Newsy

Myloview, czyli sklep, który zmienia perspektywę

2014-03-07  |  13:52
Komunikaty PR

Myloview konsekwentnie rozwija się, mając szansę stać się największym tego typu sklepem w Europie. Siedziba firmy znajduje się w Poznaniu, ale produkty http://myloview.pl są wysyłane nie tylko do Polski, ale i Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii oraz Stanów Zjednoczonych. Firma nie zamierza jednak na tym poprzestać – poszerzanie działalności stanowi jedną z jej podstawowych misji. W związku z tym obecnie otwiera się na rynek czeski, włoski, hiszpański, portugalski, holenderski, szwajcarski, a nawet brazylijski. Dążeniem marki jest stałe poszerzanie grona odbiorców w każdej części świata, co jest możliwe dzięki stałemu poszerzaniu zespołu profesjonalistów, sprawnie obsługiwanemu wielojęzycznemu call centre oraz realizowaniu międzynarodowych przesyłek za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Co oferuje myloview?
Produkty myloview to wysokiej jakości efektowne dekoracje przeznaczone do wnętrz. Ozdabiana nimi przestrzeń otrzymuje zupełnie nowy charakter, zyskuje walory estetyczne, staje się przyjaźniejsza dla użytkowników, wzbudza zachwyt. Firma stawia na nowoczesne podejście do aranżacji wnętrz i umożliwienie klientowi jak najbogatszej oferty. Nie ma w tym ani odrobiny przesady. Myloview oferuje fototapety, obrazy, plakaty, a także naklejki, które różnią się od siebie fakturą, wielkością, sposobem montażu oraz przeznaczeniem. Klient ma zupełną dowolność w dobieraniu materiałów i wzorów. Istnieje również możliwość wykorzystania w roli dekoracji własnego zdjęcia. Marka przywiązuje dużą wagę do udostępniania użytkownikom swojego sklepu internetowego rozwiązań, które pozwolą na łatwe i efektywne przeszukiwanie jej ogromnych zasobów.

Wydobyć cały potencjał z niedocenionego medium
Twórcy marki uważają, że oryginalność i nieprzeciętność rodzi się z pasji. Fototapeta nie jest dziś żadnym nowatorskim pomysłem, ale dopiero sposób ekspozycji, szereg możliwości, jakie daje w aranżacji wnętrz biurowych, mieszkalnych oraz tych o charakterze instytucjonalnym, wydobywa w pełni tkwiący w niej potencjał. Dowodem na to są inspiracje pojawiające się na stronie sklepu, które ukazują nowatorskie podejście do tego medium. Producent zapewnia nieograniczone wręcz ilości wzorów. Z pewnością każdy klient znajdzie motyw odpowiadający jego potrzebom i gustom, z którym będzie mógł się identyfikować. Zdaje się, że myloview formułuje przekaz, który można sprowadzić do stwierdzenia, że człowiek świadomie kreujących swoją przestrzeń to odważny i otwarty na nowe wyzwania indywidualista, który konsekwentnie zmierza do realizacji swoich celów.

Platforma dla artystów
Ważną częścią działalności firmy jest współpraca z różnymi artystami wizualnymi – grafikami, kreatorami wnętrz, projektantami i plastykami. Myloview daje im możliwość publikowania prac, które nie ujrzały dotąd światła dziennego, a w pełni na to zasługują. Sklep internetowy myloview działa na zasadzie platformy zrzeszającej ludzi obdarzonych talentem i odwagą w dzieleniu się ze światem swoimi pomysłami i dziełami. Firma zaprasza do współpracy wszystkich, którzy chcieliby za jej pośrednictwem pokazać swoją twórczość, proponując stworzenie własnej autorskiej galerii za pomocą systemu indywidualnych kont.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
KONSMETAL ZDOBYŁ ZŁOTO NA TARGACH ZABEZPIECZEŃ SECUREX 2014 Komunikaty PR
2014-06-06 | 18:56

KONSMETAL ZDOBYŁ ZŁOTO NA TARGACH ZABEZPIECZEŃ SECUREX 2014

KONSMETAL, lider polskiego rynku mechanicznych zabezpieczeń mienia oraz ceniony w Europie producent sejfów, kas pancernych, produktów depozytowo–bankowych oraz innowacyjnych
BRAK ZDJĘCIA
2014-06-06 | 17:00

Complex IQ, Metalzbyt Będzin i CAB na targach ITM 2014

Tegoroczna edycja targów skupia ponad 1000 uczestników z 30 krajów. W ruchu zaprezentowanych zostanie 1400 maszyn i urządzeń. Targom towarzyszyć będą branżowe konferencje oraz pokazy na żywo. W ramach India Show
Zintegrowane płatności bezgotówkowe SIX Payment w sieci sklepów Piotr i Paweł
2014-05-22 | 12:35

Zintegrowane płatności bezgotówkowe SIX Payment w sieci sklepów Piotr i Paweł

SIXPayment Services, wiodący europejski agent rozliczeniowy, rozwija współpracę z siecią supermarketów Piotr i Paweł oferując rozliczanie i kompleksową obsługę

Kalendarium

Rolnictwo

Bankowość

Firmy pożyczkowe boją się nadużyć przy ogłaszaniu upadłości konsumenckiej. Jej koszty spadną na klientów

Nawet 1 mln osób może skorzystać z łagodniejszych warunków ogłoszenia upadłości konsumenckiej. Instytucje finansowe obawiają się, że Sejm, chcąc ułatwić zadłużonym „nowy start”, obciąża pożyczkodawców zbyt dużymi kosztami upadłości. Ich argumentację podzielił częściowo Senat, który podkreślił znaczenie ochrony interesów wierzycieli. Zanim ustawa trafi do prezydenta, o losie poprawek Senatu zdecyduje Sejm.

Praca

Zmowa milczenia w polskich firmach. Na świecie cztery razy częściej wykrywa się przestępstwa dzięki pracownikom

Zaledwie 6 proc. przypadków korupcji, kradzieży majątku lub oszustw księgowych w polskich firmach zostało wykrytych dzięki informacji pracowników. Na świecie było to 24 proc. stwierdzonych nadużyć – wynika z analiz PwC. Eksperci nie mają wątpliwości, że nowe regulacje nie zmienią sytuacji. Niezbędna jest edukacja, dzięki której firmy i pracownicy zrozumieją, że wysokie standardy etyczne to dla firmy nie koszt, lecz wartość.

Problemy społeczne

Parytety uwolnią przedsiębiorczość polskich kobiet

Ministerstwo Gospodarki zachęca polskie firmy do zatrudniania większej liczby kobiet w radach nadzorczych. Urzędnicy proponują wprowadzenie parytetów, które mają obowiązywać w UE od 2020 r. Państwa członkowskie zobowiązały się, że w radach nadzorczych spółek publicznych będzie co najmniej 40 proc. kobiet. Obecnie w Polsce jest ich cztery razy mniej, przez co traci cała gospodarka – przekonują zwolennicy parytetów.

Nieruchomości

Szansa na rekordową liczbę transakcji na rynku nieruchomości komercyjnych w tym roku

O jedną trzecią wzrosła wartość transakcji na rynku nieruchomości komercyjnych w pierwszej połowie tego roku. Od stycznia do czerwca sięgnęła ona 1,4 mld euro (5,8 mld zł), a działania inwestorów miały miejsce nie tylko w Warszawie, lecz także w innych miastach. Połowę rynku stanowią powierzchnie biurowe, rośnie jednak udział sektora logistycznego. Inwestorzy liczą na stopę zwrotu w przedziale od 6 do 9 proc.