Komunikaty PR

Aquaform obchodzi 20-lecie działalności

2014-02-26  |  12:00
Biuro prasowe

Aquaform S.A. istnieje od 1994 r. Spółka została założona jako część niemieckiego koncernu – lidera w branży wyposażenia łazienek na europejskim rynku – firmy Dusar. W 2009 r. Aquaform przekształcił się ze spółki z o.o. w spółkę akcyjną. Firma ma siedzibę w Środzie Wielkopolskiej, gdzie, oprócz budynku biurowego, dysponuje halami produkcyjnymi i magazynowymi. W ramach ekspansji na rynki europejskie funkcjonują zagraniczne spółki-córki Aquaform, m.in. w Niemczech, na Ukrainie i w Rumunii.
Firma jest znaczącym przedsiębiorcą w regionie, zatrudniającym w sumie 200 osób, z których większość to osoby mieszkające w Wielkopolsce. Ponadto, Aquaform aktywnie wspiera inicjatywy sportowe, mając na tym polu doświadczenia jako sponsor drużyn w różnych dyscyplinach, począwszy od piłki nożnej, siatkówki, aż po sport motorowy, jakim jest żużel.
20-lecie działalności Aquaform to okazja do podsumowań wielu dokonań i sukcesów firmy, a także do kreślenia śmiałych planów na kolejne lata.
Nowości w jubileuszowym roku
Aquaform w jubileuszowym 2014 roku wprowadzi na rynek wiele nowości. Pojawią się trzy nowe linie kabin prysznicowych z segmentu średniego i wyższego, nowe kolekcje mebli łazienkowych, a wiosną w nowej szacie graficznej wydane zostaną katalogi z całą nową ofertą produktową. W 2014 r. klienci Aquaform mogą spodziewać się również promocji sprzedażowych związanych z urodzinami firmy.
– Na przestrzeni 20 lat Aquaform S.A. z sukcesem rozwijał się we wszystkich aspektach funkcjonowania. Najbardziej jesteśmy dumni ze stworzenia kompletnej, wysokiej jakości  oferty rynkowej oraz ze zbudowania dobrych i trwałych relacji z naszymi Klientami – mówi Angielo Limański, Prezes Zarządu Aquaform S.A.
Tradycja i nowoczesność
Aquaform przez 20 lat rozwijał się wraz z otoczeniem – z upodobaniami i gustami klientów, ze zmieniającymi się trendami oraz wkraczającymi do branży nowymi technologiami w produkcji. Siła tradycji w połączeniu z nowoczesnym podejściem sprawiły, że Aquaform zdobył zaufanie rzeszy klientów w Polsce. Producent rozszerzył ofertę artykułów wyposażenia łazienek, wprowadzając nowoczesne meble łazienkowe w ramach szeregu oryginalnych i klasycznych kolekcji.
- Dzisiaj Aquaform jest postrzegany jako stabilna, dojrzała firma ciesząca się uznaniem w branży producentów wyposażenia łazienek. Mamy swój udział we współczesnej postaci europejskiego wzornictwa i w przekonaniu klientów do wybierania produktów funkcjonalnych i wysokiej jakości. Mamy nadzieję, że kolejne 20-lecia działalności Aquaform będą równie owocne – mówi Angielo Limański.
Osiągnięcia i sukcesy
Obecnie propozycja handlowa marki Aquaform to ponad 600 pozycji katalogowych. Pracownicy Działu Technologicznego, Działu Rozwoju i Kontroli Jakości dbają o funkcjonalne, trwałe i estetyczne rozwiązania. Firma nieustannie doskonali obsługę Klienta, może pochwalić się sprawnie działającym serwisem i siatką autoryzowanych grup montażowych.
Aquaform jest laureatem szeregu nagród i wyróżnień, zarówno biznesowych, m.in. Gazeli Biznesu, a także produktowych – m.in. „Łazienka – Wybór Roku” w edycji 2012 dla wanny z linii Arcline i w edycji 2013 dla kolekcji mebli łazienkowych Decora.

O Aquaform:
Aquaform S.A. jest producentem kabin prysznicowych, mebli łazienkowych, wanien, brodzików i parawanów nawannowych. Firma została założona w 1994 r., jako spółka należąca do niemieckiego koncernu Dusar, jednego z europejskich liderów w branży wyposażenia łazienek. W 2009 r. zarząd Aquaform zdecydował o przekształceniu firmy w spółkę akcyjną. Całość produkcji firmy odbywa się w fabryce w Środzie Wielkopolskiej (pow. 20 000 m kw.). Firma prowadzi sprzedaż w ponad 1.000 punktów na terenie całej Polski. Część produkcji trafia także na inne rynki europejskie, w tym w dużej mierze do Niemiec.
Wysoka jakość materiałów oraz niezawodne rozwiązania techniczne stosowane przez firmę Aquaform zostały potwierdzone przez liczne badania kontrolne prowadzone w laboratorium spółki, a także przyznane firmie certyfikaty jakości i atesty bezpieczeństwa wydane przez niezależne instytuty badań.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Technologia NFC w służbie bożonarodzeniowej tradycji we Wrocławiu Biuro prasowe
2016-12-09 | 13:46

