Komunikaty PR

Aquaform obchodzi 20-lecie działalności

2014-02-26  |  12:00
Komunikaty PR

Aquaform S.A. istnieje od 1994 r. Spółka została założona jako część niemieckiego koncernu – lidera w branży wyposażenia łazienek na europejskim rynku – firmy Dusar. W 2009 r. Aquaform przekształcił się ze spółki z o.o. w spółkę akcyjną. Firma ma siedzibę w Środzie Wielkopolskiej, gdzie, oprócz budynku biurowego, dysponuje halami produkcyjnymi i magazynowymi. W ramach ekspansji na rynki europejskie funkcjonują zagraniczne spółki-córki Aquaform, m.in. w Niemczech, na Ukrainie i w Rumunii.
Firma jest znaczącym przedsiębiorcą w regionie, zatrudniającym w sumie 200 osób, z których większość to osoby mieszkające w Wielkopolsce. Ponadto, Aquaform aktywnie wspiera inicjatywy sportowe, mając na tym polu doświadczenia jako sponsor drużyn w różnych dyscyplinach, począwszy od piłki nożnej, siatkówki, aż po sport motorowy, jakim jest żużel.
20-lecie działalności Aquaform to okazja do podsumowań wielu dokonań i sukcesów firmy, a także do kreślenia śmiałych planów na kolejne lata.
Nowości w jubileuszowym roku
Aquaform w jubileuszowym 2014 roku wprowadzi na rynek wiele nowości. Pojawią się trzy nowe linie kabin prysznicowych z segmentu średniego i wyższego, nowe kolekcje mebli łazienkowych, a wiosną w nowej szacie graficznej wydane zostaną katalogi z całą nową ofertą produktową. W 2014 r. klienci Aquaform mogą spodziewać się również promocji sprzedażowych związanych z urodzinami firmy.
– Na przestrzeni 20 lat Aquaform S.A. z sukcesem rozwijał się we wszystkich aspektach funkcjonowania. Najbardziej jesteśmy dumni ze stworzenia kompletnej, wysokiej jakości  oferty rynkowej oraz ze zbudowania dobrych i trwałych relacji z naszymi Klientami – mówi Angielo Limański, Prezes Zarządu Aquaform S.A.
Tradycja i nowoczesność
Aquaform przez 20 lat rozwijał się wraz z otoczeniem – z upodobaniami i gustami klientów, ze zmieniającymi się trendami oraz wkraczającymi do branży nowymi technologiami w produkcji. Siła tradycji w połączeniu z nowoczesnym podejściem sprawiły, że Aquaform zdobył zaufanie rzeszy klientów w Polsce. Producent rozszerzył ofertę artykułów wyposażenia łazienek, wprowadzając nowoczesne meble łazienkowe w ramach szeregu oryginalnych i klasycznych kolekcji.
- Dzisiaj Aquaform jest postrzegany jako stabilna, dojrzała firma ciesząca się uznaniem w branży producentów wyposażenia łazienek. Mamy swój udział we współczesnej postaci europejskiego wzornictwa i w przekonaniu klientów do wybierania produktów funkcjonalnych i wysokiej jakości. Mamy nadzieję, że kolejne 20-lecia działalności Aquaform będą równie owocne – mówi Angielo Limański.
Osiągnięcia i sukcesy
Obecnie propozycja handlowa marki Aquaform to ponad 600 pozycji katalogowych. Pracownicy Działu Technologicznego, Działu Rozwoju i Kontroli Jakości dbają o funkcjonalne, trwałe i estetyczne rozwiązania. Firma nieustannie doskonali obsługę Klienta, może pochwalić się sprawnie działającym serwisem i siatką autoryzowanych grup montażowych.
Aquaform jest laureatem szeregu nagród i wyróżnień, zarówno biznesowych, m.in. Gazeli Biznesu, a także produktowych – m.in. „Łazienka – Wybór Roku” w edycji 2012 dla wanny z linii Arcline i w edycji 2013 dla kolekcji mebli łazienkowych Decora.

