Komunikaty PR

Inteligentna strategia zarządzania energią

2013-06-20  |  14:44
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR G. Miller, E. Mittelstaedt Sp. J.

Czeczota 31
02 - 607 Warszawa

22 245 28 68
www.mondaypr.pl

Prognozy mówią o podwojeniu popytu na energię do roku 2050, a niektórzy eksperci przewidują, że Internet jako sieć interakcji między maszynami będzie charakteryzował się 100-krotnie większym zapotrzebowaniem na energię niż obecna sieć interakcji między ludźmi. Każde pokolenie ludzkości boleśnie przekonuje się, że zdolność naszej planety do wytwarzania energii jest skończona – dlatego też musimy nauczyć się korzystać z niej bardziej racjonalnie i efektywnie.

 

„Teraz jest czas na ambitne rozwiązania w zakresie efektywności energetycznej: w większości istniejących instalacji można przy zastosowaniu dostępnych dzisiaj ofert i technologii zaoszczędzić do 30% energii. Lokalne działania w kierunku efektywności energetycznej dają ważny efekt dźwigni: z powodu strat w sieciach przesyłowych i rozdzielczych 1KWh energii zużywanej w budynku wymaga wyprodukowania 3KWh energii, zatem na każdą jednostkę zaoszczędzoną w budynkach przypadają trzy jednostki oszczędności w produkcji!” – podkreśla Jacek Łukaszewski, prezes Schneider Electric Polska, firmie specjalizującej się w zarządzaniu energią elektryczną. „Bardzo ważnym elementem zmian jest edukacja i dostęp do wiedzy. Xperience Efficiency jest serią eventów w różnych częściach świata, podczas których eksperci Schneider Electric na nowo definiują termin „zarządzanie energią” i w praktyce pokazują zastosowanie nowych „zielonych technologii. W spotkaniach Xperience Efficiency można również uczestniczyć wirtualnie, za pośrednictwem strony internetowej www.schneider-electric.com” – dodaje Jacek Łukaszewski.

 

Xperience Efficiency 2013 to cykl ogólnodostępnych eventów m.in. w Rosji, Stanach Zjednoczonych, Chinach i Brazylii. Specjaliści Schneider Electric prezentowali technologie do zarządzania energią i podnoszenia wydajności procesów biznesowych jak również rozwiązania dedykowane użytkownikom prywatnym.  Materiały, szkolenia i prezentacje przedstawione na Xperience Efficiency 2013 dostępne są również na stronie www.schneider-electric.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Światło LED bezpieczne dla wzroku – obalamy mity Biuro prasowe
2016-02-10 | 12:00

Światło LED bezpieczne dla wzroku – obalamy mity

Wokół lamp LED krąży wiele mitów, które powtarzają przede wszystkim osoby sceptycznie nastawione do takiego oświetlenia. Tymczasem światło LED-owe, podobnie jak każde
Energetyka Jak wybrać odpowiedni kolektor próżniowy?
2016-02-05 | 14:10

Jak wybrać odpowiedni kolektor próżniowy?

W powszechnym przekonaniu kolektory próżniowe charakteryzują się zdecydowanie wyższą efektywnością, niż ich płaskie odpowiedniki. Problem w tym, że dostępne na rynku produkty w
Energetyka BRAK ZDJĘCIA
2016-02-03 | 13:00

Komunikat cenowy Polskiej Izby Paliw Płynnych, Warszawa, 3 lutego 2016 r.

Średnie ceny detaliczne paliw na terenie Polski 3 lutego 2016 r. ukształtowały się na poziomie: 3,73 zł/l olej napędowy; 4,02 zł/l benzyna 95-oktanowa i 1,79 zł/l autogaz*. Od początku roku ON notuje -29 gr/l; Pb95 -15 gr/l, a LPG -18

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

IT i technologie

Kontrole podatkowe będą bardziej skuteczne. Firmy muszą dostosować systemy informatyczne

Firmy muszą zainwestować w dostosowanie swoich systemów finansowo-księgowych. Od lipca br. kontrolerzy podatkowi będą mogli wymagać od przedsiębiorców Jednolitego Pliku Kontrolnego, czyli ujednoliconych w formie dokumentów. Ma to ułatwić i przyspieszyć kontrole fiskusa oraz uszczelnić system. Resort finansów szacuje, że dzięki JPK w pierwszym roku działania do budżetu wpłynie dodatkowe 200 mln zł.

Handel

Ponad połowa osób w związkach obchodzi walentynki. Osoby starsze robią to rzadziej, ale są w stanie wydać na ten cel znacznie więcej

Coraz więcej Polaków lubi walentynki. W tym roku święto planuje obchodzić 58 proc. osób pozostających w stałych związkach. Blisko połowa wyda na ten cel powyżej 100 zł, więcej średnio planują wydać mężczyźni. Walentynki świętują ludzie młodzi, wraz z wiekiem przywiązujemy do nich mniejszą wagę. Jeśli jednak osoby w wieku powyżej 40 lat zdecydują się świętować, to szerzej otwierają portfele. Z myślą o swojej sympatii są w stanie wydać 500 zł lub więcej.

Konsument

Cydr Lubelski wkracza na scenę muzyczną

Już nie tylko piwo towarzyszy młodym ludziom na festiwalach muzycznych. Najpopularniejszy polski cydr w ramach koncertów młodych polskich artystów będzie promował współczesny polski lifestyle. Muzyka stała się głównym obszarem strategii sponsoringowej marki.

Gospodarka

E.Chojna-Duch: Program 500+ pomoże przywrócić inflację. Jednak poziom założony w budżecie będzie trudny do osiągnięcia

Ekonomiści zgadzają się, że w bieżącym roku powinien nastąpić koniec deflacji w Polsce. Są również zgodni co do tego, że poziom inflacji założony w budżecie jest mało prawdopodobny do osiągnięcia. Nawet zakładając korzystne oddziaływanie programu 500+ na wzrost cen.

Firma

W procesie rekrutacji ważne są wartości wyznawane przez kandydata. Zwraca na to uwagę 2/3 pracodawców

Zmieniają się wymagania wobec kandydatów podczas rekrutacji. Coraz mniejsze znaczenie pracodawcy przywiązują do wykształcenia, rośnie natomiast wartość doświadczenia oraz wyznawanych wartości. Panuje przekonanie, że kandydat, który nie ma autorytetów i nie identyfikuje się z systemem moralnym, nie będzie także szanował nowych przełożonych. Również kandydaci, szukając pracy, zwracają uwagę na wartości, jakie reprezentuje dana firma.