Technologia NFC w służbie bożonarodzeniowej tradycji we Wrocławiu

Handlowcy i usługodawcy prześcigają się w pomysłach, jak uczynić ten czas szczęśliwym niezapomnianym. Wszystko, co oferują musi być oryginalne, piękne, smaczne, wysokiej jakości i
Firma Eurocash z innowacyjną technologią marki Blulog
2016-12-09 | 12:11

Eurocash z innowacyjną technologią marki Blulog

Sieć Eurocash zainwestuje w nowoczesną technologię, która pozwala kontrolować w czasie rzeczywistym temperaturę i wilgotność wielkopowierzchniowych magazynów oraz hurtowni
Firma BRAK ZDJĘCIA
2016-12-09 | 09:30

Pracownik potencjalnie niewykorzystany. Aż 85% firm chce zmian w HR

Różnica pomiędzy tym, jak firma postrzega swoje działania na rzecz pracowników i sposobem, w jaki widzą to sami pracownicy jest niepokojąco duża. Jak podaje raport Mercer „Global Talent Trends Report 2016”, aż

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Prawo

Raport WEI: Inwestycje zagraniczne w Polsce hamują. Niepewna sytuacja w kraju zaczyna odstraszać zagraniczny kapitał

Z danych GUS wynika, że inwestycje zagraniczne w III kwartale tego roku skurczyły się o 7,7 proc. Zdaniem ekspertów i inwestorów wpływ na zachowanie inwestorów ma wewnętrzna sytuacja w Polsce. W ostatnim czasie spiętrzyły się rządowe zapowiedzi repolonizacji banków, nowych obciążeń podatkowych, zwiększonych wydatków socjalnych, demontażu OFE oraz spadek notowań kursu złotego i zapowiedzi obniżenia polskiego ratingu. To przekłada się na niestabilność Polski w oczach inwestorów i zniechęca ich do lokowania kapitału nad Wisłą.

Polityka

Coraz bliżej finał negocjacji MON-u z amerykańskim rządem. Do polskiej zbrojeniówki ma trafić około 60 nowych technologii

Amerykański koncern Raytheon, producent przeciwlotniczych zestawów rakietowych Patriot, jest obecnie najpoważniejszym kandydatem w negocjacjach do programu „Wisła”. Z dotychczasowych ustaleń wynika, że 50 proc. wartości całego kontraktu ma pozostać w Polsce, a w ramach offsetu do sektora zbrojeniowego trafi około 60 nowych technologii. Tym samym program „Wisła” to szansa na skok technologiczny dla polskiej zbrojeniówki.

Media i PR

Branża PR chce walczyć z nieuczciwymi praktykami w przetargach. Przygotowuje kodeks dobrych praktyk

Aż 70 proc. specjalistów z branży public relations spotyka się z nieuczciwymi praktykami w przetargach na zakup usług PR. Zdarza się, że firmy organizują je wyłącznie po to, aby porównać ceny albo zebrać jak najwięcej pomysłów, które są później wykorzystywane. Drenaż rynku chce ukrócić Związek Firm Public Relations, który pracuje nad kodeksem dobrych praktyk w postępowaniach przetargowych. Dokument ma być gotowy wiosną.

Patronat Newserii

Gospodarka

P. Szulec (Pioneer Pekao): W przyszłym roku tempo wzrostu światowej gospodarki może być wyższe od oczekiwań

W 2017 roku tempo wzrostu globalnego PKB może okazać się wyższe od oczekiwań – przewiduje Piotr Szulec z Pioneer Pekao Investments. Na taki scenariusz wskazują lepsze od oczekiwań dane makroekonomiczne płynące w ostatnim czasie z Chin, Stanów Zjednoczonych oraz strefy euro. Głównym czynnikiem ryzyka będzie natomiast sytuacja geopolityczna na świecie związana m.in. z planowanymi na 2017 rok wyborami we Francji oraz Niemczech.

Bankowość

Wspólnoty mieszkaniowe zaciągają kredyty na remont nieruchomości. Częstym problemem jest podział kosztów

Podział kosztów remontu we wspólnocie domowej często bywa problemem. Prawo mówi, że właściciele lokali powinni proporcjonalnie dzielić się opłatami, ale nie precyzuje, kto powinien zapłacić za remont balkonów i gdzie są granice części wspólnych nieruchomości. Z drugiej strony składki wpłacane na fundusz remontowy często są niewystarczające. Dlatego żeby zdobyć finansowanie na remont, wspólnoty mieszkaniowe muszą się ubiegać o kredyt w banku.