Komunikaty PR

Aquaform obchodzi 20-lecie działalności

2014-02-26  |  12:00
Biuro prasowe

Aquaform S.A. istnieje od 1994 r. Spółka została założona jako część niemieckiego koncernu – lidera w branży wyposażenia łazienek na europejskim rynku – firmy Dusar. W 2009 r. Aquaform przekształcił się ze spółki z o.o. w spółkę akcyjną. Firma ma siedzibę w Środzie Wielkopolskiej, gdzie, oprócz budynku biurowego, dysponuje halami produkcyjnymi i magazynowymi. W ramach ekspansji na rynki europejskie funkcjonują zagraniczne spółki-córki Aquaform, m.in. w Niemczech, na Ukrainie i w Rumunii.
Firma jest znaczącym przedsiębiorcą w regionie, zatrudniającym w sumie 200 osób, z których większość to osoby mieszkające w Wielkopolsce. Ponadto, Aquaform aktywnie wspiera inicjatywy sportowe, mając na tym polu doświadczenia jako sponsor drużyn w różnych dyscyplinach, począwszy od piłki nożnej, siatkówki, aż po sport motorowy, jakim jest żużel.
20-lecie działalności Aquaform to okazja do podsumowań wielu dokonań i sukcesów firmy, a także do kreślenia śmiałych planów na kolejne lata.
Nowości w jubileuszowym roku
Aquaform w jubileuszowym 2014 roku wprowadzi na rynek wiele nowości. Pojawią się trzy nowe linie kabin prysznicowych z segmentu średniego i wyższego, nowe kolekcje mebli łazienkowych, a wiosną w nowej szacie graficznej wydane zostaną katalogi z całą nową ofertą produktową. W 2014 r. klienci Aquaform mogą spodziewać się również promocji sprzedażowych związanych z urodzinami firmy.
– Na przestrzeni 20 lat Aquaform S.A. z sukcesem rozwijał się we wszystkich aspektach funkcjonowania. Najbardziej jesteśmy dumni ze stworzenia kompletnej, wysokiej jakości  oferty rynkowej oraz ze zbudowania dobrych i trwałych relacji z naszymi Klientami – mówi Angielo Limański, Prezes Zarządu Aquaform S.A.
Tradycja i nowoczesność
Aquaform przez 20 lat rozwijał się wraz z otoczeniem – z upodobaniami i gustami klientów, ze zmieniającymi się trendami oraz wkraczającymi do branży nowymi technologiami w produkcji. Siła tradycji w połączeniu z nowoczesnym podejściem sprawiły, że Aquaform zdobył zaufanie rzeszy klientów w Polsce. Producent rozszerzył ofertę artykułów wyposażenia łazienek, wprowadzając nowoczesne meble łazienkowe w ramach szeregu oryginalnych i klasycznych kolekcji.
- Dzisiaj Aquaform jest postrzegany jako stabilna, dojrzała firma ciesząca się uznaniem w branży producentów wyposażenia łazienek. Mamy swój udział we współczesnej postaci europejskiego wzornictwa i w przekonaniu klientów do wybierania produktów funkcjonalnych i wysokiej jakości. Mamy nadzieję, że kolejne 20-lecia działalności Aquaform będą równie owocne – mówi Angielo Limański.
Osiągnięcia i sukcesy
Obecnie propozycja handlowa marki Aquaform to ponad 600 pozycji katalogowych. Pracownicy Działu Technologicznego, Działu Rozwoju i Kontroli Jakości dbają o funkcjonalne, trwałe i estetyczne rozwiązania. Firma nieustannie doskonali obsługę Klienta, może pochwalić się sprawnie działającym serwisem i siatką autoryzowanych grup montażowych.
Aquaform jest laureatem szeregu nagród i wyróżnień, zarówno biznesowych, m.in. Gazeli Biznesu, a także produktowych – m.in. „Łazienka – Wybór Roku” w edycji 2012 dla wanny z linii Arcline i w edycji 2013 dla kolekcji mebli łazienkowych Decora.

O Aquaform:
Aquaform S.A. jest producentem kabin prysznicowych, mebli łazienkowych, wanien, brodzików i parawanów nawannowych. Firma została założona w 1994 r., jako spółka należąca do niemieckiego koncernu Dusar, jednego z europejskich liderów w branży wyposażenia łazienek. W 2009 r. zarząd Aquaform zdecydował o przekształceniu firmy w spółkę akcyjną. Całość produkcji firmy odbywa się w fabryce w Środzie Wielkopolskiej (pow. 20 000 m kw.). Firma prowadzi sprzedaż w ponad 1.000 punktów na terenie całej Polski. Część produkcji trafia także na inne rynki europejskie, w tym w dużej mierze do Niemiec.
Wysoka jakość materiałów oraz niezawodne rozwiązania techniczne stosowane przez firmę Aquaform zostały potwierdzone przez liczne badania kontrolne prowadzone w laboratorium spółki, a także przyznane firmie certyfikaty jakości i atesty bezpieczeństwa wydane przez niezależne instytuty badań.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Houston, we’ve got a startup! Biuro prasowe
2015-03-06 | 10:00

Houston, we’ve got a startup!

