Komunikaty PR

Myloview, czyli sklep, który zmienia perspektywę

2014-03-07  |  13:52
Komunikaty PR

Myloview konsekwentnie rozwija się, mając szansę stać się największym tego typu sklepem w Europie. Siedziba firmy znajduje się w Poznaniu, ale produkty http://myloview.pl są wysyłane nie tylko do Polski, ale i Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii oraz Stanów Zjednoczonych. Firma nie zamierza jednak na tym poprzestać – poszerzanie działalności stanowi jedną z jej podstawowych misji. W związku z tym obecnie otwiera się na rynek czeski, włoski, hiszpański, portugalski, holenderski, szwajcarski, a nawet brazylijski. Dążeniem marki jest stałe poszerzanie grona odbiorców w każdej części świata, co jest możliwe dzięki stałemu poszerzaniu zespołu profesjonalistów, sprawnie obsługiwanemu wielojęzycznemu call centre oraz realizowaniu międzynarodowych przesyłek za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Co oferuje myloview?
Produkty myloview to wysokiej jakości efektowne dekoracje przeznaczone do wnętrz. Ozdabiana nimi przestrzeń otrzymuje zupełnie nowy charakter, zyskuje walory estetyczne, staje się przyjaźniejsza dla użytkowników, wzbudza zachwyt. Firma stawia na nowoczesne podejście do aranżacji wnętrz i umożliwienie klientowi jak najbogatszej oferty. Nie ma w tym ani odrobiny przesady. Myloview oferuje fototapety, obrazy, plakaty, a także naklejki, które różnią się od siebie fakturą, wielkością, sposobem montażu oraz przeznaczeniem. Klient ma zupełną dowolność w dobieraniu materiałów i wzorów. Istnieje również możliwość wykorzystania w roli dekoracji własnego zdjęcia. Marka przywiązuje dużą wagę do udostępniania użytkownikom swojego sklepu internetowego rozwiązań, które pozwolą na łatwe i efektywne przeszukiwanie jej ogromnych zasobów.

Wydobyć cały potencjał z niedocenionego medium
Twórcy marki uważają, że oryginalność i nieprzeciętność rodzi się z pasji. Fototapeta nie jest dziś żadnym nowatorskim pomysłem, ale dopiero sposób ekspozycji, szereg możliwości, jakie daje w aranżacji wnętrz biurowych, mieszkalnych oraz tych o charakterze instytucjonalnym, wydobywa w pełni tkwiący w niej potencjał. Dowodem na to są inspiracje pojawiające się na stronie sklepu, które ukazują nowatorskie podejście do tego medium. Producent zapewnia nieograniczone wręcz ilości wzorów. Z pewnością każdy klient znajdzie motyw odpowiadający jego potrzebom i gustom, z którym będzie mógł się identyfikować. Zdaje się, że myloview formułuje przekaz, który można sprowadzić do stwierdzenia, że człowiek świadomie kreujących swoją przestrzeń to odważny i otwarty na nowe wyzwania indywidualista, który konsekwentnie zmierza do realizacji swoich celów.

Platforma dla artystów
Ważną częścią działalności firmy jest współpraca z różnymi artystami wizualnymi – grafikami, kreatorami wnętrz, projektantami i plastykami. Myloview daje im możliwość publikowania prac, które nie ujrzały dotąd światła dziennego, a w pełni na to zasługują. Sklep internetowy myloview działa na zasadzie platformy zrzeszającej ludzi obdarzonych talentem i odwagą w dzieleniu się ze światem swoimi pomysłami i dziełami. Firma zaprasza do współpracy wszystkich, którzy chcieliby za jej pośrednictwem pokazać swoją twórczość, proponując stworzenie własnej autorskiej galerii za pomocą systemu indywidualnych kont.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
KONSMETAL ZDOBYŁ ZŁOTO NA TARGACH ZABEZPIECZEŃ SECUREX 2014 Komunikaty PR
2014-06-06 | 18:56

KONSMETAL ZDOBYŁ ZŁOTO NA TARGACH ZABEZPIECZEŃ SECUREX 2014

KONSMETAL, lider polskiego rynku mechanicznych zabezpieczeń mienia oraz ceniony w Europie producent sejfów, kas pancernych, produktów depozytowo–bankowych oraz innowacyjnych
BRAK ZDJĘCIA
2014-06-06 | 17:00

Complex IQ, Metalzbyt Będzin i CAB na targach ITM 2014

Tegoroczna edycja targów skupia ponad 1000 uczestników z 30 krajów. W ruchu zaprezentowanych zostanie 1400 maszyn i urządzeń. Targom towarzyszyć będą branżowe konferencje oraz pokazy na żywo. W ramach India Show
Zintegrowane płatności bezgotówkowe SIX Payment w sieci sklepów Piotr i Paweł
2014-05-22 | 12:35

Zintegrowane płatności bezgotówkowe SIX Payment w sieci sklepów Piotr i Paweł

SIXPayment Services, wiodący europejski agent rozliczeniowy, rozwija współpracę z siecią supermarketów Piotr i Paweł oferując rozliczanie i kompleksową obsługę

Kalendarium

Telekomunikacja

Finanse

KNF: obligacje nieskarbowe to ważny element rynku finansowego

Niskie stopy procentowe, a więc niewielkie oprocentowanie depozytów bankowych, zachęcają inwestorów indywidualnych do poszukiwania instrumentów, które dają wyższy zwrot z kapitału. Ci inwestorzy, którzy są niechętni ryzyku związanemu z rynkiem akcji, poszukują alternatywnej formy lokowania. Zdaniem Komisji Nadzoru Finansowego może nią być rynek nieskarbowych papierów dłużnych. Ale tylko wtedy, kiedy będzie transparentny i wiarygodny.

Handel

Wittchen: Wszystkie nasze torebki w Lidlu zostały wyprzedane. Udało nam się trafić do klientów z klasy średniej

Na początku października w sklepach Lidl dostępne były skórzane torebki Wittchen w promocyjnych cenach. Każdą można było kupić za 249 zł, podczas gdy w salonie firmowym Wittchen kosztują one dwa razy więcej. Akcja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem klientek, które ustawiały się w kolejkach już przed otwarciem sklepu.

Giełda

Compliance w spółce zmniejsza ryzyko problemów związanych ze zmianą prawa

Brak szybkiej reakcji na zmieniające się przepisy prawne może dla spółek wiązać się z ryzykiem strat. Dlatego Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie promuje ideę compliance, czyli rozwoju w spółkach funkcji, która pomaga im dostosować działalność do zmian w otoczeniu regulacyjnym.

Przemysł

Sprzedaż opon w Polsce rośnie szybciej niż w Europie. Duże wzrosty w segmencie rolniczym

W I półroczu sprzedaż opon letnich i sportowych była wyższa o 14 proc. niż przed rokiem, podczas gdy w Europie wzrost wyniósł 6 proc. W ostatnim kwartale sprzedano o 3 proc. więcej nowych opon do samochodów osobowych. Zmalała sprzedaż opon do aut ciężarowych, a o blisko 50 proc. wzrosła sprzedaż opon rolniczych. Całoroczne wyniki będą zależały jednak w dużej mierze od IV kwartału, bo to zwykle jeden z dwóch szczytów sprzedaży.