Komunikaty PR

Aquaform obchodzi 20-lecie działalności

2014-02-26  |  12:00
Komunikaty PR

Aquaform S.A. istnieje od 1994 r. Spółka została założona jako część niemieckiego koncernu – lidera w branży wyposażenia łazienek na europejskim rynku – firmy Dusar. W 2009 r. Aquaform przekształcił się ze spółki z o.o. w spółkę akcyjną. Firma ma siedzibę w Środzie Wielkopolskiej, gdzie, oprócz budynku biurowego, dysponuje halami produkcyjnymi i magazynowymi. W ramach ekspansji na rynki europejskie funkcjonują zagraniczne spółki-córki Aquaform, m.in. w Niemczech, na Ukrainie i w Rumunii.
Firma jest znaczącym przedsiębiorcą w regionie, zatrudniającym w sumie 200 osób, z których większość to osoby mieszkające w Wielkopolsce. Ponadto, Aquaform aktywnie wspiera inicjatywy sportowe, mając na tym polu doświadczenia jako sponsor drużyn w różnych dyscyplinach, począwszy od piłki nożnej, siatkówki, aż po sport motorowy, jakim jest żużel.
20-lecie działalności Aquaform to okazja do podsumowań wielu dokonań i sukcesów firmy, a także do kreślenia śmiałych planów na kolejne lata.
Nowości w jubileuszowym roku
Aquaform w jubileuszowym 2014 roku wprowadzi na rynek wiele nowości. Pojawią się trzy nowe linie kabin prysznicowych z segmentu średniego i wyższego, nowe kolekcje mebli łazienkowych, a wiosną w nowej szacie graficznej wydane zostaną katalogi z całą nową ofertą produktową. W 2014 r. klienci Aquaform mogą spodziewać się również promocji sprzedażowych związanych z urodzinami firmy.
– Na przestrzeni 20 lat Aquaform S.A. z sukcesem rozwijał się we wszystkich aspektach funkcjonowania. Najbardziej jesteśmy dumni ze stworzenia kompletnej, wysokiej jakości  oferty rynkowej oraz ze zbudowania dobrych i trwałych relacji z naszymi Klientami – mówi Angielo Limański, Prezes Zarządu Aquaform S.A.
Tradycja i nowoczesność
Aquaform przez 20 lat rozwijał się wraz z otoczeniem – z upodobaniami i gustami klientów, ze zmieniającymi się trendami oraz wkraczającymi do branży nowymi technologiami w produkcji. Siła tradycji w połączeniu z nowoczesnym podejściem sprawiły, że Aquaform zdobył zaufanie rzeszy klientów w Polsce. Producent rozszerzył ofertę artykułów wyposażenia łazienek, wprowadzając nowoczesne meble łazienkowe w ramach szeregu oryginalnych i klasycznych kolekcji.
- Dzisiaj Aquaform jest postrzegany jako stabilna, dojrzała firma ciesząca się uznaniem w branży producentów wyposażenia łazienek. Mamy swój udział we współczesnej postaci europejskiego wzornictwa i w przekonaniu klientów do wybierania produktów funkcjonalnych i wysokiej jakości. Mamy nadzieję, że kolejne 20-lecia działalności Aquaform będą równie owocne – mówi Angielo Limański.
Osiągnięcia i sukcesy
Obecnie propozycja handlowa marki Aquaform to ponad 600 pozycji katalogowych. Pracownicy Działu Technologicznego, Działu Rozwoju i Kontroli Jakości dbają o funkcjonalne, trwałe i estetyczne rozwiązania. Firma nieustannie doskonali obsługę Klienta, może pochwalić się sprawnie działającym serwisem i siatką autoryzowanych grup montażowych.
Aquaform jest laureatem szeregu nagród i wyróżnień, zarówno biznesowych, m.in. Gazeli Biznesu, a także produktowych – m.in. „Łazienka – Wybór Roku” w edycji 2012 dla wanny z linii Arcline i w edycji 2013 dla kolekcji mebli łazienkowych Decora.

