Komunikaty PR

Pakowanie? To proste… Katalog RAJAPACK 2015

2015-04-24  |  14:15
Biuro prasowe
Kontakt
Renata Janus
Agencja Royal Brand PR

pl. Solny 16
50-062 Wrocław

+48 71 723 75 17
www.royalbrand.pl

Lider rynku opakowaniowego w Europie – RAJAPACK – udostępnił katalog usług na 2015 rok. Lista 2 500 produktów została wzbogacona ofertami promocyjnymi i atrakcyjnymi zniżkami nawet do 35%.

Na 256 stronach znaleźć można artykuły niezbędne przy efektywnym i bezpiecznym pakowaniu przesyłek – od funkcjonalnych kartonów wysyłkowych Rajapost, przez woreczki Rajabag, tuby kartonowe Rajatube i taśmy samoprzylepne Rajatape, po kieszenie samoprzylepne Rajalist, folię bąbelkową Rajabul, folię Rajastretch i systemy do produkcji wypełniaczy powietrznych i papierowych. Na uwagę zasługują także odznaczające się wysoką jakością i przemyślanym designem artykuły biurowe, akcesoria spożywcze czy elementy wyposażenia magazynów. Klienci ceniący sobie ergonomiczność, bezpieczeństwo i oszczędność miejsca w kwestii dystrybucji przesyłek, z pewnością chętnie przeniosą te cechy również do swoich biur i firmowych magazynów za sprawą produktów RAJAPACK.

Najnowsze wydawnictwo stanowiące kompleksowy przewodnik po wszystkich usługach marki RAJAPACK jest zarazem doskonałym uzupełnieniem funkcjonalnej strony internetowej firmy, na której szczegółowy przegląd produktów został ujęty w ramy przejrzystego i funkcjonalnego katalogu interaktywnego. Podążając za głównymi kategoriami lub korzystając z zaawansowanej wyszukiwarki, klienci z łatwością odnajdą interesujące ich artykuły. Precyzyjny opis produktu w przystępny sposób wyszczególniający jego cechy charakterystyczne, opatrzony jest: zdjęciem, informacją o dostępnych rozmiarach, i ich cenach, ilości w paczce oraz materiałach, z których został wykonany. Co najważniejsze, klienci mogą zamawiać niezbędne artykuły wprost z interaktywnego katalogu. Wystarczy powiększyć ramkę wybranego produktu, a następnie skierować kursor na sygnaturę i kliknąć – produkt automatycznie trafia do indywidualnego koszyka.

Oferując wysoką jakość produktów o dużym stopniu różnorodności i personalizacji, umożliwiamy przedsiębiorcom zrewolucjonizowanie lub zbudowanie od podstaw ich wizerunku. Nasze działania są tego najlepszym przykładem. Funkcjonalna i intuicyjna w obsłudze platforma internetowa, relokacja siedziby firmy do Warszawy, magazyn o powierzchni 5000 m2 a teraz także interaktywny katalog usług – polska spółka grupy RAJA podporządkowuje każdy aspekt swojej działalności komfortowi kontrahenta – mówi Jarosław Kamiński, Dyrektor Zarządzający RAJAPACK i dodaje – Nasze produkty, przechowywane w obszernym magazynie, są dostępne od ręki i, co najważniejsze, dostarczane są już na drugi dzień po zamówieniu.

Katalog dostępny na stronie www.rajapack.pl w wersji interaktywnej i formacie PDF klienci mogą również bezpłatnie zamówić.

 

www.rajapack.pl

 

 

 

 

 


 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Biuro Inwestycji Kapitałowych z pozwoleniem na rozbudowę Śląskiego Centrum Logis Biuro prasowe
2016-07-28 | 14:30

Biuro Inwestycji Kapitałowych z pozwoleniem na rozbudowę Śląskiego Centrum Logis

Deweloper nieruchomości magazynowych BIK S.A. otrzymał pozwolenia na budowę III fazy Śląskiego Centrum Logistycznego. W ramach planowanej inwestycji powierzchnia Centrum powiększy się o 25
Firma MLP Group poszerza współpracę z Auto Partner
2016-07-28 | 14:30

MLP Group poszerza współpracę z Auto Partner

Auto Partner, importer i dystrybutor części samochodowych, powiększy dotychczas zajmowaną powierzchnię magazynowo-biurową o prawie 19 tysięcy mkw. W MLP Bieruń firma wynajmie dodatkowe
Firma Jesień w kolorach ziemi – Golden Rose pokazuje makijaż na sezon jesień-zima 2016
2016-07-28 | 08:20

Jesień w kolorach ziemi – Golden Rose pokazuje makijaż na sezon jesień-zima 2016

Podczas konferencji prasowej, która odbyła się 26 lipca 2016 roku w Oranżerii Willi Foksal, zaprezentowano kosmetyczne nowości marki oraz propozycję makijażu na nadchodzący sezon

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Infrastruktura

Przemysł

Drutex chce w ciągu trzech lat podwoić sprzedaż i osiągnąć ponad 1 mld zł przychodów

Bytowski Drutex, lider rynku okien pionowych w Europie, zamierza w tym roku osiągnąć 750 mln zł sprzedaży, a w ciągu 2–3 lat przekroczyć 1 mld zł obrotów. Spółka przewiduje też konieczność dalszej rozbudowy zakładu i zwiększenia zatrudnienia.

Patronat Newserii

Nieruchomości

W Polsce powstaje coraz więcej budynków przyjaznych środowisku. Pozwalają one m.in. obniżyć koszty zużycia energii i wody

W ubiegłym roku liczba budynków z zielonymi certyfikatami wzrosła o 44 proc. – wynika z raportu Colliers International. Inwestorzy coraz chętniej decydują się na budownictwo przyjazne środowisku, bo zainteresowanie takimi powierzchniami wśród najemców rośnie. Trend ten wymusza zmiany także wśród firm budowlanych, które są generalnymi wykonawcami inwestycji. Praca nad uzyskaniem certyfikatu rozpoczyna się już na etapie projektowania, doboru materiałów i całego procesu budowy.

Bankowość

Brexit nie załamał zaufania na rynku międzybankowym, ale wciąż wisi widmo zwiększonej niepewności

Z perspektywy banków centralnych na tę chwilę płynność rynków finansowych jest zadowalająca. Wynik referendum w Wielkiej Brytanii nie ma bezpośredniego przełożenia na poziom zaufania pomiędzy bankami europejskimi. Instytucje nadal są skłonne udzielać sobie pożyczek czy zawierać wzajemne transakcje, ocenia Jerzy Nikorowski, kierownik zespołu doradztwa inwestycyjnego w Biurze Maklerskim BGŻ BNP Paribas.

Przemysł spożywczy

Wino coraz popularniejszą formą inwestycji. Średnio zysk wynosi 2 proc. na kwartał

Inwestorzy coraz chętniej dywersyfikują swoje portfele inwestycjami w alkohole, najczęściej whisky i wino. Ryzyko jest niższe niż w przypadku tradycyjnych inwestycji, a stopa zwrotu wyższa. W latach 2001–2015 średnio wynosiła ona ok. 2 proc. kwartalnie. Eksperci podkreślają jednak, że to długoterminowe instrumenty. Poza tym trzeba liczyć się z dodatkowymi kosztami, m.in. za zarządzanie i przechowanie wina.