Newsy

Cydr Lubelski wkracza na scenę muzyczną

2016-02-12  |  06:40

Już nie tylko piwo towarzyszy młodym ludziom na festiwalach muzycznych. Najpopularniejszy polski cydr w ramach koncertów młodych polskich artystów będzie promował współczesny polski lifestyle. Muzyka stała się głównym obszarem strategii sponsoringowej marki. 

Cydr zyskuje coraz większą grupę fanów, co potwierdza duży potencjał kategorii, szacowany nawet na 1–2 proc. całego rynku piwa. Dlatego AMBRA, producent Cydru Lubelskiego, planując swoje działania marketingowe, tradycyjne promocje w sklepach uzupełnia o sponsoring trasy koncertowej Spragnieni Lata, popularyzując jednocześnie nowy trend na rynku alkoholi i nowe brzmienia w polskiej muzyce.

Cydr jako lekki i orzeźwiający napój dobrze wpisuje się w atmosferę koncertów – podkreśla w rozmowie z agencją Newseria Biznes Michał Rozalicz, dyrektor marketingu AMBRA. – Staramy się wykorzystać okazję, jaką jest trasa koncertowa Spragnieni Lata, żeby pokazać, w jak naturalny sposób cydr może towarzyszyć rozrywkom kulturalnym i spędzaniu czasu poza domem.

Już od pierwszej edycji Spragnieni Lata uzupełnili ofertę polskiego rynku festiwalowego, pokazując, że na mapie wydarzeń muzycznych wciąż jest miejsce dla świeżych i ambitnych projektów z pomysłem na siebie, a młodzi polscy muzycy, którzy choć zaczynają karierę, są już rozpoznawalni i znakomicie sobie radzą poza mainstreamem.

W dotychczasowych trzech edycjach trasy sponsorowanych przez Cydr Lubelski wzięło udział 25 tys. osób. Jak wskazuje Rozalicz, to jeden z bardziej awangardowych projektów tego typu w Polsce, który dociera do słuchaczy również zimą. W styczniu ruszyła czwarta edycja festiwalu, na którą Tymon Tymański, dyrektor artystyczny Spragnionych Lata zaprosił The Dumplings, zespół Rita Pax na czele z Pauliną Przybysz i Goorala.

Różnią ich style, ale podchodzą do nich z równie dużą otwartością. Zauważyliśmy, podobnie jak słuchacze, że taka różnorodność działa niezwykle inspirująco na artystów, czego efektem są później ciekawe kooperacje. To okazja, by zobaczyć, co nasza scena muzyczna ma najlepszego do zaoferowania – podkreśla dyrektor marketingu AMBRA SA.

Pierwsza edycja Spragnionych Lata odbyła się latem 2014 roku. Dotychczas w przedsięwzięciu wzięli udział: Natalia Przybysz, Tymon Tymański & The Transistors, Marika, L.U.C, Julia Marcell, Skubas i Xxanaxx.

Organizatorzy szukają artystów kreatywnych i oryginalnych, którzy wnoszą na scenę muzyczną coś nowego, ale nie uciekają w niszowość.

Wartości związane z otwartością, kreatywnością, z poszukiwaniem i eksperymentowaniem są nam bliskie. Cydr Lubelski to wciąż nowość w naszej ofercie produktowej, lekki, naturalny alkohol, zupełnie inny niż te, które jeszcze do niedawna gasiły pragnienie – mówi Rozalicz.

Jak dodaje, Spragnieni Lata to najważniejszy sponsoringowy projekt spółki AMBRA i jeden z głównych obszarów zaangażowania marketingowego marki Cydr Lubelski.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Padają kolejne rekordy generacji energii z OZE. Przez jakość sieci duży potencjał wciąż jest niezagospodarowany

W Polsce padają w ostatnim czasie kolejne rekordy generacji prądu z OZE. – Potencjał wzrostu wciąż jednak mamy bardzo duży – zauważa Krzysztof Cibor z Greenpeace Polska. W tej chwili ten potencjał pozostaje w dużej mierze niewykorzystany m.in. przez regulacje hamujące rozwój energetyki wiatrowej na lądzie i zły stan sieci elektroenergetycznych, który przekłada się na dużą liczbę odmów przyłączania nowych źródeł odnawialnych albo konieczność ich czasowego wyłączania. Ekspert wskazuje, że to dwa najważniejsze zadania dla nowego rządu, który na czerwiec br. zapowiedział już liberalizację tzw. ustawy wiatrakowej.

Edukacja

Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem

Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.