Komunikaty PR

Największy klub bilardowy w stolicy otwarty. Właściciele mają zaskakujący plan

2024-01-19  |  13:13
Biuro prasowe

40 stołów bilardowych i 20 stanowisk do gry w rzutki - a to wszystko zaledwie przedsmak tego, co czeka na gości nowo otwartego centrum bilardowego Złota Bila w Blue City. To inna jakość bilardu i to nie tylko dlatego, że to największy lokal tego typu w stolicy.

Złota Bila wyróżnia się na tle podobnych miejsc dbałością o każdy detal wystroju i jakością oferowanego sprzętu. To obecnie jeden z najlepiej wyposażonych klubów bilardowych w Europie, z ambicjami, by stać się polskim centrum promocji tego sportu wśród dzieci i młodzieży.

Zdaniem Wojtka Szewczyka - pierwszego Polaka, który zdobył tytuł mistrza świata w bilardzie - niczym nie ustępuje profesjonalnym klubom bilardowym w Stanach, ojczyźnie tego sportu. Dlatego Szewczyk wybrał Złotą Bilę na miejsce swoich codziennych treningów. Co więcej, mistrz świata będzie uczestniczył w tworzeniu szkółki bilardowej dla dzieci i młodzieży.

Wojtek, który zaczął swoją przygodę z bilardem jako 9-latek, doskonale zdaje sobie sprawę, jak istotne jest budzenie pasji i ducha rywalizacji wśród najmłodszych. Do tego trzeba jednak odpowiedniego otoczenia i trenerów.

- Z własnego doświadczenia wiem, że wsparcie i komfortowe warunki są kluczowe dla rozwoju młodego zawodnika. Złota Bila utrzymuje atmosferę charakterystyczną dla bilardu, ale jednocześnie stawia na stworzenie przyjaznego, bezpiecznego środowiska, w którym trenowanie zdolności bilardowych staje się dobrą zabawą. - podkreśla Szewczyk.

Adepci bilardu związani ze Złotą Bilą przekonują, że to nie tylko sport “barowy”, ale dyscyplina wymagająca umiejętności myślenia strategicznego i dedukcji.

- Bilard, podobnie jak szachy, rozwija koncentrację, umiejętność podejmowania decyzji i myślenie strategiczne - umiejętności, które są nie tylko istotne w grze, ale także w życiu codziennym. Pokazuje też, jak działają w praktyce prawa fizyki  - dodaje Wojtek Szewczyk.

Odpowiednio wykorzystany, bilard może stać się skutecznym narzędziem edukacyjnym, wspomagającym rozwój umiejętności tak szkolnych, jak i pozaszkolnych.

Na robiącej wrażenie przestrzeni ponad 2000 m2 urządzono dwie wygodne, klimatyzowane sale. W sali głównej zagramy w dobrze znane typy bilardu - poola i snookera. Z kolei sala Piramida to miejsce do gry w popularną na wschodzie Europy odmianę bilardu zwanego właśnie piramidą (ze względu na fakt, że wszystkie kule układane na początku rozgrywki w trójkącie bilardowym są białe).

W obydwu salach istnienie możliwość zarezerwowania prywatnej strefy, gdzie do dyspozycji gości pozostaje nie tylko stół bilardowy, ale też kanapy, telewizory o szerokokątnych ekranach idealne do oglądania wydarzeń sportowych i prywatna obsługa kelnerska.

Prywatne sale sprawdzą się doskonale jako miejsce organizacji spotkania integracyjnego, urodzin czy wieczoru kawalerskiego lub panieńskiego, ale właścicielom zależy, by Złota Bila łączyła funkcje rozrywkowe z edukacyjnymi.

Dlatego w Złotej Bili pracują ludzie, którzy fascynują się bilardem - obsługa chętnie wyjaśnia zasady, poszczególnych gier, pokazuje jak prawidłowo trzymać kij, czy uderzać w bile tak, by osiągnąć zamierzony efekt.

Głównym trenerem klubu jest Maciej Grzegorz Lesiak - międzynarodowy sędzia snookera, instruktor Polskiego Związku Bilardowego i czynny zawodnik pool bilarda od ponad 15 lat. Maciej to fascynat wszystkich rodzajów bilardu, którego marzeniem jest popularyzacja tego sportu wśród dzieci i młodzieży. Akademia Złotej Bili będzie szkołą, której ambicją jest wychowanie kolejnych pokoleń mistrzów.

Choć kojarzymy zazwyczaj bilard z atmosferą pubową, to przecież także dyscyplina o długoletniej tradycji. Złota Bila ma za zadanie łączyć popularyzację bilardu jako sportu, a jednocześnie stanowić lokalne centrum rozrywki - tak dla grupy znajomych, jak całych rodziny.

Złota Bila znakomicie wpisuje się w panoramę Blue City, które od kilku lat wiedzie prym, jeśli chodzi o dostarczanie swoim klientom różnego rodzaju rozrywek. Można tu nie tylko wybrać się do jednego z escape roomów, pokonać wraz ze znajomymi 25-pokojowy labirynt w ramach TEPFactor (według Google’a jednej z najlepiej ocenianych atrakcji tego typu w mieście), zagrać w mini golfa czy na automatach stylizowanych na vintage, ale też zabrać dzieci do IncaPlay - sali zabaw dysponującej m.in. mini karuzelami jak np. młyńskie koła.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024 Biuro prasowe
2024-04-29 | 17:00

CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024

Grupa CMA CGM i CEVA Logistics, jej spółka zależna, zostały oficjalnym partnerem logistycznym Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich Paryż 2024. Współpracując od lutego 2023
Sport Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
2024-04-24 | 11:00

Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS

SOFTSWISS, światowy ekspert w dziedzinie technologii, posiadający kluczowe centra rozwoju w Polsce, z dumą ogłasza, że legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.