DSV – Global Transport and Logistics i Tchibo Polska kontynuują współpracę
Okaeri Consulting
Łowicka 54/6
02-531 Warszawa
szymon.rac|okpr.pl| |szymon.rac|okpr.pl
514998402
okpr.pl
Tchibo Polska i DSV – Global Transport and Logistics podjęły decyzję o kontynuacji współpracy. Firmy porozumiały się w zakresie przedłużenia realizacji wspólnych działań w zakresie logistyki o kolejne lata.
Ponad trzy dekady wspólnej historii
Marka Tchibo obecna jest w Polsce od lat 90’, a jej produkty towarzyszą w codziennym życiu tysiącom Polek i Polaków – od kawy, przez tekstylia, po artykuły wyposażenia AGD. Od początku działalności pierwszej palarni kawy Tchibo, DSV – Global Transport and Logistics wspierało markę w zakresie organizacji dystrybucji i transportu drogowego. Wraz z rozwojem operacji oraz oferty Tchibo na polskim rynku, DSV realizuje także działania z zakresu logistyki magazynowej na rzecz spółki.
Z dumą mogę powiedzieć, że Tchibo to wymarzony klient, z którym mam przyjemność współpracować od 1997 roku, od kiedy to dołączyłem do zespołu DSV. - wskazuje Mariusz Wasiak, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, Rozwoju i Projektów Strategicznych w DSV – Przez te wszystkie lata wiele rzeczy się zmieniło w zakresie potrzeb Tchibo, wraz z rozwojem oferty firmy na polskim rynku i ewaluacją oczekiwań konsumentów oraz partnerów biznesowych. Cieszę się, że za każdym razem otwarcie dyskutowaliśmy nt. bieżących wyzwań i wspólnie znajdowaliśmy na nie odpowiedzi. Wierzę, że dzięki wypracowanemu przez dekady modelowi współpracy, nasze partnerstwo będzie co najmniej tak silne jak dziś za kolejnych 30 lat.
Projekt współpracy z Tchibo jest przykładem tego, jak bliska i otwarta współpraca buduje trwałe relacje pomiędzy klientem a operatorem logistycznym. – opowiada Tomasz Kuziemski, Kierownik Oddziału i Regionu Operacji Magazynowych – Jestem wdzięczny za doświadczenia wynikające z tej kooperacji i wierzę, że wypracowane w tym okresie wzajemne zrozumienie umożliwi nam osiągnięcie kolejnych, wspólnych sukcesów w przyszłości.
Z magazynu w Kampinosie k. Warszawy, będącego częścią kompleksu logistycznego o powierzchni ponad 34 tys., DSV zapewnia wszechstronny zakres usług logistycznych dla Tchibo Polska. Obejmuje on m.in. magazynowanie, przyjmowanie dostaw, realizację zamówień, copacking, dystrybucję czy obsługę zleceń eksportowych dla produktów kategorii FMCG marki. Z Kampinosu produkty trafiają do punktów handlowych własnych Tchibo Polska, punktów partnerskich na terenie Polski, jak i do odbiorców w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Operator odpowiada ponadto za realizację usług transportu drogowego w zakresie dostaw z zakładu produkcyjnego Tchibo do magazynu.
DSV – Global Transport and Logistics w Polsce
Operator świadczy kompleksowe usługi logistyki magazynowej dla partnerów m.in. z sektorów: FMCG, farmaceutycznego, Healthcare, Automotive, Elektroniki, Telekomunikacji, Retail, White Goods, Beauty czy eCommerce. Operator dysponuje obecnie 19 magazynami o łącznej powierzchni przekraczającej 316 tys. mkw. Plany rozwoju DSV w sektorze magazynowym zakładają zwiększenie dostępnej przestrzeni poprzez realizację własnych inwestycji, jak i aktywność na rynku najmu.
Ciężarówki bezemisyjne rozwożą produkty PepsiCo w Warszawie
Jak obronić się przed mandatem za tachograf za granicą?
Ile zarabiają kierowcy zawodowi C+E? Co wpływa na ich wynagrodzenia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.