jest bardzo szeroki. Najgroźniejsze z nich, oprócz nowotworów, są związane z układem oddechowym i sercowo-naczyniowym jak np. żylna choroba zakrzepowo-zatorowa. 31 maja obchodzona jest 37. rocznica Światowego Dnia Bez Papierosa.
Prawo
Po wyborach wiele tematów w Komisji Europejskiej będzie kontynuowanych. Wśród nich Zielony Ład czy działania na rzecz solidarności z Ukrainą
Jest mało prawdopodobne, by po czerwcowych wyborach do europarlamentu nowa Komisja Europejska radykalnie zmieniła kierunek w wielu kluczowych tematach. Dotyczy to głównie Europejskiego Zielonego Ładu. Wśród priorytetów Brukseli, które w nowej kadencji będą z pewnością kontynuowane, wymienia się także kwestie związane z cyberbezpieczeństwem i digitalizacją na terenie Wspólnoty. W Polsce wybory do europarlamentu odbędą się w niedzielę, 9 czerwca.
Problemy społeczne
W strefach objętych konfliktem żyje 400 mln dzieci. Najtrudniejsza sytuacja jest w Strefie Gazy, gdzie w ciągu kilku miesięcy zginęło ponad 12 tys. dzieci
Według UNICEF jedno na pięć dzieci żyje w strefach objętych konfliktami lub z nich ucieka. Organizacja Narodów Zjednoczonych w latach 2005–2022 zweryfikowała ponad 315 tys. poważnych naruszeń praw dziecka na obszarach objętych konfliktem. Najtrudniejsza sytuacja panuje w Strefie Gazy, gdzie tylko w tym roku zginęło więcej dzieci niż w 2022 roku na całym świecie. Wojna zabiera dzieciom to, co najważniejsze, czyli poczucie bezpieczeństwa i znacząco wpływa na ich rozwój – alarmuje Polska Akcja Humanitarna.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.