Newsy

Aquaform obchodzi 20-lecie działalności

2014-02-26  |  12:00
Komunikaty PR

Aquaform S.A. istnieje od 1994 r. Spółka została założona jako część niemieckiego koncernu – lidera w branży wyposażenia łazienek na europejskim rynku – firmy Dusar. W 2009 r. Aquaform przekształcił się ze spółki z o.o. w spółkę akcyjną. Firma ma siedzibę w Środzie Wielkopolskiej, gdzie, oprócz budynku biurowego, dysponuje halami produkcyjnymi i magazynowymi. W ramach ekspansji na rynki europejskie funkcjonują zagraniczne spółki-córki Aquaform, m.in. w Niemczech, na Ukrainie i w Rumunii.
Firma jest znaczącym przedsiębiorcą w regionie, zatrudniającym w sumie 200 osób, z których większość to osoby mieszkające w Wielkopolsce. Ponadto, Aquaform aktywnie wspiera inicjatywy sportowe, mając na tym polu doświadczenia jako sponsor drużyn w różnych dyscyplinach, począwszy od piłki nożnej, siatkówki, aż po sport motorowy, jakim jest żużel.
20-lecie działalności Aquaform to okazja do podsumowań wielu dokonań i sukcesów firmy, a także do kreślenia śmiałych planów na kolejne lata.
Nowości w jubileuszowym roku
Aquaform w jubileuszowym 2014 roku wprowadzi na rynek wiele nowości. Pojawią się trzy nowe linie kabin prysznicowych z segmentu średniego i wyższego, nowe kolekcje mebli łazienkowych, a wiosną w nowej szacie graficznej wydane zostaną katalogi z całą nową ofertą produktową. W 2014 r. klienci Aquaform mogą spodziewać się również promocji sprzedażowych związanych z urodzinami firmy.
– Na przestrzeni 20 lat Aquaform S.A. z sukcesem rozwijał się we wszystkich aspektach funkcjonowania. Najbardziej jesteśmy dumni ze stworzenia kompletnej, wysokiej jakości  oferty rynkowej oraz ze zbudowania dobrych i trwałych relacji z naszymi Klientami – mówi Angielo Limański, Prezes Zarządu Aquaform S.A.
Tradycja i nowoczesność
Aquaform przez 20 lat rozwijał się wraz z otoczeniem – z upodobaniami i gustami klientów, ze zmieniającymi się trendami oraz wkraczającymi do branży nowymi technologiami w produkcji. Siła tradycji w połączeniu z nowoczesnym podejściem sprawiły, że Aquaform zdobył zaufanie rzeszy klientów w Polsce. Producent rozszerzył ofertę artykułów wyposażenia łazienek, wprowadzając nowoczesne meble łazienkowe w ramach szeregu oryginalnych i klasycznych kolekcji.
- Dzisiaj Aquaform jest postrzegany jako stabilna, dojrzała firma ciesząca się uznaniem w branży producentów wyposażenia łazienek. Mamy swój udział we współczesnej postaci europejskiego wzornictwa i w przekonaniu klientów do wybierania produktów funkcjonalnych i wysokiej jakości. Mamy nadzieję, że kolejne 20-lecia działalności Aquaform będą równie owocne – mówi Angielo Limański.
Osiągnięcia i sukcesy
Obecnie propozycja handlowa marki Aquaform to ponad 600 pozycji katalogowych. Pracownicy Działu Technologicznego, Działu Rozwoju i Kontroli Jakości dbają o funkcjonalne, trwałe i estetyczne rozwiązania. Firma nieustannie doskonali obsługę Klienta, może pochwalić się sprawnie działającym serwisem i siatką autoryzowanych grup montażowych.
Aquaform jest laureatem szeregu nagród i wyróżnień, zarówno biznesowych, m.in. Gazeli Biznesu, a także produktowych – m.in. „Łazienka – Wybór Roku” w edycji 2012 dla wanny z linii Arcline i w edycji 2013 dla kolekcji mebli łazienkowych Decora.

