Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś uruchomienie programu "Sustainability Partner Recognition Program", aby docenić partnerów handlowych chcących dążyć do zrównoważonego rozwoju i wdrażających rozwiązania Zebra Technologies. Nowy program jest otwarty dla wszystkich partnerów sprzętowych i ISV Zebra PartnerConnect na całym świecie.
"Nasz program jest ważny, ponieważ klienci, czyli użytkownicy końcowi coraz częściej proszą nas o wsparcie w wykorzystaniu rozwiązań cyfrowych i automatyzacji w dążeniu do osiągnięcia zrównoważonego rozwoju" – powedział Bill Cate, wiceprezes ds. marketingu, portfolio i ekosystemów w Zebra Technologies. – "Klienci muszą mieć pewność, że mogą w łatwy sposób znaleźć wiarygodnych partnerów, którzy nawiążą z nimi współpracę oraz wesprą ich w osiągnięciu tego celu".
Too Good To Go, firma zaangażowana społecznie, stojąca za największym na świecie rynkiem nadwyżek żywności, jako pierwsza zakwalifikowała się do grona uznanych partnerów zrównoważonego rozwoju firmy Zebra Technologies. Platforma Too Good To Go oraz jej kompleksowe rozwiązanie do zarządzania nadwyżkami żywności pozwala sprzedawcom detalicznym artykułów spożywczych na uwolnienie nadwyżek zapasów i ograniczenie marnotrawstwa żywności. Dzięki integracji z Too Good To Go Marketplace platforma na bieżąco śledzi i pomaga w redystrybucji nadwyżek jedzenia do 90 milionów zarejestrowanych użytkowników w 17 krajach w Europie i Ameryce Północnej, którzy są gotowi do kupowania i odbierania nadwyżek żywności.
"Od momentu uruchomienia Too Good To Go w 2015 roku pomogliśmy uchronić przed zmarnowaniem się ponad 300 milionów posiłków. W 2023 r. do naszej globalnej społeczności dołączyło 21 milionów nowych zarejestrowanych użytkowników i 72 000 nowych aktywnych sklepów. Zwiększyło to nasz wpływ na ochronę ponad 100 milionów posiłków przed zmarnowaniem w ciągu zaledwie jednego roku" – powiedział Simon Leesley, dyrektor operacyjny Too Good To Go. – "Dzięki uznaniu i wsparciu firmy Zebra Technologies będziemy wspólnie zwiększać skalę działania, pomagając sprzedawcom detalicznym produktów spożywczych znacząco wpływać zarówno na ich wyniki finansowe, jak i na walkę ze zmianami klimatycznymi".
Inne przykłady zrównoważonych działań biznesowych to na przykład system weryfikacji okresu przydatności do spożycia żywności, który sprawdza daty ważności i dostosowuje do nich ceny dla klientów. Dodatkowo warto wskazać rozwiązania lokalizacyjne i śledzące, które wybierają najbardziej efektywne trasy dla pojazdów oraz autonomiczne roboty mobilne, które automatyzują i optymalizują recykling magazynów.
Aby zakwalifikować się do "Sustainability Partner Recognition Program" firmy Zebra Technologies, firmy muszą wykazać co najmniej trzy wdrożenia nowych rozwiązań z zakresu zrównoważonego rozwoju. Zobowiązują się również do pomocy klientom w ciągłej poprawie ich wyników w zakresie zrównoważonego rozwoju i wspierania ich w dostosowywaniu się do najlepszych praktyk.
Zakwalifikowani partnerzy otrzymują ekskluzywne logo zrównoważonego rozwoju, które mogą wykorzystywać w swoich działaniach marketingowych, komunikacji i propozycjach zapytań ofertowych, a także dedykowany identyfikator na platformie Zebra Partner Locator. Zebra Technologies zapewni im również wspólne zasoby marketingowe, uznaniowe fundusze na rozwój marketingu oraz szkolenia w zakresie inicjatyw korporacyjnych i produktowych.
Wiosenne nowości WSP „Społem”
Queris rozpoczyna kampanię "MESOZOIK. Nowa era produkcji"
System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa
Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.
Infrastruktura
Za dwa lata w gdańskim porcie ma powstać baza instalacyjna morskich farm wiatrowych. Będzie ponad pięć razy większa od krakowskiego Rynku Głównego
21-hektarowy Terminal 5, który powstanie na wodach zewnętrznej części gdańskiego portu Baltic Hub, ma być bazą instalacyjną dla morskich elektrowni wiatrowych. To duży projekt, którego realizacja może się rozpocząć w drugiej połowie tego roku. Tego typu infrastruktura jest konieczna dla przyspieszenia inwestycji offshore w polskiej części Bałtyku. Pierwsze morskie farmy wiatrowe zaczną produkować zieloną energię w 2026 roku.
Prawo
Społeczne agencje najmu w Polsce dopiero raczkują. Część gmin widzi w nich szansę na walkę z wyludnieniem
W Polsce zawiązało się już i rozpoczyna działalność kilkanaście społecznych agencji najmu, kolejnych kilkanaście jest w trakcie powstawania. To niewiele jak na niemal 2,5 tys. gmin w kraju, jednak eksperci widzą w tym rozwiązaniu duży potencjał. Jak podkreślają, może to być szansa zwłaszcza dla miast średniej wielkości, by walczyć ze zjawiskiem wyludniania. Społeczne agencje najmu we współpracy z gminami pośredniczą w wynajmie mieszkań – gminnych bądź należących do prywatnych właścicieli – osobom, których zarobki nie pozwalają na rynkowy najem, ale nie kwalifikują ich też do otrzymania mieszkania socjalnego.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.