Komunikaty PR

Mattel prezentuje nową Barbie® SuperBohaterkę

2015-02-11  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Natalia Szymczak
CONTRUST

ul. Grójecka 194/169
02-390 Warszawa
n.szymczak|contrust.pl| |n.szymczak|contrust.pl
+48 22 370 28 87
www.contrust.pl

 

Podczas największych na świecie targów zabawek w Norymberdze, które odbyły się 27 stycznia, firma Mattel zaprezentowała nową Barbie® - superbohaterkę. Lalka, inspirowana postacią księżniczki Kary z najnowszej kinowej animacji ,,Barbie™ Super Księżniczki”, jest już dostępna w sklepach.

 

Barbie® była już astronautką pracującą dla NASA, kandydatką na prezydenta Stanów Zjednoczonych, informatykiem, lekarzem pediatrą i paleontologiem, teraz została superbohaterką. W tej roli najsłynniejsza na świecie lalka obdarzona niezwykłymi mocami ma inspirować dziewczynki na całym świecie do bycia super poprzez odkrywanie i rozwijanie takich cech jak życzliwość, samodzielność czy kreatywność.

 

,,Fantastyczny świat, w którym superbohaterowie walczą z czarnymi charakterami, do tej pory był tworzony przede wszystkim z myślą o chłopcach. Produkując od lat zabawki dla dzieci, wiemy, że dziewczynki również chcą mieć swoją bohaterkę obdarzoną niezwykłymi mocami. Barbie® jako współczesna superbohaterka nie tylko pomaga innym i walczy ze złem, ale także pobudza wyobraźnię, uczy, czym jest zaradność, uczynność oraz prawdziwa przyjaźń” - powiedziała Danuta Leszko-Rowsell, Senior Brand Manager w Mattel Polska.

 

Film ,,Barbie™ Super Księżniczki” trafi do amerykańskich kin 3 marca, zaś jego oficjalna premiera w Polsce odbyła się już 6 lutego. W najnowszej kinowej animacji najsłynniejsza lalka na świecie wciela się w postać współczesnej księżniczki Kary, która dzięki pocałunkowi magicznego motyla zyskuje nadprzyrodzone moce. Dziewczynki na pewno pokochają odgrywanie tej i innych historii z nową lalką Barbie®, która podczas zabawy może się zmieniać. Dziewczynki, naciskając jeden z klejnotów na sukni, mogą zmienić balową kreację w fantastyczny błyszczący strój superbohaterki. Superwygląd lalki dopełniają peleryna, wysokie różowe buty i spódniczka, czarny pas, naszyjnik oraz diadem, który pełni także rolę maski. Dziewczynki mogą bez końca zmieniać jej wygląd, bawiąc się we własne superprzygody.

 

Nową filmową ofertę lalek Barbie® uzupełniają inne postacie oraz zwierzątka występujące w filmie ,,Barbie™ Super Księżniczki”. Zabawki są dostępne w sklepach w całej Polsce. Cena katalogowa poszczególnych modeli wynosi od 24,99 do 139,99 zł.

Zabawki są przeznaczone dla dzieci powyżej 3 lat.

 

***

 

 O Mattel

Firma Mattel powstała w Stanach Zjednoczonych z inicjatywy trzech osób, małżeństwa Ruth i Elliota Handlerów oraz Harolda „Matta” Matsona w 1945 roku. W 1959 roku narodził się sztandarowy produkt firmy – lalka Barbie®, nazwana na cześć Barbary „Barbie” Handler, córeczki założycieli Mattel i właścicielki pierwszej lalki. Dziś Mattel zatrudnia prawie 30 tysięcy osób w ponad 43 krajach świata, a produkowane przez firmę zabawki znają i kochają dzieci ponad 150 narodowości.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Najpopularniejsze marki elektroniczne na Facebooku w Polsce Biuro prasowe
2016-12-09 | 11:00

Najpopularniejsze marki elektroniczne na Facebooku w Polsce

Strona @TelefonySamsung, z liczbą ponad 950  tyś, są na drugiej pozycji w elektronicznym zestawieniu. Trzecie miejsce zajmuje profil @PlayStationPolska lubiana przez ponad pół
Media i PR Najpopularniejsze marki elektroniczne na Facebooku w Polsce
2016-12-09 | 01:00

