Newsy

Spiesz się! Wyjatkowy prezent kupisz tylko do niedzieli na warszawskim Mokotowie

2011-12-17  |  12:30
Wszystkie newsy
Mówi:Paweł Waś
Funkcja:Mistrz złotnictwa

Trwające w Warszawie do niedzieli targi wyrobów luksusowych to także szansa na dla artystów rzemieślników na poznanie gustów swoich klientów. Ale nie tylko.

Przede wszystkim mamy wiecej czasu na rozmowę z klientem. Możemy powiedzieć jakimi technikami się posługujemy. Druga strona jest z tego bardzo zadowolona, ponieważ niejednokrotnie w naszych pracowniach klienci spieszą się... nie mają czasu na wysłuchanie tego co mamy do powiedzenia. A ten "Salon Rzxemiosła Artystycznego" jest właśnie po to aby wicej poświecić czasu klientowi. Przekłada się to później na sprzedaż." - mówi Paweł Waś, jeden z najlepszych polskich jubilerów.

Targi rzemiosła są też okazją do obejrzenia oraz zakupienia wyjątkowych wyrobów różnych branż sztuki użytkowej (biżuteria, artykuły wyposażenia wnętrz, hafty, witraże, torebki i galanteria) oraz nawiązania kontaktu z ich twórcami.

Udział w targach i szkoleniach dla rzemieślników artystów, którzy spełnią kryteria rekrutacji, jest sfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Aby wziąć udział w przedsięwzięciu należy zarejestrować się elektronicznie na stronie domowej Salonu Artystów Rzemiosła.

Informacja dla dziennikarzy:

Wyrażamy zgodę na przetwarzanie treści tekstowych, audio i wideo, w szczególności wprowadzania do obrotu, publikacje i dystrybucję materiału w całości lub w jego częściach. Wszystkie zawarte w materiałach wypowiedzi zostały autoryzowane. Wszystkie materiały dostępne do pobrania z www.newseria.pl są bezpłatne.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.