O Aquaform:
Aquaform S.A. jest producentem kabin prysznicowych, mebli łazienkowych, wanien, brodzików i parawanów nawannowych. Firma została założona w 1994 r., jako spółka należąca do niemieckiego koncernu Dusar, jednego z europejskich liderów w branży wyposażenia łazienek. W 2009 r. zarząd Aquaform zdecydował o przekształceniu firmy w spółkę akcyjną. Całość produkcji firmy odbywa się w fabryce w Środzie Wielkopolskiej (pow. 20 000 m kw.). Firma prowadzi sprzedaż w ponad 1.000 punktów na terenie całej Polski. Część produkcji trafia także na inne rynki europejskie, w tym w dużej mierze do Niemiec.
Wysoka jakość materiałów oraz niezawodne rozwiązania techniczne stosowane przez firmę Aquaform zostały potwierdzone przez liczne badania kontrolne prowadzone w laboratorium spółki, a także przyznane firmie certyfikaty jakości i atesty bezpieczeństwa wydane przez niezależne instytuty badań.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2015-01-30 | 13:45

ATAL ponownie wyróżniony „Diamentem Forbesa”

ATAL S.A., wiodący deweloper mieszkaniowy, po raz kolejny znalazł się na prestiżowej liście najlepszych firm w Polsce wyróżnionych tytułem Diamenty Forbesa 2015. Obecność spółki w tym rankingu jest efektem dynamicznego
Firma Barter SA inwestuje w segment LPG
2015-01-29 | 14:14

Barter SA inwestuje w segment LPG

Spółka kontynuuje strategię umacniania pozycji w kluczowych sferach działalności – importu i dystrybucji LPG oraz węgla kamiennego. - Sektor LPG to nadal najbardziej efektywna
Firma Nowe maszyny Promotechu na Półwyspie Arabskim
2015-01-29 | 14:06

Nowe maszyny Promotechu na Półwyspie Arabskim

Odbywające się w Sharjah targi SteelFab 2015 to jedna z najważniejszych branżowych imprez na świecie. Skupia ponad 300 wystawców z różnych stron świata, prezentujących

Kalendarium

Nieruchomości

Finanse

W ubiegłym roku na sprzedaż trafiło 14 mld zł wierzytelności. W tym roku rekord może zostać pobity

W 2014 r. na rynek trafiły wierzytelności o rekordowej wartości. Banki i instytucje finansowe wystawiły na sprzedaż długi warte 14 mld zł. W tym roku może być ich więcej, bo rynek coraz bardziej się zmienia: silnie się specjalizuje, pojawili się zagraniczni inwestorzy i nowe produkty. Po raz pierwszy zostały wystawione na sprzedaż znaczące wierzytelności wynikające z kredytów hipotecznych – łącznie 2 mld zł.

Praca

Firmy poszukują absolwentów nauk ścisłych. Ericpol zatrudni w tym roku 300 specjalistów

150 wykwalifikowanych specjalistów znajdzie w tym roku pracę w centrum rozwoju oprogramowania, które w Łodzi otworzył Ericpol. Kolejne 150 osób firma zatrudni w swojej siedzibie w Krakowie. Ericpol to firma inżynierska świadcząca usługi w branży IT. Stawia głównie na młodych matematyków. Polskie przedsiębiorstwa coraz częściej rozwijają swój biznes, opierając się na współpracy z naukowcami. Dzięki mariażowi nauk ścisłych i nowych technologii Polska będzie doganiać bogatsze kraje Zachodu.

Surowce

PGNiG zyska na spadku cen ropy naftowej. Mogą one pomóc renegocjować warunki kupna gazu

PGNiG nie musi tracić na spadku cen ropy naftowej. Dzięki nim spółka wyszła na korzystną pozycję negocjacyjną w rozmowach z Gazpromem, z którym może renegocjować wcześniej podpisane umowy na dostawy błękitnego paliwa. Niższa cena spowodowałaby, ze bilans spółki, która jednocześnie zajmuje się wydobyciem gazu i handlem, byłby korzystny. Na zmianach zyskaliby także konsumenci.

Media i reklama

W niedzielę 115 mln widzów obejrzy w telewizji Super Bowl. Koszt emisji półminutowego spotu reklamowego to 4,5 mln dolarów

Nawet 115 mln widzów obejrzy w nocy z niedzieli na poniedziałek polskiego czasu telewizyjną relację z Super Bowl, czyli finału rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego NFL. To niemal dziesięciokrotnie więcej widzów niż podczas emisji wydarzeń związanych z piłką nożną i siatkówką. Koszt emisji półminutowego spotu reklamowego w trakcie wydarzenia w tym roku sięgnie 4,5 mln dolarów.