O Aquaform:
Aquaform S.A. jest producentem kabin prysznicowych, mebli łazienkowych, wanien, brodzików i parawanów nawannowych. Firma została założona w 1994 r., jako spółka należąca do niemieckiego koncernu Dusar, jednego z europejskich liderów w branży wyposażenia łazienek. W 2009 r. zarząd Aquaform zdecydował o przekształceniu firmy w spółkę akcyjną. Całość produkcji firmy odbywa się w fabryce w Środzie Wielkopolskiej (pow. 20 000 m kw.). Firma prowadzi sprzedaż w ponad 1.000 punktów na terenie całej Polski. Część produkcji trafia także na inne rynki europejskie, w tym w dużej mierze do Niemiec.
Wysoka jakość materiałów oraz niezawodne rozwiązania techniczne stosowane przez firmę Aquaform zostały potwierdzone przez liczne badania kontrolne prowadzone w laboratorium spółki, a także przyznane firmie certyfikaty jakości i atesty bezpieczeństwa wydane przez niezależne instytuty badań.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Redan zawarł umowę inwestycyjną Komunikaty PR
2014-08-29 | 14:10

Redan zawarł umowę inwestycyjną

Zarząd Redanu zawarł 28 sierpnia br. umowę inwestycyjną z 21 Concordia 1 S. a r.l., której przedmiotem jest objęcie przez inwestora finansowego 25,12% kapitału zakładowego Adesso za
Firma Promotech z tytułem Mocna Firma Godna Zaufania 2013
2014-08-27 | 13:00

Promotech z tytułem Mocna Firma Godna Zaufania 2013

To kolejna edycja konkursu, zorganizowanego przez redakcję Magazynu Przedsiębiorców „Europejska Firma”. Ranking realizowany jest w oparciu o dane Instytutu Nowoczesnego
Firma Ruszył konkurs na sponsora tytularnego Kraków Areny
2014-08-27 | 11:27

Ruszył konkurs na sponsora tytularnego Kraków Areny

Obiekt, dla którego poszukujemy solidnego Partnera wizerunkowego i biznesowego, ma szereg atutów, które stanowią o jego rynkowej przewadze. Kraków Arena posiada

Kalendarium

Nieruchomości

Echo Investment: Dobra passa na rynku mieszkań. Cenami rządzi program Mieszkanie dla Młodych

Mieszkania dobrze sprzedają się już od ponad roku. Poprawę na rynku odczuwają deweloperzy, którzy oddają do sprzedaży coraz więcej lokali. Na poziom cen popularnych mniejszych mieszkań widoczny wpływ mają poziomy ustalone w programie Mieszkanie dla Młodych, chociaż są miasta, gdzie z jego powodu ceny wręcz wzrosły. Dużym zainteresowaniem cieszą się też najdroższe apartamenty, czyli ten segment, który najmniej cierpi w czasie kryzysu i pozwala najlepiej zarobić podczas dobrej koniunktury.

Motoryzacja

Volvo chce w przyszłym roku czterokrotnie zwiększyć sprzedaż modelu XC90 w Polsce

Dzięki nowemu XC90 Volvo chce stać się liderem polskiego rynku w segmencie dużych SUV-ów. Spółka liczy na sprzedaż nawet ponad tysiąca aut tego modelu rocznie. Koncern stawia na przedsprzedaż – już za miesiąc pojazd będzie można zamówić w polskich salonach dilerskich, choć do klientów auta trafią dopiero w kwietniu. Ceny rozpoczną się od 229,9 tys. zł za wersję z silnikiem diesla.

Ubezpieczenia

KNF chce skończyć z patologiami przy likwidacji szkód komunikacyjnych

Trwają konsultacje w sprawie wytycznych Komisji Nadzoru Finansowego dotyczących likwidacji szkód komunikacyjnych. Jednolite standardy dla ubezpieczycieli mają ograniczyć liczbę nadużyć. Klienci najczęściej skarżą się na nieterminowe wypłacanie świadczeń czy uchybienia przy stosowaniu zasady pełnego odszkodowania.

Surowce

Lotos stawia węglowodory i rozwój rafinerii w Gdańsku

W najbliższych latach Grupa Lotos skupi się na poszukiwaniu węglowodorów, jednocześnie będzie zwiększać moce przerobowe rafinerii w Gdańsku. Dzięki pełnemu wykorzystaniu instalacji opóźnionego koksowania firma chce zintensyfikować efektywność przetwórczą. Ma to przynieść dodatkowe 10 proc. produkcji oleju napędowego i ograniczyć ilość produktu ubocznego rafinacji, jakim jest olej opałowy, sprzedawany z marżą ujemną.

Energetyka

Trwają prace nad polityką energetyczną kraju do 2050 roku. Polska wciąż będzie bazować na węglu

Do dziś można zgłaszać uwagi w ramach wstępnych konsultacji społecznych „Polityki energetycznej Polski do 2050 roku”. Przygotowany przez zespół ekspertów na zlecenie resortu gospodarki dokument zakłada, że miks energetyczny będzie w dalszym ciągu w większości oparty na węglu.