VeloBank Partnerem Supreme Impact’24
VeloBank został Partnerem Supreme największego kongresu gospodarczo-technologicznego w Europie Środkowo-Wschodniej. Napędzana technologią marka współtworzy merytoryczną część tegorocznego Impact’24. Podczas debat jej przedstawiciele podzielą się głosem dot. rozwoju biznesu z pogranicza finansów i technologii. VeloBank, który udowodnił mocną pozycję rynkową i potencjał cyfrowy, będzie obecny w kilku panelach i dyskusjach kongresu, trwającego 15 i 16 maja w Poznaniu.
O finansach i sektorze bankowym, sztucznej inteligencji, nowoczesnym przemyśle, bezpieczeństwie czy zielonej gospodarce rozmawiać będą uczestnicy tegorocznej edycji konferencji Impact. Przedstawiciele VeloBanku będą dzielić się historią transformacji banku, skutecznej walki o zapewnienie bezpieczeństwa sektora i zdobycia jak najlepszej pozycji rynkowej, by pozyskać inwestora.
W rozmowie jeden na jeden z Mikołajem Kunicą, redaktorem naczelnym Business Insider Polska, weźmie udział Adam Marciniak, Prezes Zarządu VeloBanku. Dyskusja w ramach ścieżki „Leadership” dotyczyć będzie modelowej w skali Europy transformacji i wyzwań związanych z zarządzaniem bankiem w procesie resolution.
Przemysław Koch, członek zarządu ds. operacji i IT zabierze głos w panelu dyskusyjnym „Finance zasilane sztuczną inteligencją”. W rozmowie wezmą udział przedstawiciele sektora bankowego i technologicznego, a spotkanie poprowadzi Damian Szymański, wiceszef serwisu money.pl.
Z kolei w debacie w ramach ścieżki tematycznej „Global Economy & Banking” udział weźmie Piotr Arak, główny ekonomista VeloBanku. O sytuacji globalnej gospodarki dyskutować będzie m.in. z prof. Markiem Belką, byłym premierem, posłem do Parlamentu Europejskiego.
– Biznes nieustannie potrzebuje inspiracji, najlepiej z różnych dziedzin, tak by oferowane produkty i usługi coraz lepiej odpowiadały potrzebom współczesnych klientów. Impact’24 to idealna okazja do tego, by łapać takie impulsy, a potem wplatać je w prowadzony biznes. Dla nas to również wyjątkowe miejsce, bo rok temu właśnie podczas Impact’23 po raz pierwszy zaprezentowaliśmy VeloMarket – platformę e-commerce, która wspiera ekologiczne wybory Polaków. To przykład takiego właśnie wychodzenia „beyond banking” oraz inspirowania się zarówno stylem życia konsumentów, jak i przełomowymi rozwiązaniami. Teraz jedziemy do Poznania nie tylko dzielić się eksperckimi opiniami, szukać nowych obszarów działania, ale również z nominacją do Nagród Money.pl dla VeloMarketu właśnie, w kategorii Technologia Roku – podkreśla Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Przedstawiciele VeloBanku, oprócz udziału w panelach dyskusyjnych Impact’24, zostali zaproszeni do dyskusji prowadzonych w formule okrągłego stołu. Adam Marciniak weźmie udział w rozmowach dot. obszaru finansów, zaś Przemysław Koch w spotkaniu na temat sztucznej inteligencji w służbie biznesu.
Impact’24 to wiodące w Europie Środkowo-Wschodniej, przekrojowe i dopracowane pod względem merytoryki spotkanie, przyciągające w tym roku takich mówców, jak Michelle Obamę, byłą pierwszą damę Stanów Zjednoczonych, Sannę Marin, byłą premier Finlandii, czy Chrisa Baileya, autora bestsellerów dotyczących produktywności.
Szczegóły wydarzenia znajdują się na stronie: https://impactcee.com/impact/2024/.
VeloBadanie: Polacy włączyli tryb oszczędzanie, 73% osób gromadzi środki
Województwo pomorskie z placówką VeloBanku w Wejherowie
Nowa oferta VeloBanku: 60 zł na start i do 540 zł zwrotu za zakupy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci
Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.
Bankowość
Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne
W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.
Przemysł
Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.