Komunikaty PR

Myloview, czyli sklep, który zmienia perspektywę

2014-03-07  |  13:52
Biuro prasowe

Myloview konsekwentnie rozwija się, mając szansę stać się największym tego typu sklepem w Europie. Siedziba firmy znajduje się w Poznaniu, ale produkty http://myloview.pl są wysyłane nie tylko do Polski, ale i Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii oraz Stanów Zjednoczonych. Firma nie zamierza jednak na tym poprzestać – poszerzanie działalności stanowi jedną z jej podstawowych misji. W związku z tym obecnie otwiera się na rynek czeski, włoski, hiszpański, portugalski, holenderski, szwajcarski, a nawet brazylijski. Dążeniem marki jest stałe poszerzanie grona odbiorców w każdej części świata, co jest możliwe dzięki stałemu poszerzaniu zespołu profesjonalistów, sprawnie obsługiwanemu wielojęzycznemu call centre oraz realizowaniu międzynarodowych przesyłek za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Co oferuje myloview?
Produkty myloview to wysokiej jakości efektowne dekoracje przeznaczone do wnętrz. Ozdabiana nimi przestrzeń otrzymuje zupełnie nowy charakter, zyskuje walory estetyczne, staje się przyjaźniejsza dla użytkowników, wzbudza zachwyt. Firma stawia na nowoczesne podejście do aranżacji wnętrz i umożliwienie klientowi jak najbogatszej oferty. Nie ma w tym ani odrobiny przesady. Myloview oferuje fototapety, obrazy, plakaty, a także naklejki, które różnią się od siebie fakturą, wielkością, sposobem montażu oraz przeznaczeniem. Klient ma zupełną dowolność w dobieraniu materiałów i wzorów. Istnieje również możliwość wykorzystania w roli dekoracji własnego zdjęcia. Marka przywiązuje dużą wagę do udostępniania użytkownikom swojego sklepu internetowego rozwiązań, które pozwolą na łatwe i efektywne przeszukiwanie jej ogromnych zasobów.

Wydobyć cały potencjał z niedocenionego medium
Twórcy marki uważają, że oryginalność i nieprzeciętność rodzi się z pasji. Fototapeta nie jest dziś żadnym nowatorskim pomysłem, ale dopiero sposób ekspozycji, szereg możliwości, jakie daje w aranżacji wnętrz biurowych, mieszkalnych oraz tych o charakterze instytucjonalnym, wydobywa w pełni tkwiący w niej potencjał. Dowodem na to są inspiracje pojawiające się na stronie sklepu, które ukazują nowatorskie podejście do tego medium. Producent zapewnia nieograniczone wręcz ilości wzorów. Z pewnością każdy klient znajdzie motyw odpowiadający jego potrzebom i gustom, z którym będzie mógł się identyfikować. Zdaje się, że myloview formułuje przekaz, który można sprowadzić do stwierdzenia, że człowiek świadomie kreujących swoją przestrzeń to odważny i otwarty na nowe wyzwania indywidualista, który konsekwentnie zmierza do realizacji swoich celów.

Platforma dla artystów
Ważną częścią działalności firmy jest współpraca z różnymi artystami wizualnymi – grafikami, kreatorami wnętrz, projektantami i plastykami. Myloview daje im możliwość publikowania prac, które nie ujrzały dotąd światła dziennego, a w pełni na to zasługują. Sklep internetowy myloview działa na zasadzie platformy zrzeszającej ludzi obdarzonych talentem i odwagą w dzieleniu się ze światem swoimi pomysłami i dziełami. Firma zaprasza do współpracy wszystkich, którzy chcieliby za jej pośrednictwem pokazać swoją twórczość, proponując stworzenie własnej autorskiej galerii za pomocą systemu indywidualnych kont.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel „Lodziarze” rosną w siłę Biuro prasowe
2016-06-27 | 22:13

„Lodziarze” rosną w siłę

Otwarta przed kilkoma dniami Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” w Żarach to już 10. tego typu lodziarnia w Polsce. Utworzona w ubiegłym roku sieć rośnie więc
Handel Wynajmujący vs. najemcy - sporne klauzule w umowach najmu w centrach handlowych
2016-06-27 | 10:00

Wynajmujący vs. najemcy - sporne klauzule w umowach najmu w centrach handlowych

Standardowa umowa najmu zawiera około 30 stron, a jej negocjacje mogą zająć od kilku do nawet ponad stu godzin. Rozmowy utykają zazwyczaj podczas uzgadniania przez strony trudnych kwestii, a
Handel Etam nowym najemcą Wola Parku
2016-06-23 | 12:00

