Komunikaty PR

Aquaform obchodzi 20-lecie działalności

2014-02-26  |  12:00
Komunikaty PR

Aquaform S.A. istnieje od 1994 r. Spółka została założona jako część niemieckiego koncernu – lidera w branży wyposażenia łazienek na europejskim rynku – firmy Dusar. W 2009 r. Aquaform przekształcił się ze spółki z o.o. w spółkę akcyjną. Firma ma siedzibę w Środzie Wielkopolskiej, gdzie, oprócz budynku biurowego, dysponuje halami produkcyjnymi i magazynowymi. W ramach ekspansji na rynki europejskie funkcjonują zagraniczne spółki-córki Aquaform, m.in. w Niemczech, na Ukrainie i w Rumunii.
Firma jest znaczącym przedsiębiorcą w regionie, zatrudniającym w sumie 200 osób, z których większość to osoby mieszkające w Wielkopolsce. Ponadto, Aquaform aktywnie wspiera inicjatywy sportowe, mając na tym polu doświadczenia jako sponsor drużyn w różnych dyscyplinach, począwszy od piłki nożnej, siatkówki, aż po sport motorowy, jakim jest żużel.
20-lecie działalności Aquaform to okazja do podsumowań wielu dokonań i sukcesów firmy, a także do kreślenia śmiałych planów na kolejne lata.
Nowości w jubileuszowym roku
Aquaform w jubileuszowym 2014 roku wprowadzi na rynek wiele nowości. Pojawią się trzy nowe linie kabin prysznicowych z segmentu średniego i wyższego, nowe kolekcje mebli łazienkowych, a wiosną w nowej szacie graficznej wydane zostaną katalogi z całą nową ofertą produktową. W 2014 r. klienci Aquaform mogą spodziewać się również promocji sprzedażowych związanych z urodzinami firmy.
– Na przestrzeni 20 lat Aquaform S.A. z sukcesem rozwijał się we wszystkich aspektach funkcjonowania. Najbardziej jesteśmy dumni ze stworzenia kompletnej, wysokiej jakości  oferty rynkowej oraz ze zbudowania dobrych i trwałych relacji z naszymi Klientami – mówi Angielo Limański, Prezes Zarządu Aquaform S.A.
Tradycja i nowoczesność
Aquaform przez 20 lat rozwijał się wraz z otoczeniem – z upodobaniami i gustami klientów, ze zmieniającymi się trendami oraz wkraczającymi do branży nowymi technologiami w produkcji. Siła tradycji w połączeniu z nowoczesnym podejściem sprawiły, że Aquaform zdobył zaufanie rzeszy klientów w Polsce. Producent rozszerzył ofertę artykułów wyposażenia łazienek, wprowadzając nowoczesne meble łazienkowe w ramach szeregu oryginalnych i klasycznych kolekcji.
- Dzisiaj Aquaform jest postrzegany jako stabilna, dojrzała firma ciesząca się uznaniem w branży producentów wyposażenia łazienek. Mamy swój udział we współczesnej postaci europejskiego wzornictwa i w przekonaniu klientów do wybierania produktów funkcjonalnych i wysokiej jakości. Mamy nadzieję, że kolejne 20-lecia działalności Aquaform będą równie owocne – mówi Angielo Limański.
Osiągnięcia i sukcesy
Obecnie propozycja handlowa marki Aquaform to ponad 600 pozycji katalogowych. Pracownicy Działu Technologicznego, Działu Rozwoju i Kontroli Jakości dbają o funkcjonalne, trwałe i estetyczne rozwiązania. Firma nieustannie doskonali obsługę Klienta, może pochwalić się sprawnie działającym serwisem i siatką autoryzowanych grup montażowych.
Aquaform jest laureatem szeregu nagród i wyróżnień, zarówno biznesowych, m.in. Gazeli Biznesu, a także produktowych – m.in. „Łazienka – Wybór Roku” w edycji 2012 dla wanny z linii Arcline i w edycji 2013 dla kolekcji mebli łazienkowych Decora.