O Aquaform:
Aquaform S.A. jest producentem kabin prysznicowych, mebli łazienkowych, wanien, brodzików i parawanów nawannowych. Firma została założona w 1994 r., jako spółka należąca do niemieckiego koncernu Dusar, jednego z europejskich liderów w branży wyposażenia łazienek. W 2009 r. zarząd Aquaform zdecydował o przekształceniu firmy w spółkę akcyjną. Całość produkcji firmy odbywa się w fabryce w Środzie Wielkopolskiej (pow. 20 000 m kw.). Firma prowadzi sprzedaż w ponad 1.000 punktów na terenie całej Polski. Część produkcji trafia także na inne rynki europejskie, w tym w dużej mierze do Niemiec.
Wysoka jakość materiałów oraz niezawodne rozwiązania techniczne stosowane przez firmę Aquaform zostały potwierdzone przez liczne badania kontrolne prowadzone w laboratorium spółki, a także przyznane firmie certyfikaty jakości i atesty bezpieczeństwa wydane przez niezależne instytuty badań.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Nowe wózki Promotechu podbijają rynek USA Komunikaty PR
2014-07-24 | 18:47

Nowe wózki Promotechu podbijają rynek USA

- W związku odkryciem w USA rozległych złóż gazu i ropy na rynku amerykańskim gwałtownie wzrósł popyt na elementy infrastruktury wykorzystywane w procesie eksploatacji tych
Firma BRAK ZDJĘCIA
2014-07-24 | 13:12

Finansowanie start-upów a oczekiwania inwestorów

Założenie start-upu bardzo często wiąże się z koniecznością pozyskania kapitału, niezbędnego do jego rozwoju. W zależności od potrzeb i możliwości poszczególnych podmiotów, powstająca firma może otrzymać środki w
Firma BRAK ZDJĘCIA
2014-07-23 | 10:30

Pracownik znający cele to pracownik efektywny

Dojrzałe firmy od lat wiedzą, że o wartości pracownika nie świadczy czas, jaki spędzi on za biurkiem, ale efekt, jaki osiągnie w ramach wykonywanej przez siebie pracy. W takich organizacjach niezbędnym elementem zarządzania kapitałem

Kalendarium

Infrastruktura

Giełda

J. Socha (PwC): Nowy prezes GPW powinien dokończyć jej prywatyzację i znaleźć inwestora branżowego

Paweł Tamborski obejmie stanowisko prezesa Giełdy Papierów Wartościowych. Wybór ten zatwierdziła Komisja Nadzoru Finansowego. Rynek czeka teraz na strategię działania nowego prezesa. Jednym z zadań będzie znalezienie inwestora branżowego, który wzmocni jeszcze pozycję warszawskiej giełdy w regionie – ocenia Jacek Socha, wiceprezes PwC w Polsce. To zaś będzie wymagało dokończenia prywatyzacji GPW.

Bankowość

Polscy rolnicy oszczędzają więcej niż pracownicy korporacji

Polski rolnik oszczędza co miesiąc o ponad połowę więcej niż pracownik korporacji. Mniej od gospodarstw rolnych oszczędzają także pracujący na własny rachunek. W stosunku do wielkości gospodarki, a zwłaszcza konsumpcji, Polacy oszczędzają bardzo mało. W III kwartale 2013 r. gospodarstwa domowe odłożyły równowartość 5 proc. PKB. Bez zmiany obecnych tendencji dopiero za 30 lat przeciętny Polak dogoni pod względem bogactwa obywatela Niemiec.

Edukacja

Młodsze pokolenia są coraz lepiej wykształcone

Badanie zachowań edukacyjnych Polaków pokazuje, że dokonaliśmy awansu edukacyjnego. Młodsze pokolenia są coraz lepiej wykształcone. Wciąż największy wpływ na wybory edukacyjne i poziom wykształcenia mają wzory wyniesione z rodzinnego domu, choć duże znaczenie ma też sytuacja na rynku pracy. Poziom wykształcenia ma często wpływ na charakter zatrudnienia – niższe wykształcenie zwiększa prawdopodobieństwo zatrudnienia na umowę śmieciową.

IT i technologie

ARC Rynek i Opinia: internet stacjonarny dla Polaków za drogi

Co piąty użytkownik Neostrady w ogóle nie korzysta z telefonu stacjonarnego, mimo że płaci za niego w pakiecie z internetem. Ponad 80 proc. nie akceptuje konieczności opłacania tego typu dodatkowych usług – wynika z raportu ARC Rynek i Opinia. Eksperci twierdzą jednak, że nie ma możliwości, by konsumenci nie partycypowali w kosztach utrzymania infrastruktury.