Komunikaty PR

Mattel prezentuje nową Barbie® SuperBohaterkę

2015-02-11  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Natalia Szymczak
CONTRUST

ul. Grójecka 194/169
02-390 Warszawa

+48 22 370 28 87
www.contrust.pl

 

Podczas największych na świecie targów zabawek w Norymberdze, które odbyły się 27 stycznia, firma Mattel zaprezentowała nową Barbie® - superbohaterkę. Lalka, inspirowana postacią księżniczki Kary z najnowszej kinowej animacji ,,Barbie™ Super Księżniczki”, jest już dostępna w sklepach.

 

Barbie® była już astronautką pracującą dla NASA, kandydatką na prezydenta Stanów Zjednoczonych, informatykiem, lekarzem pediatrą i paleontologiem, teraz została superbohaterką. W tej roli najsłynniejsza na świecie lalka obdarzona niezwykłymi mocami ma inspirować dziewczynki na całym świecie do bycia super poprzez odkrywanie i rozwijanie takich cech jak życzliwość, samodzielność czy kreatywność.

 

,,Fantastyczny świat, w którym superbohaterowie walczą z czarnymi charakterami, do tej pory był tworzony przede wszystkim z myślą o chłopcach. Produkując od lat zabawki dla dzieci, wiemy, że dziewczynki również chcą mieć swoją bohaterkę obdarzoną niezwykłymi mocami. Barbie® jako współczesna superbohaterka nie tylko pomaga innym i walczy ze złem, ale także pobudza wyobraźnię, uczy, czym jest zaradność, uczynność oraz prawdziwa przyjaźń” - powiedziała Danuta Leszko-Rowsell, Senior Brand Manager w Mattel Polska.

 

Film ,,Barbie™ Super Księżniczki” trafi do amerykańskich kin 3 marca, zaś jego oficjalna premiera w Polsce odbyła się już 6 lutego. W najnowszej kinowej animacji najsłynniejsza lalka na świecie wciela się w postać współczesnej księżniczki Kary, która dzięki pocałunkowi magicznego motyla zyskuje nadprzyrodzone moce. Dziewczynki na pewno pokochają odgrywanie tej i innych historii z nową lalką Barbie®, która podczas zabawy może się zmieniać. Dziewczynki, naciskając jeden z klejnotów na sukni, mogą zmienić balową kreację w fantastyczny błyszczący strój superbohaterki. Superwygląd lalki dopełniają peleryna, wysokie różowe buty i spódniczka, czarny pas, naszyjnik oraz diadem, który pełni także rolę maski. Dziewczynki mogą bez końca zmieniać jej wygląd, bawiąc się we własne superprzygody.

 

Nową filmową ofertę lalek Barbie® uzupełniają inne postacie oraz zwierzątka występujące w filmie ,,Barbie™ Super Księżniczki”. Zabawki są dostępne w sklepach w całej Polsce. Cena katalogowa poszczególnych modeli wynosi od 24,99 do 139,99 zł.

Zabawki są przeznaczone dla dzieci powyżej 3 lat.

 

***

 

 O Mattel

Firma Mattel powstała w Stanach Zjednoczonych z inicjatywy trzech osób, małżeństwa Ruth i Elliota Handlerów oraz Harolda „Matta” Matsona w 1945 roku. W 1959 roku narodził się sztandarowy produkt firmy – lalka Barbie®, nazwana na cześć Barbary „Barbie” Handler, córeczki założycieli Mattel i właścicielki pierwszej lalki. Dziś Mattel zatrudnia prawie 30 tysięcy osób w ponad 43 krajach świata, a produkowane przez firmę zabawki znają i kochają dzieci ponad 150 narodowości.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Good One PR wypromuje China Expo 2016 Biuro prasowe
2016-06-29 | 16:00

Good One PR wypromuje China Expo 2016

Good One PR wraz z końcem czerwca zajmie się promocją VI edycji targów China Expo Poland 2016. Agencja odpowiedzialna jest za PR produktowy wydarzenia, prowadzenie działań media
Media i PR Good One PR wypromuje MCX Telecom
2016-06-29 | 16:00

Good One PR wypromuje MCX Telecom

Good One PR zajmie się promocją firmy MCX Telecom. Agencja odpowiedzialna jest za PR korporacyjny oraz produktowy, a także doradztwo w zakresie reklamy i działań CSR. MCX Telecom jest
Media i PR Skompletuj drużynę i zwiększ swoją… sprzedaż!
2016-06-29 | 13:00

Skompletuj drużynę i zwiększ swoją… sprzedaż!

Zwycięska drużyna w biznesie e-commerce jak każda piłkarska, potrzebuje w polu zarówno graczy środkowych, rozgrywających, jak również asystujących. Jak to wszystko

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Obronność

Transport

Od dziś kierowcy jeżdżący do Francji zarobią co najmniej 9,67 euro za godzinę pracy. Przewoźnicy będą częściej kontrolowani

Na mocy nowego prawa od 1 lipca br. pracujący na terenie Francji kierowcy będą musieli zarabiać nie mniej niż 9,67 euro za godzinę pracy. Krajowi przewoźnicy alarmują, że wyliczanie całej stawki, obejmującej różnego rodzaju dodatki, będzie niezwykle skomplikowane. Ale najbardziej obawiają się drobiazgowych inspekcji ze strony francuskich organów kontrolnych.

Nauka

Ruszył pierwszy program dla dzieci, który uczy kodowania. Zainwestował w niego największy operator sieci kablowej w Polsce

Wystartował pierwszy w Polsce program dla dzieci, który uczy nowych technologii. UPC Future Makers to inicjatywa, której głównym celem jest stworzenie najmłodszym możliwości zdobywania wiedzy i umiejętności w zakresie programowania. Ma za zadanie zaszczepić w dzieciach fascynację nowymi technologiami przez naukę i zabawę. Na kreatywne wspieranie rozwoju dzieci stawia UPC Polska i fundacja CoderDojo.

Waluty

Podwyżka stóp procentowych w USA może mieć miejsce dopiero na początku przyszłego roku

Zapowiadana podwyżka stóp procentowych w Stanach Zjednoczonych prawdopodobnie spowoduje odpływ kapitału z rynku akcji w stronę dającego bardziej bezpieczny zwrot dolara. Zdaniem Rafała Sadocha z Domu Maklerskiego mBanku wydarzenie to może być przesunięte jednak nawet na początek przyszłego roku. Duży wpływ na decyzję w tej sprawie ma wynik referendum w Wielkiej Brytanii.

Bankowość

Banki wydają 1–3 proc. swoich przychodów na druk i zarządzanie dokumentami. Jest duże pole do oszczędności

W pełni cyfrowe biuro to jeszcze odległa przyszłość – podkreślają przedstawiciele firmy Lexmark. Dziś blisko 40 proc. procesów w bankach wciąż opiera się na papierowych wersja dokumentów. Zarządzanie dokumentacją i drukiem to dla instytucji finansowych znaczny koszt. Światowe trendy wskazują, że przeznaczają one na to 1–3 proc. swoich przychodów. Usprawnienia w tym procesie mogą więc przynieść znaczne oszczędności. Są też konieczne ze względu na coraz większą mobilność klientów i pracowników.