Komunikaty PR

Dr Felga z nagrodą TruckForce Service Awards za III kwartał 2022

2022-11-15  |  10:20
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.25 MB )

Dr Felga z Osła (teren LSSE Krzywa) k. Szczytnicy wyróżniony obok firm z  Niemiec, Rumunii, Hiszpanii i Szwecji.

Nagrody TruckForce Service to wyraz uznania za wyjątkową jakość usług.

 

Wyróżniający się wysoką skutecznością operacyjną i umiejętnością elastycznego reagowania na potrzeby flot, polski serwis Dr Felga znalazł się w gronie pięciu europejskich partnerów uhonorowanych przez Goodyeara nagrodą TruckForce Service za trzeci kwartał 2022 roku. Wyróżnienie to jest przyznawane za wyjątkową jakość świadczonych usług.

„W tym kwartale wybraliśmy pięciu partnerów, którzy wykazali się perspektywicznym myśleniem, innowacyjnością i bezkompromisowym podejściem do obsługi klientów przy jednoczesnym skutecznym wykorzystaniu ekosystemu TruckForce, w tym aplikacji Goodyeara, takich jak eJob. W imieniu Goodyeara i wszystkich klientów TruckForce chciałbym podziękować naszym partnerom za ich wyjątkową pracę zespołową i zaangażowanie” powiedział Adam Stanton, European Network & Service Manager w Goodyear Commercial.

DR FELGA to polska rodzinna firma, która jest partnerem Goodyeara od 15 lat, z czego dziesięć jako członek sieci TruckForce. Przedsiębiorstwo jest ukierunkowane na świadczenie mobilnych usług serwisowych dla flot zlokalizowanych w rejonie południowo-zachodniej Polski, w pobliżu jednej z najbardziej ruchliwych autostrad. Region, w którym działa firma Dr Felga, w ostatnich latach znacznie rozwinął się przemysłowo, co przełożyło się na rosnący popyt na usługi serwisowe - centrum serwisowe bez problemu odpowiedziało na nowe wyzwania. Firma Dr Felga zarządza dużą liczbą zakontraktowanych flot Goodyeara, a większość zleceń realizuje za pośrednictwem aplikacji eJob. 

Pozostałe europejskie firmy nagrodzone za III kwartał to:

BLESSING AUTOMOBILE GMBH to ważny partner TruckForce w południowo-zachodnich Niemczech, gdzie działa wiele konkurencyjnych sieci. Dzięki swojej determinacji w świadczeniu klientom najlepszych usług, serwis znacznie przyczynił się do rozwoju produktów i usług Goodyeara w regionie. Firma Blessing Automobile GmbH została również nagrodzona za zwiększenie i utrzymanie dobrych wyników w zakresie korzystania z aplikacji Goodyear eJob.

ARA GRUPA - rumuńskie centrum serwisowe zostało docenione za swój wkład w rozwój biznesu w swoim regionie, a w szczególności za aktywny udział w systemie Goodyear FleetOnlineSolutions (FOS) oraz dobre wyniki i wykorzystanie aplikacji Goodyear eJob. Firma współpracuje z Goodyearem od ponad 15 lat i odegrała kluczową rolę w zwiększeniu udziału działalności Goodyeara w Rumunii.

NEUMÁTICOS SOLEDAD ZONA FRANCA - hiszpański partner otrzymał nagrodę TruckForce Service za udaną instalację i aktywację czytnika najazdowego Goodyear CheckPoint na stacji benzynowej oraz w warsztacie Neumáticos Soledad Zona Franca (Barcelona). Centrum serwisowe konsekwentnie realizuje swoją strategię i jest jednym z pierwszych sprzedawców, którzy zainstalowali czytnik najazdowy Goodyear CheckPoint w swojej siedzibie, dzięki czemu mogą oferować zintegrowane i połączone rozwiązania firmom transportowym z okolic portu w Barcelonie.

DÄCKIA GÄVLE - szwedzki serwis wyróżnił się wyjątkowym skoncentrowaniem na potrzebach klientów i dążeniem do dostarczania im najlepszych rozwiązań i usług, co czyni ten serwis najlepszym w swojej klasie dostawcą usług w Szwecji. Zespół firmy jest otwarty na przyjmowanie nowych technologii i rozwiązań oraz zdeterminowany do utrzymania wiodącej pozycji w tym biznesie, o czym też świadczy wysoki odsetek zleceń realizowanych za pośrednictwem aplikacji eJob.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS Biuro prasowe
2024-04-26 | 11:50

Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS

Od lipca br. unijny obowiązek stosowania systemów TPMS w oponach pojazdów ciężarowych obejmie także opony w naczepach [1]. Przepisy – wprowadzane stopniowo od kilku
Motoryzacja Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.
2024-04-26 | 07:00

Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.

Mikromobilność staje się coraz popularniejsza. Jest to już nie tylko trend, w wielu przypadkach realizuje zmieniające się potrzeby komunikacyjne, szczególnie w dużych miastach.
Motoryzacja Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą
2024-04-25 | 17:00

Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą

To nie wysokość raty okazała się najważniejsza przy ocenie zadowolenia z usług zarządzania flotą. Wyniki badania Volkswagen Financial Services pokazały, że klienci flotowi najbardziej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.