Mówi: | Sławomir Uherek |
Funkcja: | dyrektor zarządzający |
Firma: | Saturn Polska |
Nowe technologie wymagają innowacyjnej sprzedaży. Saturn otworzył w Bydgoszczy najnowocześniejszy w Polsce salon z elektroniką użytkową
Strefy innowacji, nowoczesna ekspozycja produktów i rozwój usług związanym z finansowaniem i gwarancją zakupów – to najnowsze trendy w salonach sprzedaży elektroniki użytkowej. Światowe standardy zostały wykorzystane m.in. w nowo otwartym salonie Saturna w Bydgoszczy. Klienci mają dostęp tu do technologicznych nowości, a poza tym mogą się napić kawy, naładować telefon czy spersonalizować własne urządzenia mobilne. Sklep stawia także na sprzedaż przez internet.
– Saturn w Bydgoszczy jest najnowocześniejszym sklepem elektroniki użytkowej w Polsce i wykracza daleko poza granice definicji zwykłego sklepu. Zastosowane rozwiązania są innowacyjne pod względem ekspozycji produktów. Same produkty również są bardzo innowacyjne. Na każdym dziale możemy znaleźć jakieś nowości technologiczne – mówi agencji Newseria Sławomir Uherek, dyrektor zarządzający siecią Saturn.
Nowo otwarty salon Saturna w centrum handlowym Zielone Arkady ma być flagowym sklepem sieci. Klientów przyciągać mają nowości rynkowe, takie jak 65-calowy telewizor w technologii 4K, który przedpremierowo dostępny jest tylko w bydgoskim sklepie. Jak jednak podkreślają przedstawiciele Saturna, nowoczesne technologie wymagają innowacyjnej sprzedaży. Sklep został zaaranżowany według najnowszych światowych standardów w branży. Klienci będą mogli doświadczyć najnowszych technologii i odkryć korzyści wynikające z ich zastosowania w specjalnych strefach innowacyjnych.
Duży nacisk położono także na rozwój usług okołoproduktowych, związanych m.in. z finansowaniem produktów oraz udzielaniem gwarancji na zakupione towary.
– Przy wejściu do sklepu klienci mogą skorzystać z bezpłatnej kawy, mogą usiąść, naładować swoje urządzenie mobilne. Kładziemy nacisk na to, żeby komfort przebywania w sklepie i komfort zakupów był na najwyższym możliwym poziomie – dodaje Uherek.
Podkreśla, że sklep ma najszerszą na rynku ofertę produktów związanych z technologiami mobilnymi, czyli smartfonów i tabletów oraz nowoczesnych produktów poszerzających możliwości zakupionych urządzeń.
– W sklepie w Bydgoszczy mamy unikatową na rynku usługę, która polega na tym, że klient dowolnie wybrane przez siebie zdjęcie czy obraz może nanieść na etui swojego telefonu lub tabletu i dzieje się nto a poczekaniu – mówi Sławomir Uherek. – Rozwiązania zastosowane w tym salonie dla Saturna stają się standardem i będą stosowane w każdym nowo otwartym lub zmodernizowanym sklepie.
Jak podkreśla Uherek, strategia spółki opiera się na obecności w najważniejszych centrach handlowych polskich miast. Równolegle z bydgoskim sklepem w CH Zielone Arkady otwarto także salon Saturn Connect z technologiami mobilnymi we wrocławskim centrum Aleja Bielany.
Czytaj także
- 2024-04-18: Prawie 60 proc. Polaków podejmowało próby odchudzania. U większości efekty były krótkotrwałe i powodowały problemy zdrowotne
- 2024-03-29: Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna
- 2024-04-05: Dostęp do badań profilaktycznych i skutecznych terapii największymi wyzwaniami systemu ochrony zdrowia. Polska prezydencja w UE może być okazją do zmian w tym zakresie
- 2024-02-19: Kasy samoobsługowe mają wpływ na spadek lojalności klientów. Irytuje ich brak pomocy kasjera przy większych zakupach
- 2024-02-12: System grantowy w zapaści. Szans na dofinansowanie nie ma 90 proc. projektów badawczych kierowanych do Narodowego Centrum Nauki
- 2024-01-22: Silne zakłócenia w transporcie międzynarodowym. Niedługo mogą odczuć je też europejscy konsumenci
- 2024-01-22: Sektor powierzchni handlowych zdominowany przez małe obiekty. Do 2026 roku nie otworzy się żadna nowa, duża galeria
- 2023-11-09: Grupa LUX MED otwiera nowe centrum szkoleniowe dla kadr medycznych. Lekarze i studenci będą ćwiczyć w salach odzwierciedlających warunki bloku operacyjnego
- 2023-09-20: Blisko połowa Polaków nie akceptuje krzyku i płaczu dzieci w restauracjach. Trudno im także znieść podróż pociągiem z głośnym maluchem
- 2023-09-26: Na rynek trafi telewizor dedykowany dla dzieci. Będzie odporny na flamastry, zadrapania i uderzenia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.