Dziesiątka od EBF Development na ostatniej prostej
Jeszcze tym roku gotowy będzie kolejny budynek wielorodzinny w ramach projektu Reduta Nowe Podolany. Powstanie 95 mieszkań o powierzchni od 29 do 74 mkw. Jednocześnie deweloper EBF Development zapowiada kontynuację rozbudowy osiedla.
Reduta Nowe Podolany to jeden z większych projektów deweloperskich w Poznaniu. To również osiedle o przemyślanej koncepcji, nowoczesnej architekturze, sporych przestrzeniach między budynkami i wyróżniających się elementach małej architektury. Tu mieszka się komfortowo i bezpiecznie. Zamieszkanych jest już 9 budynków wielorodzinnych, a jeszcze w tym roku, na koniec czerwca gotowy będzie budynek nr 10. – Na finiszu są już prace elewacyjne oraz wykańczamy części wspólne. Trwają również prace związane z infrastrukturą zewnętrzną i małą architekturą otoczenia budynku. Wszystkie mieszkania znalazły już swoich właścicieli. Planowane są kolejne etapy tego projektu o czym będziemy informować. – mówi Agata Nowaczyk z biura sprzedaży EBF Development. „Dziesiątka”, która już niedługo zyska nowych lokatorów to 95 mieszkań o powierzchni od 29 do 74 mkw. Struktura mieszkań obejmuje zarówno kawalerki jak i lokale 2-, 3- i 4- pokojowe. Podobnie jak we wcześniejszych etapach, dużym udogodnieniem będzie hala garażowa uzupełniona o miejsca postojowe naziemne. Nie zabraknie komórek lokatorskich oraz cichobieżnych wind. Warto dodać, że EBF Development od początku realizacji projektu duży nacisk przykłada do jakości wykonania, a części wspólne jak np. klatki schodowe wyróżniają się estetyką i użyciem wyszukanych materiałów. Deweloper dba również o elementy małej architektury. Są zielone przestrzenie, drogi wewnętrzne, chodniki, oświetlenie oraz przestronne i bezpieczne place zabaw.
Inwestycja Reduta Nowe Podolany powstaje przy ulicy Jasielskiej, oczywiście na terenie poznańskich Podolan. Otoczona jest licznymi terenami rekreacyjnymi i sportowymi, co czyni osiedle doskonałym miejscem zarówno dla osób aktywnych, jak i potrzebujących ciszy i relaksu w spokojnej okolicy. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do centrum miasta, zarówno samochodem jak i autobusami komunikacji miejskiej. Rodziców zadowoli dobre zaplecze oświatowe oraz handlowo – usługowe. W pobliżu funkcjonuje popularna Galeria Podolany.
Czy to już koniec spadków cen materiałów budowlanych?
W.G Partners dynamicznie zwiększa sprzedaż domów modułowych w I kwartale 2024 r.
OKAM zakończył dialog o etapie I planowanej inwestycji F.S.O. PARK
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.