Newsy

Chuck Norris zareklamuje kredyt gotówkowy. BZ WBK ponownie stawia na gwiazdę

2012-02-21  |  06:20
Mówi:Artur Sikora
Funkcja:Dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu
Firma:Bank Zachodni WBK
  • MP4

    Kolejny produkt i kolejna znana twarz. Tym razem popularny Strażnik Teksasu będzie zachęcał klientów do nowego kredytu gotówkowego. Honorarium gwiazdora objęte jest tajemnicą. Jednak konsekwentne stosowanie tej strategii może świadczyć o jej skuteczności.

    O gaży Norrisa nikt głośno nie mówi. Wiadomo tylko tyle, że nie była najwyższa w porównaniu do poprzednich kampanii.

     - Honorarium gwiazdy jest oczywiście objęte tajemnicą, ale bardziej dla nas istotne jest, jak kampania podoba się klientom, jak pracuje dla produktu. Nie są to jakieś horrendalne kwoty, nawet jak na Polskę - twierdzi Artur Sikora, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w BZ WBK.

    Chuck Norris będzie zachwalał przede wszystkim szybkość udzielenia pożyczki gotówkowej. Przedstawiciele banku chcą dzięki nowej kampanii udzielić ok. 300 tys. takich kredytów. Ale, stawiając na humor, liczą również na ocieplenie wizerunku firmy.

     - Kampania danego produktu najbardziej napędza jego sprzedaż. Oczywiście jest też efekt cross-promocji, np. w ubiegłym roku nie reklamowaliśmy kont osobistych, a zauważyliśmy ich przyrost względem rynku i w wartościach absolutnych. Wierzymy, że Chuck nam pomoże w promocji kredytu gotówkowego i nie tylko tego produktu i będzie miło przyjęty przez publiczność, jako gwiazda, która ociepla nasz wizerunek - mówi Artur Sikora z BZ WBK.

    Pierwsze spoty pojawią się w telewizji w piątek. Wcześniej będą dostępne w internecie.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Samorządowy Kongres Finansowy

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Ochrona środowiska

    Mniej niż 2 proc. polskich rzek ma czystą wodę zdatną do picia. Podczas akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci

    Z badań Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska wynika, że w latach 2014–2020 zły stan wód odnotowano w 99,5 proc. polskich rzek. Problemem jest także zaśmiecanie rzek i ich okolic. W trakcie corocznych akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci. Rozwijanie powszechnej świadomości i odpowiedzialności za lokalne środowisko to jeden z głównych celów akcji Operacja Czysta Rzeka. Trwa właśnie szósta edycja akcji, w którą angażują się także prywatne firmy.

    Infrastruktura

    Podczas wojny w Ukrainie całkowicie zniszczono niemal 10 proc. mieszkań i domów. Proces odbudowy potrzebuje odpowiedniej strategii

    Łączne szkody w infrastrukturze Ukrainy spowodowane inwazją rosyjską sięgają 157 mld dol. – wynika z obliczeń Kijowskiej Szkoły Ekonomicznej. Bank Światowy wylicza, że całkowity koszt odbudowy Ukrainy w ciągu następnej dekady wyniesie 486 mld dol., przy czym najwięcej pochłonie mieszkalnictwo. – Ukraina potrzebuje kompleksowej strategii odbudowy i renowacji swoich zasobów budowlanych – ocenia Besim Nebiu z Habitat for Humanity International. Jego zdaniem powinna ona od razu uwzględniać problemy w mieszkalnictwie, z którymi jeszcze przed wojną borykały się ukraińskie gminy.

    Przemysł

    Projekt budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej nabiera tempa. Ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej inwestycji

    W maju ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Pierwszy etap badań zakończy się w tym roku, a wyniki zostaną wykorzystane w trwającym procesie projektowania elektrowni przez konsorcjum Westinghouse i Bechtel. – Chcemy dobrze poznać strukturę gruntu, na którym posadowiona będzie elektrownia. Dzięki temu będziemy mogli dopracować sam projekt elektrowni z perspektywy bezpieczeństwa – podkreśla Leszek Hołda, prezes Bechtel Polska.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.