Komunikaty PR

MLP Group poszerza współpracę z Grupą ASG

2015-08-18  |  11:10
Biuro prasowe

ASG Bydgoszcz Sp. z o.o., należąca do Grupy ASG, zawarła umowę najmu 2 tys. mkw. powierzchni magazynowych w parku logistycznym MLP Pruszków I. Tym samym Grupa, specjalizująca się głównie w opakowaniach kartonowych, wynajmować będzie łącznie blisko 8 tys. mkw. powierzchni w parku logistycznym MLP Pruszków I.

Grupa ASG, poprzez Agi Media Warszawa Sp. z o.o., wynajmuje obecnie ponad 5 tys. mkw. powierzchni produkcyjnej oraz nieco ponad 900 mkw. powierzchni biurowo–socjalnej. Nowa powierzchnia zostanie skomunikowana z wynajmowaną dotychczas. „Naszym celem jest elastyczne dopasowywanie się do aktualnych potrzeb każdego z najemców. Cieszymy się, że nasze działania zostają docenione, a dotychczasowi najemcy poszerzają zapotrzebowanie o nowoczesne powierzchnie magazynowo-produkcyjne” – komentuje Radosław T. Krochta, Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu MLP Group S.A.

ASG to globalna firma, specjalizująca się w projektowaniu, produkcji oraz dystrybucji opakowań dla szerokiego wachlarza branż (m. in. kosmetycznego, farmaceutycznego, home entertainment, elektroniki użytkowej). ASG swoją strategię opiera na kompleksowym działaniu, celem którego jest dostarczenie gotowego opakowania do klienta, projektu włączając w to również projekt. Obecnie ASG zatrudnia 3 tys. pracowników w kilkunastu zakładach produkcyjnych i biurach projektowych na całym świecie, w tym w Polsce, Niemczech, Holandii, Francji, Wielkiej Brytanii, a także Australii i Stanach Zjednoczonych. W skład grupy w Polsce wchodzą 3 zakłady m.in. ASG Bydgoszcz Sp. z o.o., specjalizująca się w produkcji opakowań dla przemysłu beauty & personal care, a także AGI Media Warszawa Sp. z o.o. i Shorewood Poland Sp. z o.o., specjalizujące się w druku materiałów dla przemysłu home entertainment.

MLP Pruszków I jest pierwszym parkiem logistycznym zbudowanym i zarządzanym przez MLP Group. Na 43 hektarach znajduje się 167 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni magazynowo–produkcyjnej. Powierzchnia centrum obecnie zagospodarowana jest przez około 50 klientów, którzy wynajmują powierzchnie od 200 do 18 tys. mkw.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Cersaie – niezwykłe premiery Ceramiki Paradyż Biuro prasowe
2016-09-28 | 15:30

Cersaie – niezwykłe premiery Ceramiki Paradyż

Przestrzenne, zajmujące aż 200 m2 stoisko Ceramiki Paradyż stanowi wierne odzwierciedlenie domu, który został podzielony na dwie wzajemnie uzupełniające się i części –
Firma MLP Group rusza z budową magazynu dla Auto Partner
2016-09-28 | 09:50

MLP Group rusza z budową magazynu dla Auto Partner

Deweloper MLP Group rozpoczął prace związane z budową magazynu o powierzchni ponad 7 tys. mkw. dla firmy Auto Partner. Funkcję generalnego wykonawcy powierzono firmie Bremer. Importer i
Firma Prezent biznesowy, czyli co kupić szefowi?
2016-09-28 | 06:30

Prezent biznesowy, czyli co kupić szefowi?

25-lecie działalności firmy, urodziny przełożonej czy odejście na emeryturę dyrektora działu – to tylko niektóre okazje do wręczania prezentów biznesowych. Łączy je

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Finanse

Problemy z nieterminowymi płatnościami codziennością dla firm. Dotyczą 70 proc. małych i średnich przedsiębiorstw

Ponad 70 proc. małych i średnich przedsiębiorstw ma problem z nieterminowymi płatnościami. Blisko połowa przyznaje, że opóźnione lub niezapłacone zobowiązania wpływają na ich działalność. Choć skraca się czas oczekiwania na zapłatę, to opóźnienia wpływają negatywnie nie tylko na firmę, lecz także na jej kontrahentów, a tym samym na całą gospodarkę. Rozwiązaniem problemu utraty płynności może być faktoring. W Polsce rośnie jego popularność, choć wciąż korzysta z niego tylko znikomy procent małych i średnich przedsiębiorstw.

Energetyka

W Europie Zachodniej dostawcę gazu zmieniają miliony konsumentów. W Polsce dotychczas niespełna 50 tysięcy

W Polsce dostawcę gazu zmieniło dotychczas ok. 48 tys. osób. Choć ich liczba stale rośnie, to przy 6,5 mln odbiorców korzystających z gazu stanowi niewielki odsetek. W dużej mierze to wynik niewiedzy. Uwolnienie rynku gazu nastąpiło w 2014 roku, jednak dopiero pod koniec 2015 roku część firm ruszyła z działaniami w kierunku odbiorców indywidualnych. Oszczędności wynikające ze zmiany dostawcy sięgają nawet 10 proc. Przy wyborze dostawcy, jak podkreślają eksperci, nie powinna się jednak liczyć cena, ale jakość oferowanych usług oraz uczciwość sprzedawcy.

Patronat Newserii

Ochrona środowiska

Po 1 października duże firmy będą miały obowiązek wykonania audytów energetycznych. Obniży to ich wydatki na energię

Efektywność energetyczna wciąż nie jest mocną stroną krajowych przedsiębiorstw. Po 1 października duże podmioty będą miały obowiązek wykonania audytów energetycznych. Oszczędności w tym zakresie może osiągnąć każda firma. Zmiana nawyków i regulacja układów urządzeń pozwalają zachować około 10 proc. energii. Zyskane w ten sposób środki można przeznaczyć na inwestycje lub obniżkę ceny.

Infrastruktura

Na przełomie listopada i grudnia ruszy największy tegoroczny przetarg Agencji Mienia Wojskowego, na teren w Łodzi. W 2017 roku na sprzedaż zostanie wystawione byłe lotnisko wojskowe w Oleśnicy

W tym roku ze sprzedaży nieruchomości gruntowych i lokali Agencja Mienia Wojskowego chce uzyskać 300 mln zł. Na przełomie listopada i grudnia ruszy jedne z największych tegorocznych przetargów – na sprzedaż nieruchomości w Łodzi. Na obszar blisko 34 ha Agencja chce przyciągnąć inwestorów i deweloperów o charakterze magazynowym. W 2017 roku na sprzedaż zostanie wystawione było lotnisko wojskowe w Oleśnicy, czyli 350 ha pod inwestycje.

Transport

A. Furgalski: Sektor lotniczy potrzebuje kompleksowej strategii rozwoju. Pomysł powstania Centralnego Portu Lotniczego zbyt kosztowny

Polski sektor lotniczy wymaga opracowania kompleksowej strategii rozwoju – ocenia Adrian Furgalski z ZDG TOR. Powinna ona uwzględniać zarówno interesy przewoźników, lotnisk, jak i przemysłu lotniczego. Zdaniem eksperta nie powinno być w niej jednak miejsca na kosztowny pomysł powstania Centralnego Portu Lotniczego, tym bardziej że do wykorzystania jest potencjał lotniska w Modlinie.