Komunikaty PR

MLP Group poszerza współpracę z Grupą ASG

2015-08-18  |  11:10
Biuro prasowe

ASG Bydgoszcz Sp. z o.o., należąca do Grupy ASG, zawarła umowę najmu 2 tys. mkw. powierzchni magazynowych w parku logistycznym MLP Pruszków I. Tym samym Grupa, specjalizująca się głównie w opakowaniach kartonowych, wynajmować będzie łącznie blisko 8 tys. mkw. powierzchni w parku logistycznym MLP Pruszków I.

Grupa ASG, poprzez Agi Media Warszawa Sp. z o.o., wynajmuje obecnie ponad 5 tys. mkw. powierzchni produkcyjnej oraz nieco ponad 900 mkw. powierzchni biurowo–socjalnej. Nowa powierzchnia zostanie skomunikowana z wynajmowaną dotychczas. „Naszym celem jest elastyczne dopasowywanie się do aktualnych potrzeb każdego z najemców. Cieszymy się, że nasze działania zostają docenione, a dotychczasowi najemcy poszerzają zapotrzebowanie o nowoczesne powierzchnie magazynowo-produkcyjne” – komentuje Radosław T. Krochta, Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu MLP Group S.A.

ASG to globalna firma, specjalizująca się w projektowaniu, produkcji oraz dystrybucji opakowań dla szerokiego wachlarza branż (m. in. kosmetycznego, farmaceutycznego, home entertainment, elektroniki użytkowej). ASG swoją strategię opiera na kompleksowym działaniu, celem którego jest dostarczenie gotowego opakowania do klienta, projektu włączając w to również projekt. Obecnie ASG zatrudnia 3 tys. pracowników w kilkunastu zakładach produkcyjnych i biurach projektowych na całym świecie, w tym w Polsce, Niemczech, Holandii, Francji, Wielkiej Brytanii, a także Australii i Stanach Zjednoczonych. W skład grupy w Polsce wchodzą 3 zakłady m.in. ASG Bydgoszcz Sp. z o.o., specjalizująca się w produkcji opakowań dla przemysłu beauty & personal care, a także AGI Media Warszawa Sp. z o.o. i Shorewood Poland Sp. z o.o., specjalizujące się w druku materiałów dla przemysłu home entertainment.

MLP Pruszków I jest pierwszym parkiem logistycznym zbudowanym i zarządzanym przez MLP Group. Na 43 hektarach znajduje się 167 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni magazynowo–produkcyjnej. Powierzchnia centrum obecnie zagospodarowana jest przez około 50 klientów, którzy wynajmują powierzchnie od 200 do 18 tys. mkw.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Matras korzysta już z magazynów w MLP Pruszków II Biuro prasowe
2016-08-29 | 10:30

Matras korzysta już z magazynów w MLP Pruszków II

Spółka z Grupy Matras rozpoczęła już w pełnym zakresie działalność operacyjną na terenie parku logistycznego MLP Pruszków II. Zgodnie z zawartą w minionym roku umową MLP
Firma Hossa w branży zoologicznej
2016-08-26 | 20:00

Hossa w branży zoologicznej

Wartość polskiego rynku karm dla psów i kotów szacowana jest na kwotę 1,5 mld zł. Coraz więcej wydajemy także na dodatki higieniczne i pielęgnacyjne oraz specjalistyczne
Firma BRAK ZDJĘCIA
2016-08-24 | 01:00

Pracownik na dopingu, czyli pozytywne skutki nagradzania

Wizja nagrody za wysiłek włożony w konkretne działania przynosi rezultaty – zwiększa zaangażowanie i pomaga kształtować określone postawy. Ale nagroda powinna być atrakcyjna – musi dawać poczucie satysfakcji i

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Prawo

W 2020 roku nakłady na badania i rozwój mają sięgnąć 1,7 proc. PKB. Pomogą rozwiązania z małej i dużej ustawy o innowacyjności

Zwiększenie nakładów na badania i rozwój z 0,94 proc. do 1,7 proc. PKB będzie możliwe, ale trzeba do tego zachęcić prywatne firmy – wskazuje wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Dzięki proponowanym zmianom w przepisach inwestycje w innowacje mają być bardziej opłacalne. Rząd chce także ułatwić współpracę biznesu z nauką. O ile mała ustawa, która wejdzie w życie w przyszłym roku, ma charakter punktowy, o tyle duża, nad którą trwają prace, zdecydowanie bardziej systemowy.

Przemysł

Transfer technologii, rakiety manewrujące, niezależność użycia to według DCNS główne cechy francuskiej oferty na okręty podwodne dla Polski

1,5 mld euro może kosztować program wymiany wysłużonych okrętów podwodnych Marynarki Wojennej. Francuski koncern DCNS proponuje okręty Scorpène uzbrojone w rakiety manewrujące i strategiczną niezależność dla Polski w ich wykorzystaniu. Przedstawiciele koncernu zapewniają, że współpraca obejmować będzie transfer nowoczesnych technologii do polskiego przemysłu oraz utworzenie w kraju przeszło tysiąca nowych miejsc pracy.

Patronat Newserii

Transport

Krajowe rzeki odpowiadają za zaledwie 0,4 proc. transportu. Rząd stara się o międzynarodowe wsparcie na ich użeglowienie

Zgodnie z planami rządu do 2030 roku ma zostać przywrócona żeglowność polskich rzek, co w sumie ma kosztować ok. 70 mld zł. Resort Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej liczy na wsparcie z zewnątrz, ponieważ przez Polskę przebiegają trzy ważne międzynarodowe szlaki. W tym roku chcemy przystąpić do Porozumienia AGN o śródlądowych drogach wodnych międzynarodowego znaczenia, a w 2017 roku do transeuropejskiej sieci transportowej – zapowiada wiceminister.

Handel

Kiełba w Gębie poprzez sprzedaż akcji chce pozyskać środki na rozwój sieci. Firma korzysta z portalu equity crowdfundingowego

Sieć grill barów Kiełba w Gębie planuje jesienią otwarcie nowego punktu w Warszawie. W przyszłym roku chce też wejść do innych miast w Polsce. W przyszłości firma nie wyklucza rozwoju franczyzy i ekspansji zagranicznej. Aby przyspieszyć ogólnopolski rozwój, spółka chce pozyskać 400 tys. zł przez sprzedaż swoich akcji na platformie equity crowdfundingowej Beesfund. Akcja ma trwać dwa miesiące, w ciągu trzech tygodni zebrano ponad 70 tys. zł.

Media

4F chce wspierać kolejne dyscypliny sportu. Trwają rozmowy ze związkami sportowymi

Dla producenta odzieży sportowej wspieranie sportu jest pierwszym wyborem – podkreślają przedstawiciele marki 4F, która ubrała polskich olimpijczyków i sponsoruje Polski Związek Lekkiej Atletyki. Wczoraj lekkoatleci, którzy wywalczyli medale w Rio, otrzymali od marki specjalne nagrody – w zależności od zdobytego krążka 100 tys., 50 tys. i 25 tys. zł. Żeby sportowiec osiągał świetne wyniki, potrzebne jest zabezpieczenie finansowe, bo wtedy ma spokojną głowę – mówi Piotr Małachowski, zdobywca srebrnego medalu w rzucie dyskiem.