Etam nowym najemcą Wola Parku

W Wola Parku otworzył się Etam - salon z elegancką bielizną dzienną i nocną dedykowaną kobietom. Etam zajął w Centrum powierzchnię 186 mkw.   Francuska marka jest znana przede

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Infrastruktura

Miliardy złotych na rozwój sieci światłowodowej w Polsce. Orange już inwestuje w szybki internet w 60 miastach

Po doprowadzeniu światłowodu do milionowego gospodarstwa domowego Orange Polska zapowiada dalsze inwestycje. Wkrótce będą prowadzone w 60 miastach w kraju, a do 2018 roku pochłoną ok. 2,2 mld zł. – Internet światłowodowy, jego szybkość, pojemność i stabilność są teraz niezbędne – mówią przedstawiciele operatora. Rozbudowę światłowodów, szczególnie na obszarach, gdzie nie jest to opłacalne komercyjnie, będą wspierać także środki unijne. Do wydania do 2020 roku będzie 1 mld euro.

Bankowość

Cyfrowa rewolucja w bankowości. Zmieniają się sposoby komunikacji z klientem oraz kanały świadczenia usług

Tradycyjne formy kontaktu z bankiem tracą na rzecz mobilnych. Klienci chcą przez smartfony sprawdzać stan konta, robić przelew i kupować produkty. Eksperci oceniają, że płatności mobilne, które są dziś popularne wśród klientów indywidualnych, wkrótce wejdą także do firm. Nowe technologie pozwalają także dostosowywać ofertę dla klienta do jego indywidualnych potrzeb. Do tego w coraz większym stopniu wykorzystują zaawansowane algorytmy i technologię big data. Kluczowym problemem jest zapewnienie przy tym wszystkim bezpieczeństwa klientów, ich danych osobowych i środków.

Patronat Newserii

Handel

7 banków, 2 sieci handlowe i firma telekomunikacyjna w dziesiątce największych zagranicznych płatników podatku CIT w Polsce. Wśród liderów Pekao SA i właściciel sieci Biedronka

Trzech największych zagranicznych płatników CIT odprowadziło w 2014 roku do budżetu ponad 1,3 mld zł. W pierwszej dziesiątce ogłoszonego rankingu znalazła się firma Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, która dwa lata temu zasiliła budżet państwa kwotą 275 mln zł. Zagraniczni inwestorzy twierdzą, że płacenie podatku dochodowego traktują jako wkład w rozwój polskiej gospodarki i wyraz gospodarczego patriotyzmu.

Gospodarka

Prof. S. Gomułka: Wpływ brexitu na gospodarkę Polski będzie niewielki

Brytyjscy obywatele wbrew oczekiwaniom rynków opowiedzieli się za opuszczeniem Unii Europejskiej. Zaowocowało to natychmiastowym osłabieniem zarówno funta, jak i złotego. Zdaniem prof. Stanisława Gomułki z Business Centre Club realny wpływ brexitu na gospodarki pozostałych krajów Unii, w tym Polski, będzie niewielki. Najbardziej ucierpi sama Wielka Brytania.

Przemysł spożywczy

Branża winiarska stawia na ekologiczną produkcję. Konsumenci zwracają na to coraz większą uwagę

Koneserzy win kierują się przy wyborze trunku nie tylko szczepem winogron i krajem pochodzenia. Coraz częściej zwracają uwagę na sam proces produkcji – podkreśla właściciel firmy Bodegas Torres. Dlatego firma stawia na produkcję w zgodzie z naturą. Między innymi dzięki wykorzystaniu odnawialnych źródeł energii, wysokiemu poziomowi recyklingu i zwiększaniu efektywności energetycznej chce do 2020 roku ograniczyć emisję dwutlenku węgla towarzyszącą produkcji jednej butelki wina o 30 proc. względem 2008 roku.

Media i PR

42 proc. Polaków świadomie kupiło kiedyś podrobiony produkt. Temat podróbek popularny wśród internautów

Ponad 40 proc. Polaków choć raz w życiu kupiło świadomie podróbkę. Najczęściej były to odzież, obuwie i kosmetyki. Wybór z reguły wynikał z niższej ceny. Bardzo często zakupy podróbek dokonywane są w sieci. Tam też temat ten jest szeroko dyskutowany. Z analizy IMM wynika, że w ciągu pierwszych 5 miesięcy roku pojawiło się na ten temat 26 tys. wzmianek, głównie na Facebooku, Twitterze oraz forach odzieżowych i kosmetycznych.