Komunikaty PR

Myloview, czyli sklep, który zmienia perspektywę

2014-03-07  |  13:52
Komunikaty PR

Myloview konsekwentnie rozwija się, mając szansę stać się największym tego typu sklepem w Europie. Siedziba firmy znajduje się w Poznaniu, ale produkty http://myloview.pl są wysyłane nie tylko do Polski, ale i Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii oraz Stanów Zjednoczonych. Firma nie zamierza jednak na tym poprzestać – poszerzanie działalności stanowi jedną z jej podstawowych misji. W związku z tym obecnie otwiera się na rynek czeski, włoski, hiszpański, portugalski, holenderski, szwajcarski, a nawet brazylijski. Dążeniem marki jest stałe poszerzanie grona odbiorców w każdej części świata, co jest możliwe dzięki stałemu poszerzaniu zespołu profesjonalistów, sprawnie obsługiwanemu wielojęzycznemu call centre oraz realizowaniu międzynarodowych przesyłek za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Co oferuje myloview?
Produkty myloview to wysokiej jakości efektowne dekoracje przeznaczone do wnętrz. Ozdabiana nimi przestrzeń otrzymuje zupełnie nowy charakter, zyskuje walory estetyczne, staje się przyjaźniejsza dla użytkowników, wzbudza zachwyt. Firma stawia na nowoczesne podejście do aranżacji wnętrz i umożliwienie klientowi jak najbogatszej oferty. Nie ma w tym ani odrobiny przesady. Myloview oferuje fototapety, obrazy, plakaty, a także naklejki, które różnią się od siebie fakturą, wielkością, sposobem montażu oraz przeznaczeniem. Klient ma zupełną dowolność w dobieraniu materiałów i wzorów. Istnieje również możliwość wykorzystania w roli dekoracji własnego zdjęcia. Marka przywiązuje dużą wagę do udostępniania użytkownikom swojego sklepu internetowego rozwiązań, które pozwolą na łatwe i efektywne przeszukiwanie jej ogromnych zasobów.

Wydobyć cały potencjał z niedocenionego medium
Twórcy marki uważają, że oryginalność i nieprzeciętność rodzi się z pasji. Fototapeta nie jest dziś żadnym nowatorskim pomysłem, ale dopiero sposób ekspozycji, szereg możliwości, jakie daje w aranżacji wnętrz biurowych, mieszkalnych oraz tych o charakterze instytucjonalnym, wydobywa w pełni tkwiący w niej potencjał. Dowodem na to są inspiracje pojawiające się na stronie sklepu, które ukazują nowatorskie podejście do tego medium. Producent zapewnia nieograniczone wręcz ilości wzorów. Z pewnością każdy klient znajdzie motyw odpowiadający jego potrzebom i gustom, z którym będzie mógł się identyfikować. Zdaje się, że myloview formułuje przekaz, który można sprowadzić do stwierdzenia, że człowiek świadomie kreujących swoją przestrzeń to odważny i otwarty na nowe wyzwania indywidualista, który konsekwentnie zmierza do realizacji swoich celów.

Platforma dla artystów
Ważną częścią działalności firmy jest współpraca z różnymi artystami wizualnymi – grafikami, kreatorami wnętrz, projektantami i plastykami. Myloview daje im możliwość publikowania prac, które nie ujrzały dotąd światła dziennego, a w pełni na to zasługują. Sklep internetowy myloview działa na zasadzie platformy zrzeszającej ludzi obdarzonych talentem i odwagą w dzieleniu się ze światem swoimi pomysłami i dziełami. Firma zaprasza do współpracy wszystkich, którzy chcieliby za jej pośrednictwem pokazać swoją twórczość, proponując stworzenie własnej autorskiej galerii za pomocą systemu indywidualnych kont.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
BRAK ZDJĘCIA
2014-12-03 | 10:45

Nowy Silan Soft & Oils – wyjątkowa pielęgnacja dla ubrań

Dlaczego więc nie zadbać o … nasze ubrania? Czasem poprawiamy sobie nastrój kupując wymarzony sweter czy sukienkę – to sposób na małe, codzienne przyjemności. Właśnie z myślą o naszych ulubionych ubraniach
BRAK ZDJĘCIA
2014-11-03 | 01:00

MarcPol wśród najtańszych sieci spożywczych

Produkty sprzedawane przez MarcPol okazały się tańsze od oferowanych w wielu znanych sieciach dyskontowych, w tym m.in. w Biedronce, Lidlu czy Netto. W badaniu zorganizowanym w październiku br. przez portal wp.pl, oceniającym wartość
KONSMETAL ZDOBYŁ ZŁOTO NA TARGACH ZABEZPIECZEŃ SECUREX 2014
2014-06-06 | 18:56

KONSMETAL ZDOBYŁ ZŁOTO NA TARGACH ZABEZPIECZEŃ SECUREX 2014

KONSMETAL, lider polskiego rynku mechanicznych zabezpieczeń mienia oraz ceniony w Europie producent sejfów, kas pancernych, produktów depozytowo–bankowych oraz innowacyjnych

Kalendarium

Konsument

Polacy to tradycjonaliści. Nie wyobrażają sobie świąt bez rodzinnej kolacji, tradycyjnych potraw i choinki

Czas spędzony z bliskimi, obdarowywanie ich prezentami i tradycyjne wigilijne potrawy – to najważniejsze elementy świąt dla Polaków według badania „Za co Polacy kochają święta?”. Również młodzi ludzie są przywiązani do tradycji, bo większość wskazała, że najważniejsze symbole Gwiazdki to choinka, Święty Mikołaj i puste nakrycie na stole. Polacy nie wyobrażają sobie Bożego Narodzenia bez kolacji z najbliższymi, prezentów i… filmu „Kevin sam w domu”.

Gospodarka

PARP z ofertą dla mikro- i małych firm. Oferuje doradztwo przy ubieganiu się o finansowanie

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości chce ułatwiać miko- i małym firmom pozyskiwanie środków na rozwój biznesu. Oferuje wsparcie doradcy, który pomoże z formalnościami, a dzięki współpracy z 10 bankami i funduszami umożliwi pozyskanie finansowania na preferencyjnych warunkach.

IT i technologie

W 2015 roku Lenovo razem z marką Motorola zawalczy na rynku smartfonów

Lenovo po przejęciu Motoroli od Google zamierza w przyszłym roku powalczyć o rynek smartfonów, również w Polsce. Celem jest osiągnięcie dwucyfrowego udziału w rynku. Dzięki przejęciu działu serwerów biznesowych x86 od IBM spółka może podwoić obroty w tym segmencie polskiego rynku.

Praca

Większość pracowników określa swoich przełożonych jako przeciętnych i bezbarwnych. Kryzys przywództwa to jeden z większych problemów w firmach

Większość pracowników nie uważa swoich przełożonych za silnych liderów – wynika z globalnego badania WorkForce 2020 przeprowadzonego na zlecenie SAP. Globalny kryzys przywództwa jest jednym z najważniejszych wyzwań dla działów personalnych. Kolejnym jest zbyt mała wiedza pracodawców na temat zatrudnionych osób, a także zarządzanie wielopokoleniowymi zespołami. To z kolei może się przełożyć na wyniki firmy.