Komunikaty PR

Mattel prezentuje nową Barbie® SuperBohaterkę

2015-02-11  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Natalia Szymczak
CONTRUST

ul. Grójecka 194/169
02-390 Warszawa
n.szymczak|contrust.pl| |n.szymczak|contrust.pl
+48 22 370 28 87
www.contrust.pl

 

Podczas największych na świecie targów zabawek w Norymberdze, które odbyły się 27 stycznia, firma Mattel zaprezentowała nową Barbie® - superbohaterkę. Lalka, inspirowana postacią księżniczki Kary z najnowszej kinowej animacji ,,Barbie™ Super Księżniczki”, jest już dostępna w sklepach.

 

Barbie® była już astronautką pracującą dla NASA, kandydatką na prezydenta Stanów Zjednoczonych, informatykiem, lekarzem pediatrą i paleontologiem, teraz została superbohaterką. W tej roli najsłynniejsza na świecie lalka obdarzona niezwykłymi mocami ma inspirować dziewczynki na całym świecie do bycia super poprzez odkrywanie i rozwijanie takich cech jak życzliwość, samodzielność czy kreatywność.

 

,,Fantastyczny świat, w którym superbohaterowie walczą z czarnymi charakterami, do tej pory był tworzony przede wszystkim z myślą o chłopcach. Produkując od lat zabawki dla dzieci, wiemy, że dziewczynki również chcą mieć swoją bohaterkę obdarzoną niezwykłymi mocami. Barbie® jako współczesna superbohaterka nie tylko pomaga innym i walczy ze złem, ale także pobudza wyobraźnię, uczy, czym jest zaradność, uczynność oraz prawdziwa przyjaźń” - powiedziała Danuta Leszko-Rowsell, Senior Brand Manager w Mattel Polska.

 

Film ,,Barbie™ Super Księżniczki” trafi do amerykańskich kin 3 marca, zaś jego oficjalna premiera w Polsce odbyła się już 6 lutego. W najnowszej kinowej animacji najsłynniejsza lalka na świecie wciela się w postać współczesnej księżniczki Kary, która dzięki pocałunkowi magicznego motyla zyskuje nadprzyrodzone moce. Dziewczynki na pewno pokochają odgrywanie tej i innych historii z nową lalką Barbie®, która podczas zabawy może się zmieniać. Dziewczynki, naciskając jeden z klejnotów na sukni, mogą zmienić balową kreację w fantastyczny błyszczący strój superbohaterki. Superwygląd lalki dopełniają peleryna, wysokie różowe buty i spódniczka, czarny pas, naszyjnik oraz diadem, który pełni także rolę maski. Dziewczynki mogą bez końca zmieniać jej wygląd, bawiąc się we własne superprzygody.

 

Nową filmową ofertę lalek Barbie® uzupełniają inne postacie oraz zwierzątka występujące w filmie ,,Barbie™ Super Księżniczki”. Zabawki są dostępne w sklepach w całej Polsce. Cena katalogowa poszczególnych modeli wynosi od 24,99 do 139,99 zł.

Zabawki są przeznaczone dla dzieci powyżej 3 lat.

 

***

 

 O Mattel

Firma Mattel powstała w Stanach Zjednoczonych z inicjatywy trzech osób, małżeństwa Ruth i Elliota Handlerów oraz Harolda „Matta” Matsona w 1945 roku. W 1959 roku narodził się sztandarowy produkt firmy – lalka Barbie®, nazwana na cześć Barbary „Barbie” Handler, córeczki założycieli Mattel i właścicielki pierwszej lalki. Dziś Mattel zatrudnia prawie 30 tysięcy osób w ponad 43 krajach świata, a produkowane przez firmę zabawki znają i kochają dzieci ponad 150 narodowości.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Najpopularniejsze profile w social media 2016 Facebook, Instagram, Twitter, Yout Biuro prasowe
2017-01-16 | 16:00

Najpopularniejsze profile w social media 2016 Facebook, Instagram, Twitter, Yout

FACEBOOK Facebook zdominowany przez sport, rozrywkę i… marki Na podium stanęli trzej piłkarze: Robert Lewandowski, Wojciech Szczęsny oraz Kuba Błaszczykowski. Popularność ich
Media i PR Plotery eko-solwentowe - ekologia i bezpieczeństwo w druku wielkoformatowym
2017-01-13 | 16:00

