Nagrody SABRE rozdane. VeloBank ze statuetką za zbudowanie love brandu
17. kwietnia w Londynie rozdano prestiżowe SABRE Awards. W kategorii „Innovator of the Year: Brand” zwyciężył VeloBank. Marka znalazła się też w finale Diamond SABRE Awards.
Nagrody SABRE to wyróżnienie za wybitne osiągnięcia w brandingu, zarządzaniu reputacją, a także kampaniach public relations z całego świata. Jury szczególnie zwraca uwagę na strategię, kreatywność rozwiązań oraz biznesową efektywność działań.
W trakcie wiodącego spotkania branży komunikacyjnej PRovoke EMEA Summit, przedstawicielki VeloBanku – Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu, Katarzyna Koper, dyrektor Biura PR oraz Małgorzata Wilińska, dyrektor Departamentu Marketingu banku – odebrały zwycięską statuetkę IN2 SABRE Awards za projekt „How to build a love brand on banking market - VeloBank’s success story in Poland”. Polski fintech wśród banków znalazł się obok takich marek jak Uber, Ikea czy Amazon. Konkurs nagradza nowatorskie podejście do budowania wizerunku, doceniając firmy, które innowacyjność stawiają za fundament swoich aktywności komunikacyjnych.
Kapituła przyznała VeloBankowi wyróżnienie podkreślające pomysłowość i odwagę w kreowaniu wizerunku i relacji z klientami. Decyzja Jury potwierdziła, że stworzona w rekordowo krótkim czasie 5. tygodni marka VeloBank stała się „love brandem”, który wzbudza pozytywne uczucia oferując wiele więcej ponad usługi bankowe. VeloBank to przykład firmy, która poprzez bycie blisko wartości klientów, sprawia, że ludzie są do niej przywiązani i po prostu ją lubią. Co więcej, bank oparty o technologię i wartości bliskie celom zrównoważonego rozwoju znalazł się również w finale rywalizacji o nagrodę Diamond SABRE Awards w kategorii „Superior Achievement in Brand-Building”.
– Konkurs SABRE to legenda z 40-letnią historią doceniania branży komunikacyjnej i kreatywnej. Znalezienie się w gronie laureatów, reprezentujących różne sektory, obszary i stylistyki – to dla nas ogromne wyróżnienie i duma. Bardzo jestem szczęśliwa, że nasze odważne i innowacyjne podejście do opowiadania o love brandzie w sektorze finansowym znalazło uznanie jury, które składa się z wybitnych międzynarodowych ekspertów. Budując naszą markę podkreślamy, że za usługami finansowymi stoją emocje. Rozwijając naszą ofertę odpowiadamy na realne potrzeby i pragnienia klientów. A te są powiązane z uczuciami. Pomagamy spełniać marzenia, realizować plany i po prostu żyć bardziej velo, łatwiej, wygodniej – podkreśla Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
VeloBadanie: Polacy włączyli tryb oszczędzanie, 73% osób gromadzi środki
Województwo pomorskie z placówką VeloBanku w Wejherowie
Nowa oferta VeloBanku: 60 zł na start i do 540 zł zwrotu za zakupy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci
Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.
Bankowość
Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne
W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.
Przemysł
Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.