Mówi: | Michał Dolny |
Funkcja: | Dyrektor Marketingu |
Firma: | Netia S.A. |
Nowa kampania „wydżampuje” wyniki sprzedaży Netii?
Tym razem Netia będzie zachęcać do pakietów telewizyjnych. Twarzą kampanii ponownie został Tomasz Kot. Firma liczy na podobny sukces, jak w przypadku reklam usług internetowych. Nowe spoty pojawią się w telewizji i w internecie w poniedziałek.
W roli głównej, obok Tomasza Kota, wystąpi… telewizor.
- Tym razem odwołujemy się do jednego z symboli polskich domów i polskiej zamożności: do telewizora, który bardzo często jest centrum domu, jest miejscem, przy którym spotykają się całe rodziny. Cała kampania będzie miała charakter zbliżony do reality show, w którym to prowadzący odwiedzać będzie polskie mieszkania i osoby, które "wydżampowały" swoje telewizory - mówi Michał Dolny, dyrektor marketingu w Netii.
Słowo „wydżampuj” to słowo klucz nowej kampanii.
- W naszym rozumieniu oznacza: ulepsz, odpicuj. Taki jest zresztą tytuł kampanii: Wydżampuj swoje TV, a więc na wybranych przykładach wydżampowanych telewizorów będziemy zachęcać odbiorców reklamy do tego, aby wzięli udział w naszym konkursie. Konkurs polegać będzie na przesyłaniu filmików wydżampowanych telewizorów - wyjaśnia zamysł kampanii Michał Dolny.
Jak podkreślają przedstawiciele Netii na zwycięzców czekają nagrody o wartości nawet 10 tys. zł. Ale nowa kampania ma przede wszystkim zachęcić klientów do „wydżampowania” oferty telewizyjnej, z której korzystają.
- Niezwykle ważnym elementem jest telewizja osobista, Netia Player z bibliotekami filmów, z widgetami, aplikacjami internetowymi, możliwością odtwarzania zawartości komputera prosto na ekran telewizora. Serwisy takie, jak HBO GO czy Ipla, te wszystkie elementy plus warstwa wizualno-artystyczna mogą w pełni "wydżampować telewizor" - zapewnia dyrektor marketingu Netii.
Poprzednia kampania usług internetowych z Tomaszem Kotem cieszyła się dużą popularnością, co znalazło również oddźwięk w wynikach sprzedaży. Tym razem spółka liczy na podobny sukces.
Jednocześnie z nową kampanią Netia prezentuje ulepszoną ofertę telekomunikacyjną. Operator wychodzi naprzeciw potrzebom mniej zamożnych klientów, proponując im możliwość wyboru wolniejszego, ale znacznie tańszego pakietu internetowo-telefonicznego.
Czytaj także
- 2024-05-02: Rafał Zawierucha: Dostrzegam upadek zawodu dziennikarza. Dzisiaj dziennikarstwo opiera się na tym, żeby się dobrze klikało
- 2024-03-04: Dorota Szelągowska: Moje wymarzone wakacje zawsze są w Tajlandii. Staram się być tam na najmniejszej wyspie, jaką znam, i czuję się tam trochę jak na wsi
- 2024-02-21: Joanna Trzepiecińska i Tomasz Dedek znowu małżeństwem. Aktorzy grają parę w spektaklu „Jak Zabłocki na mydle”
- 2024-04-22: Tomasz Dedek: Trzy dekady temu wziąłem udział w zdjęciach do „Listy Schindlera” Stevena Spielberga. Film był za długi i niestety cały mój wątek wycięli
- 2024-04-12: Tomasz Dedek: My aktorzy jesteśmy trochę próżni i dzięki temu zawodowi chcemy być znani. Kiepsko, jeśli nikt nas nie poznaje na ulicy
- 2024-03-21: Joanna Trzepiecińska: Z „Rodziny zastępczej” mam same dobre wspomnienia. Do dziś odcinam kupony sympatii widzów
- 2024-01-31: Ponad pięciomilionowa grupa społeczna w Polsce czuje się niezauważana. Na temat niepełnosprawności wciąż pokutuje wiele mitów
- 2023-12-28: Tomasz Kammel: Kiedyś wymyśliłem, że gdy pracuję w Sylwestra, to tym samym gwarantuję sobie, że kolejny rok będzie świetny. I tego się trzymam od ponad 20 lat
- 2024-01-09: Tomasz Kammel: Wkrótce będę realizował pewien projekt związany z edukacją dzieci. Chodzi o to, by już dziś mogły się one rozwijać pod kątem kompetencji przydatnych w przyszłości
- 2023-12-22: Tomasz Kammel: Obawę o pracę ma każdy człowiek, który pracuje. Ja przez 27 lat w mediach starałem się robić swoje i dostosowywać się do zmian
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.