Plotery eko-solwentowe - ekologia i bezpieczeństwo w druku wielkoformatowym

Druk eko-solwentowy to interesująca propozycja dla tych firm, które drukują wiele projektów wielkoformatowych oraz cenią sobie niski koszt, bezpieczeństwo ludzi i ochronę
Media i PR Premiera raportu MyLED z badań polskiego rynku reklamy DOOH
2017-01-12 | 18:00

Premiera raportu MyLED z badań polskiego rynku reklamy DOOH

Na potrzeby raportu została przygotowana specjalna podstrona dzięki, której osoby zainteresowane tematem reklamy DOOH będą mogły otrzymać wyniki przeprowadzonej analizy. Wszystkim,

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Bankowość

35 proc. Polaków nie jest w stanie odłożyć przez miesiąc żadnych pieniędzy. Potrzebna lepsza kontrola domowego budżetu

Ze statystyk GUS wynika, że co trzecie gospodarstwo domowe źle ocenia stan swoich finansów, a ponad 40 proc. nie ma możliwości pokrycia niespodziewanych wydatków z własnej kieszeni. Z drugiej strony dane pokazują, że sytuacja materialna polskich gospodarstw z roku na rok się poprawia, a 65 proc. ma możliwość regularnego oszczędzania. Eksperci wskazują, że pierwszym krokiem do kontroli domowego budżetu powinna być szczegółowa analiza wpływów i wydatków oraz kontrola nad nimi. Ułatwiają to innowacyjne rozwiązania specjalnie do tego celu projektowane przez banki.

Patronat Newserii

Prawo

Zmiany w rozliczaniu VAT w budownictwie kłopotem dla branży. Mogą doprowadzić do zmniejszenia płynności finansowej firm

Nowe zasady rozliczania VAT za usługi budowlane, które weszły w życie z początkiem stycznia, mają uszczelnić system podatkowy oraz ograniczyć oszustwa i nadużycia. Nowe przepisy budzą jednak wątpliwości interpretacyjne. Sam podatnik musi sklasyfikować usługi. Brakuje też definicji podwykonawcy i na tej płaszczyźnie można się spodziewać sporów z organami podatkowymi – ocenia Aleksandra Trzópek, doradca podatkowy w Kancelarii GALT. Nowe przepisy mogą też oznaczać zmniejszenie płynności finansowej w branży.

Handel

Największym wyzwaniem dla Donalda Trumpa będą nierówności społeczne. Kluczowe są reformy edukacji, opieki zdrowotnej i obniżka podatków

Największym problemem, z którym będzie musiał zmierzyć się nowy prezydent Stanów Zjednoczonych, są nierówności w amerykańskim społeczeństwie i związane z nimi reformy. Dla Polski zmiana w fotelu prezydenckim w USA niesie ze sobą głównie ryzyko polityczne. Dlatego rząd powinien pamiętać o zacieśnianiu stosunków z UE, również w kontekście bezpieczeństwa i polityki obronnej.

Giełda

M. Stajniak (XTB): Do połowy roku cena złota może się obniżyć do poziomu 1100 dol. za uncję. Spadki dotkną także rynek miedzi

Zacieśnianie polityki monetarnej przez FED wpłynie negatywnie na kondycję rynku złota, a do połowy roku ceny surowca obniżą się w okolice 1100 dol. za uncję – przekonuje Michał Stajniak z XTB Dom Maklerski. Spadki przeważać będą także na rynku miedzi, na co największy wpływ będą miały silny dolar oraz polityka Ludowego Banku Chin. Tańsza miedź może z kolei wywołać korektę kursu KGHM-u.

Przemysł

Rynek big data urósł w ciągu roku o 18 mld dol. Koniunkturę napędzają banki, przemysł i medycyna

Instytucje finansowe, przemysł, koncerny medyczne oraz e-commerce to najwięksi odbiorcy i użytkownicy wielkich zbiorów danych, tzw. big data. Coraz częściej z tej technologii korzystają także małe i średnie przedsiębiorstwa. Pozwala ona między innymi lepiej adresować ofertę oraz zwiększać skuteczność marketingu i komunikacji z rynkiem. Wartość globalnego rynku big data to ok. 130 mld dol.