Komunikaty PR

Kredito24. Mikropożyczka ze smartfona

2013-11-29  |  07:30
Biuro prasowe
Kontakt

Łukasz Drywa
Go Comms sp. z o.o.

Dietla 7/12
31-070 Kraków

515018920
gocomms.pl

Aplikacje na systemy operacyjne iOS oraz Android uruchomiło Kredito24.pl, technologiczny lider mikropożyczek online. Firma, jako jedyna w Polsce, umożliwia użytkownikom smartfonów i tabletów składanie wniosków o pożyczkę w dowolnym miejscu i czasie. O szybką pożyczkę w Kredito24 można wnioskować również na stronie www oraz za pomocą specjalnej aplikacji na Facebooku.

Kredito24 od początku swojej działalności stawia na innowacyjność i technologię. Aplikacje na mobilne systemy operacyjne, to kolejne udogodnienie dla klientów firmy.

-  Coraz większą grupę naszych klientów stanowią osoby młode, dla których korzystanie z nowych technologii jest czymś powszednim. Teraz o pożyczkę mogą aplikować nie wylogowując się nawet z facebooka. Z kolei dzięki aplikacjom na systemy mobilne można złożyć wniosek o pożyczkę w dowolnym miejscu, np. autobusie. Po 10 minutach pieniądze znajdą się na koncie - mówi Katarzyna Małolepszy, manager Kredito24

Doświadczenie Kredito24 przeczy stereotypom, że po chwilówki sięgają głównie osoby starsze, bądź z problemami finansowymi. Oferta Kredito24 jest alternatywą dla kredytów bankowych i kart kredytowych w segmencie niewielkich kwot pożyczanych na kilka -kilkadziesiąt dni.

Zdecydowaną przewagą nad ofertą banków jest łatwość wnioskowania o pożyczkę oraz szyba decyzja kredytowa i wypłata środków na konto w 10 minut. Kredito24 działa 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

Jak podkreślają przedstawiciele, Kredito24 to przede wszystkim najnowocześniejsza technologia w służbie finansów. Kredito24 do zbadania zdolności kredytowej stosuje autorski system, który analizuje ponad 8000 danych na sekundę na jeden wniosek. System ten jest całkowicie automatyczny i opiera się na 3 grupach danych w tym pozyskanych z Biur Informacji Gospodarczych, naszej aktywności w Internecie czy w końcu mediach społecznościowych.

Kredito24 jako jedyne w Polsce analizuje dane z Facebooka, a w niedalekiej przyszłości również z allegro i nk.pl.

Kredito24 systematycznie udoskonala swoją technologię, a aplikacje na systemy mobilne to naturalny krok w rozwoju firmy. Już wkrótce Kredito24 wprowadzi na rynek spersonalizowane karty przedpłacone, a stali klienci będą mogli wypłacić pożyczkę z bankomatu za pomocą sms.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość BRAK ZDJĘCIA
2016-04-21 | 09:45

ING zakończyło proces wydzielenia Grupy NN

W dniu dzisiejszym Grupa NN ogłosiła, że Grupa ING wyraziła zgodę na sprzedaż 45,7 mln udziałów Grupy NN za cenę 30,15 euro za udział. Grupa NN nie otrzyma żadnych przychodów z tej oferty. Transakcja oznacza zakończenie
Bankowość Złoty Bankier dla kredytu gotówkowego w Alior Banku
2016-04-20 | 12:00

Złoty Bankier dla kredytu gotówkowego w Alior Banku

Alior Bank zwyciężył w rankingu „Złoty Bankier 2015” w kategorii „Kredyt gotówkowy”. Już czwarty raz z rzędu pożyczka z oferty banku okazała się najlepsza w
Bankowość BRAK ZDJĘCIA
2016-04-11 | 11:30

Bankowość detaliczna przyszłości

Współczesna bankowość detaliczna zmienia się nieustannie, przystosowując się do wymogów otoczenia i daje coraz większe możliwości. Zmiany są nieuniknione, jeśli banki chcą walczyć o coraz bardziej świadomego klienta,

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Energetyka

PGNiG inwestuje w segment ciepłowniczy. Od spółki z grupy JSW kupiło 100 proc. akcji Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej

Ponad 190 mln zł zapłaci PGNiG Termika za przejęcie Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej z Jastrzębia-Zdroju. W ten sposób, zgodnie z założeniami strategii, zwiększy swój udział w rynku ciepła systemowego. Jednocześnie złożyła ofertę kupna akcji Spółki Energetycznej „Jastrzębie”, do której należał PEC. To część Grupy JSW. PGNiG zapowiada dalsze zainteresowanie przejmowaniem aktywów ciepłowniczych na Górnym Śląsku.

Przemysł

Globalne wydatki na obronność rosną. To szansa dla polskiego przemysłu

Polski przemysł obronny stoi przed dużą szansą. Jeśli do krajowych firm trafi większość ze 130 mld zł, które do 2022 roku zostaną wydane na modernizację armii, to ich konkurencyjność znacznie wzrośnie. Również wśród zagranicznych odbiorców. To o tyle istotne, że w ubiegłym roku po raz pierwszy od pięciu lat wzrosły globalne wydatki na zbrojenia. – Silny przemysł zbrojeniowy będzie gwarantem bezpieczeństwa Polski – przekonują eksperci i rekomendują szereg zmian.

Patronat Newserii

Ochrona środowiska

PGNiG TERMIKA przy pomocy ARP szuka innowacji

PGNiG TERMIKA chce skorzystać z osiągnięć technologicznych polskich firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). W zorganizowanym przez Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA wspólnie z Agencją Rozwoju Przemysłu konkursie wybrano trzy nowatorskie projekty. Mogą one przyczynić się do usprawnienia procesów produkcji oraz zmniejszenia wpływu produkcji energii na środowisko. PGNiG TERMIKA liczy, że rozmowy z pomysłodawcami zakończą się podpisaniem kontraktów.

Surowce

Lotos obawia się dużej zmienności na rynkach surowcowych. Ewentualnych wzrostów cen oczekuje dopiero w 2017 roku

Grupa Lotos obawia się wahań cen surowców energetycznych i oczekuje niskich cen ropy naftowej i gazu w całym 2016 roku. Ewentualne ożywienie możliwe jest dopiero w kolejnym roku. Koncern ponosi przy tym duże nakłady inwestycyjne związane z budową instalacji EFRA. Na ten cel przeznaczy ok. 2,3 mld zł. Po jej zakończeniu posiadane moce produkcyjne zwiększą się o 900 tys. ton rocznie. Jednocześnie spółka notuje bardzo dobre wyniki w segmencie upstream. W I kw. wydobywała 30 tys. baryłek ekwiwalentu ropy dziennie.

Konsument

Netflix dostosuje swoją ofertę do polskich widzów. Zapowiada inwestycje w lokalne programy i filmy

Płatność w euro, programowanie w języku angielskim i wymóg międzynarodowej karty kredytowej sprawiają, że Netflix jest w stanie dotrzeć tylko do części potencjalnych klientów. Firma chce jednak dostosować swoją ofertę do polskiego rynku. Obecnie 10 proc. filmów i seriali jest opatrzonych polskimi napisami lub ma dubbing. Netflix zapowiada inwestycje w polskie oprogramowanie, programy telewizyjne i filmy.