Tegoroczna edycja konkursu rozszerza obszar swojego działania o dodatkowe kraje – Czechy oraz Węgry, gdzie startupy również będą walczyć o główną nagrodę,
Firma Najlepsi małopolscy pracodawcy 2014 roku
2015-03-05 | 12:00

Najlepsi małopolscy pracodawcy 2014 roku

Ingeus, firma specjalizująca się w usługach rynku pracy, ogłosiła Laureatów pierwszej edycji Akcji: Dobry Pracodawca. Wyróżnionych zostało 30 firm, które prowadzą
Firma Usługi public relations także na Bliskim Wschodzie
2015-03-05 | 01:00

Usługi public relations także na Bliskim Wschodzie

Coraz więcej polskich firm pragnie zaistnieć na rynkach Bliskiego Wschodu. Wielu udaje się tam dotrzeć do pośredników handlowych, pomagających w kontaktach z lokalnymi firmami. Czy

Kalendarium

Surowce

Obronność

Polscy oficerowie już uczą się obsługi okrętów podwodnych, które Polska może otrzymać po 2020 r.

Oficerowie w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni przy pomocy symulatora systemu walki francuskiej firmy DCNS poznają, jak wykorzystywać zintegrowany obraz sytuacji wokół okrętu podwodnego i używać jego uzbrojenia, w tym broni odstraszania. Producent startujący w przetargu na dostawę okrętów podwodnych dla Polski zaprezentował w Gdyni swój symulator.

Handel

Polskie marki modowe pojawią się w Egipcie, Katarze, Kuwejcie i Arabii Saudyjskiej. LPP chce zwiększać przychody z zagranicznych rynków

W ciągu kilku lat LPP chce osiągać nawet 20-30 proc. swoich przychodów z rynku niemieckiego. Żeby osiągnąć ten cel, spółka chce do czterech otwartych w zeszłym roku sklepów marki Reserved w tym kraju dodawać co roku mniej więcej 10 nowych. Duże nadzieje spółka wiąże też z rynkami bliskowschodnimi, gdzie ryzyko jest zminimalizowane poprzez działalność w formie franczyzy. Na ten rok planowane są otwarcia m.in. w Katarze i Kuwejcie.

Przemysł

Polwax chce trzykrotnie zwiększyć sprzedaż parafin dla przemysłu. Inwestuje w instalację, która pozwoli mu poprawić jakość wyrobów

Polwax inwestuje w nowoczesną instalację odolejania rozpuszczalnikowego i liczy, że dzięki niej będzie w stanie trzykrotnie zwiększyć sprzedaż wyrobów parafinowych dla przemysłu. Spółka szykuje się do podbijania rynków zagranicznych i zapowiada, że w ciągu najbliższych pięciu lat jej przychody wzrosną do 350 mln zł rocznie.

Edukacja

Biedronka organizuje konkurs na najlepszy tekst dla dzieci. Chce w ten sposób promować czytanie wśród najmłodszych

Ruszył konkurs literacki „Piórko 2015” skierowany do pisarzy i ilustratorów, których prace nie były nigdy publikowane. Autorzy zwycięskich prac otrzymają łącznie 200 tys. złotych. Organizatorem konkursu jest sieć sklepów Biedronka, a partnerem znany wydawca książek dla dzieci Zielona Sowa. Konkurs ma przyczynić się do popularyzacji literatury dziecięcej i wpłynąć na poziom czytelnictwa wśród najmłodszych. Efektem projektu będzie wydanie ilustrowanej książki dla dzieci w nakładzie 50 tys. egzemplarzy. 

Zdrowie

LUX MED mocniej otwiera się na sportowców. Do 2017 roku uruchomi sześć placówek specjalnie dla nich

Ocena sprawności i wydolności organizmu, specjalistyczne treningi i konsultacje, pełne leczenie i rehabilitacja – to nowa oferta LUX MED dla sportowców i ambitnych amatorów. Grupa uruchamia program Medycyna dla Sportu i Aktywnych, który będzie realizowany m.in. przez sześć nowych specjalistycznych placówek. Pierwsza z nich już rozpoczęła działalność w Warszawie. Z jej oferty będą mogli korzystać nie tylko zawodowi sportowcy, lecz także amatorzy i ci, którzy dopiero rozpoczynają przygodę ze sportem.