Mówi: | Jacek Kalinowski |
Funkcja: | Rzecznik prasowy |
Firma: | Klub Kibica RP |
Dodatkowe 20 tys. biletów na Euro 2012 na mecze reprezentacji Polski
Chcesz kupić bilet na mecz polskiej drużyny podczas Euro 2012? Jest jeszcze szansa. Wśród członków Klubu Kibica Reprezentacji Polski UEFA rozlosuje 10-20 tysięcy biletów.
Klub Kibica dostanie połowę z federacyjnej puli biletów. Warunkiem wzięcia udziału w losowaniu jest członkostwo w Klubie.
- Dla członków Klubu Kibica Reprezentacji Polski dostępna jest połowa z tej puli federacyjnej, jaką posiada Polski Związek Piłki Nożnej. Jak liczymy 6 meczów, z czego 3 w fazie grupowej i 3 w fazie pucharowej, to docelowo jest to nawet 20 tysięcy biletów - mówi rzecznik prasowy Klubu Kibica RP, Jacek Kalinowski. - Praktycznie za darmo możemy mieć szansę na wygranie biletów na mecze Euro, gdzie będzie grała reprezentacja Polski.
Prawie za darmo, ponieważ członkostwo w Klubie Kibica RP kosztuje. Za kartę kibica ważną do końca 2014 roku trzeba zapłacić 32 zł lub 27 zł w przypadku osoby niepełnoletniej. Aplikację należy złożyć na stronie www.klubkibicarp.pl, najpóźniej do 29 lutego.
- Apelujemy, żeby zrobić to co najmniej tydzień wcześniej, gdyż okres aplikacji, przystąpienia do Klubu, dokonania płatności, przelewu trwa przynajmniej 2-3 dni przy naszym systemie bankowym. Żeby nie było takiej sytuacji, gdy ktoś zapisuje się 29 lutego i okazuje się, że jest już za późno - przestrzega Jacek Kalinowski.
Po pół roku działalności Klub Kibica RP liczy 50 tysięcy członków. Jego przedstawiciele spodziewają się dużo większego zainteresowania w ostatnich dniach lutego. Jeśli chętnych na bilety będzie więcej niż przyznana przez PZPN pula, w marcu UEFA przeprowadzi losowanie.
Każda osoba może zamówić bilety dla dwóch osób na 6 spotkań: 3 w fazie grupowej i 3 w fazie pucharowej. Jeśli polska reprezentacja nie wyjdzie z grupy, UEFA zwróci pieniądze za niewykorzystane bilety.
Informacja dla dziennikarzy:
Wyrażamy zgodę na przetwarzanie treści tekstowych, audio i wideo, w szczególności wprowadzania do obrotu, publikacje i dystrybucję materiału w całości lub w jego częściach. Wszystkie materiały dostępne do pobrania z www.newseria.pl są bezpłatne.
Czytaj także
- 2024-03-19: Niska dostępność małych i tanich samochodów elektrycznych blokuje rozwój rynku. W ciągu kilku lat mają się pojawić modele w przystępnej cenie
- 2024-02-27: Jacek Braciak: Pasjonuję się historią i czytałem różne książki o Stalinie. W spektaklu „Geniusz” nie chciałem go ani bronić, ani oskarżać, tylko pokazać jako człowieka
- 2024-03-05: Jacek Braciak: Z Jerzym Stuhrem się nie gra, z nim się rozmawia i jest. Na palcach jednej ręki mogę policzyć spotkania z takimi aktorami
- 2024-02-14: Polscy przedsiębiorcy wiedzą, że automatyzacja to strategiczny element rozwoju. Brak specjalistów jest największą barierą
- 2023-11-17: Cyfrowe euro możliwe w ciągu dwóch–trzech lat. Prace nad cyfrowymi odpowiednikami swoich walut prowadzi już 130 państw
- 2023-09-15: Polscy siatkarze z wielkim sukcesem na mistrzostwach Europy. Dzięki świetnym wynikom ta dyscyplina zyskuje popularność wśród sponsorów
- 2023-07-10: Michał Szczygieł: Lubię grać w piłkę nożną i kiedyś miałem w planach pójść w tym kierunku. Po drodze okazało się jednak, że ładnie śpiewam
- 2023-03-10: Kobieca piłka nożna wreszcie ruszyła z miejsca. Komercyjna wartość tej dyscypliny ma wzrosnąć kilkukrotnie w ciągu tej dekady
- 2022-06-09: Muzeum Narodowe w Krakowie [przebitki]
- 2022-03-22: Więcej technologii na polskich boiskach piłkarskich. PZPN coraz mocniej stawia na innowacje
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.