Newsy

Pastelowe kolory, len, jedwab i zamszowe skóry w wiosenno-letniej kolekcji marki Molton

2016-03-22  |  06:25

Marka Molton powitała wiosnę jasnymi, pastelowymi kolorami, ale im bliżej lata, tym bardziej będą one zyskiwały na intensywności. Do pudrowego różu i szarości dołączy granat, czerwień i koral. Nowa kolekcja to ukłon w stronę klasyki, kobiecości i elegancji. Dominującym elementem najnowszej linii są sukienki – na każdą okazję i do każdego rodzaju sylwetki. Hitem są także okrycia dwustronne.

Najnowsza kolekcja to przede wszystkim bardzo pastelowe kolory. Pudrowe róże, szarości – tymi kolorami zaczęliśmy sezon wiosenno-letni, w tej chwili wprowadzamy dużo odcieni granatu, błękitu, czerwieni, również korale i camele. Są to tkaniny naturalne, w większości bazujące na bawełnie, lnie i jedwabiu. Mamy w ofercie również skóry, głównie skóry zamszowe, miękkie i aksamitne w dotyku – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Magdalena Majchrzak-Puczyńska, dyrektor zarządzający Molton.

W kolekcji królują sukienki – zarówno eleganckie, jak i proste, zwiewne. Są tak zaprojektowane, by podkreślały walory sylwetki, a tuszowały niedoskonałości.

Szczególnie w sezonie wiosenno-letnim sukienka jest taką propozycją z naszej strony na każdą okazję – do biura, na wyjście takie bardzo swobodne i  wieczorowe. W zasadzie sukienkę można byłoby nazwać naszym flagowym produktem – mówi Magdalena Majchrzak-Puczyńska.

Marka postawiła na szlachetne materiały i dużą dbałość o szczegóły. W kolekcji nie brakuje dobrze skrojonych wiosennych płaszczy, żakietów, spodni i spódnic.

Myślę, że ciekawostką naszej nowej kolekcji są okrycia, które można nosić na dwie strony. Lewa strona staje się prawą kwiecista, jeżeli ma się ochotę na coś bardziej kolorowego bądź jednolita, gładka, jeżeli chce się trochę przygasić swój wygląd. I mamy takie propozycje w kolekcji, w trzech różnych tonacjach kolorystycznych, trzech różnych jakościach tkanin, naprawdę ciekawa zabawa modą – tłumaczy Magdalena Majchrzak-Puczyńska.

Nowa kolekcja przynosi także powiew świeżości i lekkości. Poprzez umiejętne żonglowanie fasonami, kolorami i fakturami można stworzyć idealne stylizacje na wiele okazji.

Modele są niezwykle kobiece, zwiewne, a jednocześnie wygodne. Ważna jest umiejętność dobierania swoich ubiorów tak, aby za każdym razem pokazać swój charakter. Mocną podstawą kolekcji jest połączenie trzech elementów: prostoty, klasyki i kobiecości – podkreśla Magdalena Majchrzak-Puczyńska.

Podkreśleniem każdej stylizacji mogą być dodatki w postaci grubych korali, oryginalnych pasków i nowoczesnych fasonów torebek

Od niedawna prowadzimy Fashion Academy, jest to nasza nowa forma komunikacji z klientem. Mówimy o tym, co jest nowe, modne i ciekawe w naszej kolekcji. I rzeczywiście coraz więcej osób tam zagląda, coraz więcej osób czyta, dlatego zamierzamy to kontynuować – dodaje Magdalena Majchrzak-Puczyńska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.