Najpopularniejsze marki elektroniczne na Facebooku w Polsce

Strona @TelefonySamsung, z liczbą ponad 950  tyś, są na drugiej pozycji w elektronicznym zestawieniu. Trzecie miejsce zajmuje profil @PlayStationPolska lubiana przez ponad pół
Media i PR Infinity Media z kampanią TV dla Brubeck
2016-12-08 | 11:00

Infinity Media z kampanią TV dla Brubeck

Dom mediowy Infinity Media realizuje kampanię telewizyjną dla producenta odzieży termoaktywnej Brubeck. Działania reklamowe rozpoczęły się 23 listopada i potrwają do 21 grudnia.

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Prawo

Raport WEI: Inwestycje zagraniczne w Polsce hamują. Niepewna sytuacja w kraju zaczyna odstraszać zagraniczny kapitał

Z danych GUS wynika, że inwestycje zagraniczne w III kwartale tego roku skurczyły się o 7,7 proc. Zdaniem ekspertów i inwestorów wpływ na zachowanie inwestorów ma wewnętrzna sytuacja w Polsce. W ostatnim czasie spiętrzyły się rządowe zapowiedzi repolonizacji banków, nowych obciążeń podatkowych, zwiększonych wydatków socjalnych, demontażu OFE oraz spadek notowań kursu złotego i zapowiedzi obniżenia polskiego ratingu. To przekłada się na niestabilność Polski w oczach inwestorów i zniechęca ich do lokowania kapitału nad Wisłą.

Polityka

Coraz bliżej finał negocjacji MON-u z amerykańskim rządem. Do polskiej zbrojeniówki ma trafić około 60 nowych technologii

Amerykański koncern Raytheon, producent przeciwlotniczych zestawów rakietowych Patriot, jest obecnie najpoważniejszym kandydatem w negocjacjach do programu „Wisła”. Z dotychczasowych ustaleń wynika, że 50 proc. wartości całego kontraktu ma pozostać w Polsce, a w ramach offsetu do sektora zbrojeniowego trafi około 60 nowych technologii. Tym samym program „Wisła” to szansa na skok technologiczny dla polskiej zbrojeniówki.

Media i PR

Branża PR chce walczyć z nieuczciwymi praktykami w przetargach. Przygotowuje kodeks dobrych praktyk

Aż 70 proc. specjalistów z branży public relations spotyka się z nieuczciwymi praktykami w przetargach na zakup usług PR. Zdarza się, że firmy organizują je wyłącznie po to, aby porównać ceny albo zebrać jak najwięcej pomysłów, które są później wykorzystywane. Drenaż rynku chce ukrócić Związek Firm Public Relations, który pracuje nad kodeksem dobrych praktyk w postępowaniach przetargowych. Dokument ma być gotowy wiosną.

Patronat Newserii

Gospodarka

P. Szulec (Pioneer Pekao): W przyszłym roku tempo wzrostu światowej gospodarki może być wyższe od oczekiwań

W 2017 roku tempo wzrostu globalnego PKB może okazać się wyższe od oczekiwań – przewiduje Piotr Szulec z Pioneer Pekao Investments. Na taki scenariusz wskazują lepsze od oczekiwań dane makroekonomiczne płynące w ostatnim czasie z Chin, Stanów Zjednoczonych oraz strefy euro. Głównym czynnikiem ryzyka będzie natomiast sytuacja geopolityczna na świecie związana m.in. z planowanymi na 2017 rok wyborami we Francji oraz Niemczech.

Bankowość

Wspólnoty mieszkaniowe zaciągają kredyty na remont nieruchomości. Częstym problemem jest podział kosztów

Podział kosztów remontu we wspólnocie domowej często bywa problemem. Prawo mówi, że właściciele lokali powinni proporcjonalnie dzielić się opłatami, ale nie precyzuje, kto powinien zapłacić za remont balkonów i gdzie są granice części wspólnych nieruchomości. Z drugiej strony składki wpłacane na fundusz remontowy często są niewystarczające. Dlatego żeby zdobyć finansowanie na remont, wspólnoty mieszkaniowe muszą się ubiegać o kredyt w banku.