Komunikaty PR

MLP Group poszerza współpracę z Grupą ASG

2015-08-18  |  11:10
Biuro prasowe

ASG Bydgoszcz Sp. z o.o., należąca do Grupy ASG, zawarła umowę najmu 2 tys. mkw. powierzchni magazynowych w parku logistycznym MLP Pruszków I. Tym samym Grupa, specjalizująca się głównie w opakowaniach kartonowych, wynajmować będzie łącznie blisko 8 tys. mkw. powierzchni w parku logistycznym MLP Pruszków I.

Grupa ASG, poprzez Agi Media Warszawa Sp. z o.o., wynajmuje obecnie ponad 5 tys. mkw. powierzchni produkcyjnej oraz nieco ponad 900 mkw. powierzchni biurowo–socjalnej. Nowa powierzchnia zostanie skomunikowana z wynajmowaną dotychczas. „Naszym celem jest elastyczne dopasowywanie się do aktualnych potrzeb każdego z najemców. Cieszymy się, że nasze działania zostają docenione, a dotychczasowi najemcy poszerzają zapotrzebowanie o nowoczesne powierzchnie magazynowo-produkcyjne” – komentuje Radosław T. Krochta, Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu MLP Group S.A.

ASG to globalna firma, specjalizująca się w projektowaniu, produkcji oraz dystrybucji opakowań dla szerokiego wachlarza branż (m. in. kosmetycznego, farmaceutycznego, home entertainment, elektroniki użytkowej). ASG swoją strategię opiera na kompleksowym działaniu, celem którego jest dostarczenie gotowego opakowania do klienta, projektu włączając w to również projekt. Obecnie ASG zatrudnia 3 tys. pracowników w kilkunastu zakładach produkcyjnych i biurach projektowych na całym świecie, w tym w Polsce, Niemczech, Holandii, Francji, Wielkiej Brytanii, a także Australii i Stanach Zjednoczonych. W skład grupy w Polsce wchodzą 3 zakłady m.in. ASG Bydgoszcz Sp. z o.o., specjalizująca się w produkcji opakowań dla przemysłu beauty & personal care, a także AGI Media Warszawa Sp. z o.o. i Shorewood Poland Sp. z o.o., specjalizujące się w druku materiałów dla przemysłu home entertainment.

MLP Pruszków I jest pierwszym parkiem logistycznym zbudowanym i zarządzanym przez MLP Group. Na 43 hektarach znajduje się 167 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni magazynowo–produkcyjnej. Powierzchnia centrum obecnie zagospodarowana jest przez około 50 klientów, którzy wynajmują powierzchnie od 200 do 18 tys. mkw.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma W biznesie najważniejszy jest człowiek Biuro prasowe
2016-05-24 | 06:00

W biznesie najważniejszy jest człowiek

Max Kuchnie to ogólnopolska sieć studiów mebli kuchennych i sprzętu AGD. Firma obecnie współpracuje z ponad 300 niezależnymi studiami mebli kuchennych, zrzeszonymi w sieci
Firma Przedsiębiorco, omiń kolejki. Skorzystaj z e-urzędu
2016-05-23 | 12:15

Przedsiębiorco, omiń kolejki. Skorzystaj z e-urzędu

Komunikacja z urzędami za pośrednictwem kanałów elektronicznych jest dziś pod względem prawnym równie skuteczna, jak kontakt osobisty i korespondencja papierowa. Jest to
Firma Pierwsze spotkanie Klubu Liderów Biznesu Xerox
2016-05-23 | 10:40

Pierwsze spotkanie Klubu Liderów Biznesu Xerox

Owocna relacja biznesowa stała się również pretekstem do zorganizowania zabawy, podczas której gościom towarzyszyła grupa MultiVisual – finaliści V edycji programu

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Ubezpieczenia

PIU: Wysokość odszkodowania od ubezpieczyciela powinna być przewidywalna. Może to przyspieszyć wypłatę świadczeń

Głównym problemem dla rynku ubezpieczeń, zarówno dla ubezpieczycieli jak i dla poszkodowanych jest nieprzewidywalność poziomu wypłat – przekonuje Dorota M. Fal, doradca zarządu Polskiej Izby Ubezpieczeń. Wypracowanie standardów oceny szkody osobowej pomogłoby zmniejszyć liczbę procesów sądowych i przyspieszyć wypłatę odszkodowań. Obecnie trwają prace nad stworzeniem kryteriów, które ujednoliciłyby wysokość świadczeń.

Firma

Polskie firmy na badania i rozwój przeznaczają mniej niż 1 proc. PKB. Do 2020 roku nakłady mają wzrosnąć dwukrotnie

Krajowe przedsiębiorstwa przeznaczają na badania i rozwój mniej niż 1 proc. polskiego PKB. Zgodnie z planem wicepremiera Mateusza Morawieckiego do 2020 roku nakłady te powinny wzrosnąć do 2 proc. Innowacyjność jest obecnie kluczowym elementem utrzymania konkurencyjności. Powinna być jej podporządkowana cała kultura pracy przedsiębiorstwa.

Patronat Newserii

Finanse

Projekty społeczne mogą być dobrą inwestycją prywatnych pieniędzy. Zwrot z niej ma wymiar nie tylko finansowy

W Polsce rozwija się nowoczesna dobroczynność i rośnie zaangażowanie społeczne. Polacy coraz częściej angażują się w akcje charytatywne, coraz chętniej też poświęcają swój czas i pieniądze na projekty społeczne. Ważne jest dla nich osobiste zaangażowanie i wiedza na temat korzyści, jakie z daną akcją się wiążą. Projekt społeczny może być dobrą inwestycją prywatnych pieniędzy, a zyski z niego nie zawsze mają wymiar wyłącznie finansowy.

Gospodarka

Wzrost gospodarczy wyniesie w tym roku blisko 4 proc. O tyle samo realnie wzrosną wynagrodzenia

Od połowy roku, gdy środki z programu „Rodzina 500 plus” znajdą się na dużą skalę w kieszeniach Polaków, tempo wzrostu gospodarczego powinno przyspieszyć. W efekcie w tym roku można się spodziewać wzrostu PKB o 0,2–0,3 pkt proc. wyższego niż w 2015 roku. Eksperci zaznaczają, że jedyne, czego nie uda się osiągnąć, to założonego w ustawie budżetowej tempa inflacji. Dzięki spadkowi cen realne dochody Polaków jednak wzrosną.

Problemy społeczne

Wypadki przy pracy i choroby zawodowe kosztują budżet państwa 20 mld rocznie. Wiedza pracowników na temat bezpieczeństwa wciąż jest niewielka

Co roku w Polsce w wypadkach przy pracy ginie 300 osób, a blisko 500 doznaje trwałego uszczerbku na zdrowiu. Na choroby zawodowe rocznie cierpi 2 tys. pracowników. Wiąże się to z osobistymi tragediami tych osób i ich rodzin, a także obciąża budżet państwa każdego roku kwotą nawet 20 mld zł. Ruszyła właśnie polska edycja europejskiej kampanii informacyjnej „Bezpieczni na starcie, zdrowi na mecie”, która ma nie tylko przyczynić się do zapobiegania problemom zdrowotnym pracowników, lecz także promować zrównoważoną pracę i zdrowe starzenie się.