Mówi: | Olga Werbeniec |
Funkcja: | Organizator, prezeska |
Firma: | Ogólnopolski Cech Artystów Rzemiosła |
To miejsce jednoczy mistrzów polskiego rzemiosła
W dniach 16-18 grudnia trwać będzie druga odsłona Salonu Artystów Rzemiosła w Centrum Cybernetyki w Warszawie. Na pierwszy dzień wydarzenia zaplanowano szkolenie dla wykonawców, natomiast dwa pozostałe zostaną otwarte dla zwiedzających.
Projekt Salon Artystów Rzemiosła jest elementem strategicznych działań podjętych przez Ogólnopolski Cech Rzemieślników Artystów. Ma za zadanie przedstawić artystów wykonawców rękodzieł artystycznych jako atrakcyjnych partnerów biznesowych, którzy łączą kreatywność z przedsiębiorczością. Organizatorzy pragną również podnieść poziom oferowanych usług oraz wypromować rzemiosło artystyczne jako element rynku o wysokim potencjale gospodarczym.
Salon Artystów Rzemiosła oferuje rzemieślnikom udział w szkoleniach z zakresu marketingu, przedsiębiorczości i sprzedaży oraz doradztwo zawodowe połączone z coachingiem. Organizowane cyklicznie targi sztuki mają być szansą na zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce oraz możliwością nawiązania kontaktu z nowymi klientami. Podczas każdego eventu rzemieślnicy będą obserwowani przez trzech trenerów, którzy na zakończenie targów (w trakcie panelu dyskusyjnego) podsumują zachowania wykonawców.
Projekt skonstruowany jest z dwóch modułów, na które składają się szkolenia i targi sztuki. Pierwsza edycja Salonu Artystów Rzemiosła miała miejsce w listopadzie, druga odsłona odbędzie się w grudniu, na 2012 rok przewidziano natomiast cztery kolejne spotkania w Warszawie, Łodzi oraz Białymstoku.
Targi rzemiosła są okazją do obejrzenia oraz zakupienia wyjątkowych wyrobów różnych branż sztuki użytkowej (biżuteria, artykuły wyposażenia wnętrz, hafty, witraże, torebki i galanteria) oraz nawiązania kontaktu z ich twórcami.
Udział w targach i szkoleniach dla rzemieślników artystów, którzy spełnią kryteria rekrutacji, jest sfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Aby wziąć udział w przedsięwzięciu należy zarejestrować się elektronicznie na stronie domowej Salonu Artystów Rzemiosła.
Informacja dla dziennikarzy:
Wyrażamy zgodę na przetwarzanie treści tekstowych, audio i wideo, w szczególności wprowadzania do obrotu, publikacje i dystrybucję materiału w całości lub w jego częściach. Wszystkie zawarte w materiałach wypowiedzi zostały autoryzowane. Wszystkie materiały dostępne do pobrania z www.newseria.pl są bezpłatne.
Czytaj także
- 2023-12-21: Przemysł konferencyjny odbudowuje się po pandemii. Hotele dzięki temu odrabiają część strat
- 2023-10-30: Humanoidalne roboty mogą usprawnić opiekę nad pacjentami w szpitalach i domach opieki. Francuska firma zamierza je wprowadzić do sprzedaży za dwa lata
- 2023-10-31: Technologia śledzenia gestów może zrewolucjonizować symulatory lotów. Szkolenia będzie można odbywać nawet w domu
- 2023-09-05: W Europie zapotrzebowanie na duże telewizory wciąż mniejsze niż w USA i Chinach. Polacy przy wyborze kierują się przede wszystkim ceną
- 2023-09-04: Spada liczba włamań do domów i rośnie wykrywalność takich przestępstw. Może na to wpływać popularyzacja systemów zabezpieczających
- 2022-09-13: Inteligentna doniczka zapewni świeże zioła i warzywa przez cały rok. Parametrami można sterować z poziomu aplikacji
- 2022-05-06: Technologie i online nie wyparły z rynku stacjonarnych targów. Branża wraca do formy sprzed pandemii
- 2021-01-08: Marek Kaliszuk: Chciałbym poczucia stabilizacji. Nie chcę martwić się, czy w ogóle wrócę do pracy
- 2020-05-18: Branża targowa chce ruszyć w połowie sierpnia. Bez rządowego wsparcia jej restart może doprowadzić do upadku wielu firm
- 2020-03-16: Koronawirus zabija branżę targową. Firmom grozi bankructwo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci
Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.
Bankowość
Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne
W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.
Przemysł
Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.