O Aquaform:
Aquaform S.A. jest producentem kabin prysznicowych, mebli łazienkowych, wanien, brodzików i parawanów nawannowych. Firma została założona w 1994 r., jako spółka należąca do niemieckiego koncernu Dusar, jednego z europejskich liderów w branży wyposażenia łazienek. W 2009 r. zarząd Aquaform zdecydował o przekształceniu firmy w spółkę akcyjną. Całość produkcji firmy odbywa się w fabryce w Środzie Wielkopolskiej (pow. 20 000 m kw.). Firma prowadzi sprzedaż w ponad 1.000 punktów na terenie całej Polski. Część produkcji trafia także na inne rynki europejskie, w tym w dużej mierze do Niemiec.
Wysoka jakość materiałów oraz niezawodne rozwiązania techniczne stosowane przez firmę Aquaform zostały potwierdzone przez liczne badania kontrolne prowadzone w laboratorium spółki, a także przyznane firmie certyfikaty jakości i atesty bezpieczeństwa wydane przez niezależne instytuty badań.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Outsourcing nakręca polską gospodarkę Komunikaty PR
2014-12-19 | 01:00

Outsourcing nakręca polską gospodarkę

Przed dekadą, kiedy outsourcing w naszym kraju dopiero się rozwijał, w powszechnej świadomości istniał wyłącznie jako sposób na redukcję kosztów w firmach. Obecnie sektor
Firma AVON otworzył w Złotych Tarasach pierwszy w Polsce ogólnodostępny sklep marki
2014-12-18 | 15:00

AVON otworzył w Złotych Tarasach pierwszy w Polsce ogólnodostępny sklep marki

Na początku grudnia w warszawskich Złotych Tarasach nastąpiło otwarcie pierwszego w Polsce sklepu marki – AVON Studio. Ten nowatorski projekt będący połączeniem sprzedaży
Firma BRAK ZDJĘCIA
2014-12-18 | 13:30

LandAR – Architektura Krajobrazu

W naszej pracowni zajmujemy się zagospodarowaniem terenów publicznych, osiedlowych i prywatnych. Projektujemy na miarę natury m.in. parki, zieleńce, skwery, place miejskie, drogi,  boiska, place zabaw, OGRODY. W naszej pracowni

Kalendarium

Konsument

Handel

Co czwarty kupowany w Polsce produkt to marka własna sieci handlowej. Na Zachodzie ich popularność jest dwa razy większa

Polacy coraz chętniej kupują produkty marek własnych supermarketów. W Tesco ich udział w sprzedaży wynosi już ok. 25 proc., a po wliczeniu produktów sprzedawanych luzem ‒ nawet ponad 30 proc. To jednak wciąż dwu razy mniej niż na Zachodzie. Sieci handlowe widzą w tym segmencie duży potencjał rozwoju.

Turystyka

Ciepłe kraje zimą kuszą Polaków. Coraz częściej wybieramy egzotyczne kierunki

Polacy coraz częściej decydują się spędzić zimowe wakacje w ciepłych krajach. W ubiegłym sezonie ponad 70 proc. osób wybrało odpoczynek pod palmami. Największą popularnością cieszą się Egipt i Wyspy Kanaryjskie. Wzrasta liczba Polaków, którzy decydują się na wyjazd do odległych krajów – Tajlandii, Meksyku czy Kuby. Dobre połączenia czarterowe sprawiają, że egzotyczne kierunki wybiera 12 proc. osób.

Fundusze inwestycyjne

Pioneer Pekao TFI: Przez 11 miesięcy roku aktywa funduszy inwestycyjnych wzrosły dwucyfrowo. W przyszłym roku powinno być podobnie

Rok 2014 był dobrym czasem dla funduszy inwestycyjnych i ich klientów. Dla funduszy, bo wartość powierzonych im przez Polaków środków wzrosła. Dla klientów, bo większość funduszy dla nich zarobiła. Przez 11 miesięcy roku aktywa funduszy wzrosły o ponad 10 proc.

Podatki

Raje podatkowe mniej atrakcyjne. Od stycznia nowe zasady opodatkowania kontrolowanych spółek zagranicznych

Od stycznia raje podatkowe przestaną być tak atrakcyjne. Zmienią się bowiem zasady opodatkowania kontrolowanych spółek zagranicznych (CFC). Polski właściciel takiej spółki będzie musiał – po zaistnieniu kilku przesłanek – zapłacić podatek od jej zysków, nawet jeśli nie były one transferowane do kraju. Chyba że udowodni, że prowadzi ona rzeczywistą działalność gospodarczą. Eksperci podkreślają jednak, że w niektórych przypadkach będzie to trudne. 

Zdrowie

Osoby z nadwagą, otyłością i cukrzycą nie muszą rezygnować ze świątecznych wypieków

Utrzymanie odpowiedniej diety przez osoby cierpiące na otyłość i cukrzycę jest szczególnie trudne w okresie świątecznym. Okazuje się jednak, że pacjenci ci mogą pozwolić sobie na słodkie wypieki bez obawy o powikłania. Biały cukier należy zastąpić niskokalorycznymi substancjami słodzącymi, które nie wpływają na zwiększenie masy ciała i nie powodują znaczących zmian stężenie cukru we krwi. Warto również pamiętać o ograniczeniu zawartości tłuszczu w posiłkach.