Komunikaty PR

Myloview, czyli sklep, który zmienia perspektywę

2014-03-07  |  13:52
Biuro prasowe

Myloview konsekwentnie rozwija się, mając szansę stać się największym tego typu sklepem w Europie. Siedziba firmy znajduje się w Poznaniu, ale produkty http://myloview.pl są wysyłane nie tylko do Polski, ale i Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii oraz Stanów Zjednoczonych. Firma nie zamierza jednak na tym poprzestać – poszerzanie działalności stanowi jedną z jej podstawowych misji. W związku z tym obecnie otwiera się na rynek czeski, włoski, hiszpański, portugalski, holenderski, szwajcarski, a nawet brazylijski. Dążeniem marki jest stałe poszerzanie grona odbiorców w każdej części świata, co jest możliwe dzięki stałemu poszerzaniu zespołu profesjonalistów, sprawnie obsługiwanemu wielojęzycznemu call centre oraz realizowaniu międzynarodowych przesyłek za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Co oferuje myloview?
Produkty myloview to wysokiej jakości efektowne dekoracje przeznaczone do wnętrz. Ozdabiana nimi przestrzeń otrzymuje zupełnie nowy charakter, zyskuje walory estetyczne, staje się przyjaźniejsza dla użytkowników, wzbudza zachwyt. Firma stawia na nowoczesne podejście do aranżacji wnętrz i umożliwienie klientowi jak najbogatszej oferty. Nie ma w tym ani odrobiny przesady. Myloview oferuje fototapety, obrazy, plakaty, a także naklejki, które różnią się od siebie fakturą, wielkością, sposobem montażu oraz przeznaczeniem. Klient ma zupełną dowolność w dobieraniu materiałów i wzorów. Istnieje również możliwość wykorzystania w roli dekoracji własnego zdjęcia. Marka przywiązuje dużą wagę do udostępniania użytkownikom swojego sklepu internetowego rozwiązań, które pozwolą na łatwe i efektywne przeszukiwanie jej ogromnych zasobów.

Wydobyć cały potencjał z niedocenionego medium
Twórcy marki uważają, że oryginalność i nieprzeciętność rodzi się z pasji. Fototapeta nie jest dziś żadnym nowatorskim pomysłem, ale dopiero sposób ekspozycji, szereg możliwości, jakie daje w aranżacji wnętrz biurowych, mieszkalnych oraz tych o charakterze instytucjonalnym, wydobywa w pełni tkwiący w niej potencjał. Dowodem na to są inspiracje pojawiające się na stronie sklepu, które ukazują nowatorskie podejście do tego medium. Producent zapewnia nieograniczone wręcz ilości wzorów. Z pewnością każdy klient znajdzie motyw odpowiadający jego potrzebom i gustom, z którym będzie mógł się identyfikować. Zdaje się, że myloview formułuje przekaz, który można sprowadzić do stwierdzenia, że człowiek świadomie kreujących swoją przestrzeń to odważny i otwarty na nowe wyzwania indywidualista, który konsekwentnie zmierza do realizacji swoich celów.

Platforma dla artystów
Ważną częścią działalności firmy jest współpraca z różnymi artystami wizualnymi – grafikami, kreatorami wnętrz, projektantami i plastykami. Myloview daje im możliwość publikowania prac, które nie ujrzały dotąd światła dziennego, a w pełni na to zasługują. Sklep internetowy myloview działa na zasadzie platformy zrzeszającej ludzi obdarzonych talentem i odwagą w dzieleniu się ze światem swoimi pomysłami i dziełami. Firma zaprasza do współpracy wszystkich, którzy chcieliby za jej pośrednictwem pokazać swoją twórczość, proponując stworzenie własnej autorskiej galerii za pomocą systemu indywidualnych kont.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
6 rzeczy od których warto zacząć przygodę z e-commerce Biuro prasowe
2015-05-21 | 09:00

6 rzeczy od których warto zacząć przygodę z e-commerce

Zakładanie nowego sklepu internetowego to nie lada wyzwanie. Niby w Google możemy znaleźć całą masę rozwiązań dedykowanych dla branży e-commerce i porad w tym zakresie, ale po pierwsze
Złote Tarasy ruszyły z nową inwestycją
2015-05-13 | 17:15

Złote Tarasy ruszyły z nową inwestycją

Do użytku została oddana pierwsza z zespołu ośmiu toalet, znajdująca się na trzecim poziomie centrum handlowego, w bezpośrednim sąsiedztwie strefy „food court”. W połowie maja
Płatności mobilne osiągną wartość 1 tryliona dolarów
2015-03-31 | 12:00

Płatności mobilne osiągną wartość 1 tryliona dolarów

Nieustannie rośnie liczba platform i aplikacji do dokonywania płatności mobilnych. Rynek rozwija się bardzo dynamicznie, trafia bowiem w wymagania klienta XXI wieku. Według

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Energetyka

Transport

PKP Cargo uruchomi z amerykańskim gigantem produkcję wagonów towarowych. Zatrudnienie znajdzie kilkaset osób

Spółka PKP Cargo i Greenbrier Europe Wagony Świdnica w przyszłym roku rozpoczną wspólną produkcję wagonów towarowych w Szczecinie. W ten sposób przewoźnik chce pozyskiwać nowoczesny, dostosowany do swoich potrzeb tabor taniej niż od zewnętrznych producentów. Inwestycja warta jest 11,5 mln zł. Docelowo w szczecińskim zakładzie PKP Cargo chce produkować 500 wagonów rocznie.

Handel

Klient w e-sklepie wydaje średnio cztery razy więcej niż w tradycyjnym. Co 10. zamówienie składane jest przez aplikację mobilną

Klient serwisu internetowego wydaje na każde zakupy czterokrotnie więcej niż w tradycyjnym sklepie. W koszyku coraz częściej znajdują się produkty świeże, a już niemal co 10. zamówienie jest składane za pośrednictwem urządzeń mobilnych. E-klient jest znacznie bardziej lojalny wobec raz wybranego sklepu. Liderzy rynku, jak Ezakupy sieci Tesco, notują dwucyfrowe wzrosty, więc jest coraz więcej chętnych, żeby na tym rynku zaistnieć.

Waluty

Polska przygotowana na opanowanie negatywnych skutków wyjścia Grecji ze strefy euro

Planowane na niedzielę greckie referendum w sprawie przyjęcia warunków porozumienia z kredytodawcami będzie kluczowe dla ewentualnego wyjścia Grecji ze strefy euro i przyszłości wspólnej waluty. Do najczarniejszego scenariusza najprawdopodobniej nie dojdzie, stąd Polska nie odczuje boleśnie konsekwencji najbliższych wydarzeń.

Bankowość

Pożyczki za 0 zł przyciągają klientów. Rzadko okazują się jednak darmowe

Blisko co trzeci klient, który skorzystał z oferty chwilówek za 0 zł, czuje się oszukany – wynika z badania firmy Provident. Ankietowani przyznają, że darmowa pożyczka często okazuje się być bardzo kosztowna. Badania pokazują, że oferty za 0 zł przyciągają klientów, nawet tych, którzy nie mają pilnej potrzeby.