Komunikaty PR

Złoty Bankier 2024 dla VeloBanku za kredyt gotówkowy

2024-04-23  |  12:15
Biuro prasowe

Kredyt gotówkowy VeloBanku na 1. miejscu XV edycji Złotego Bankiera, jednego z bardziej uznanych przez świat finansów rankingu, organizowanego przez redakcje Bankier.pl i Pulsu Biznesu. Wyróżnienie przyznane przez ekspertów podkreśla skuteczność VeloBanku w kreowaniu nowoczesnej, atrakcyjnej dla konsumentów oferty kredytowej. Wysoko oceniany jest również zdalny kontakt z bankiem. Analizując poszczególne obszary aktywności firm specjaliści Bankier.pl na 3. miejscu uplasowali infolinię oraz jakość komunikacji z VeloBankiem przez formularz i czat na www.

Złoty Bankier to coroczny ranking organizowany przez wydawnictwo Bonnier Business Polska, właściciela Bankier.pl i Pulsu Biznesu. Oceniane są w nim instytucje bankowe świadczące najwyższe standardy jakości obsługi, oferujące najlepsze produkty i prowadzące wyróżniające się na tle konkurencji działania.

22 kwietnia br. w Warszawie, przedstawiciele VeloBanku – Adrian Adamowicz, Członek Zarządu ds. bankowości detalicznej i korporacyjnej, który odebrał statuetkę, Łukasz Stolarczyk, Dyrektor Biura Badań i Monitoringu Jakości oraz Katarzyna Meissner, Dyrektor Obszaru Komunikacji i Marketingu, wzięli udział w uroczystości rozdania nagród w tegorocznej edycji plebiscytu Złotego Bankiera.

– Niewiele ponad 3 tygodnie po przekazaniu informacji o pozyskaniu inwestora strategicznego, z satysfakcją możemy przekazać rynkowi, że naszą ofertę doceniają nie tylko konsumenci, ale też eksperci wiodącego wydawnictwa finansowego w Polsce. Wyróżnienie statuetką Złotego Bankiera jest ważne, bo przyznawane bankom za najwyższe standardy jakości. Docenienie naszego kredytu gotówkowego pokazuje, że oferujemy innowacyjne, konkurencyjne i pożądane przez klientów produkty. Tym samym wywiązujemy się z naszego zobowiązania. Chcemy być bankiem, który stara się bardziej, jest blisko wartości klientów i pozwala im łatwo realizować plany oraz marzenia. Złoty Bankier to dla nas kolejny sukces i impuls do dalszego rozwoju oferty produktowej oraz doskonalenia jakości obsługi świadczonej przez VeloBank – podkreśla Adrian Adamowicz, Członek Zarządu ds. bankowości detalicznej i korporacyjnej.

Oprócz konkurencyjnych parametrów finansowych, oferta kredytowa VeloBanku opiera się też o najwyższą jakość obsługi i w pełni zdalny proces aplikowania. O kwotę do 200 tys. złotych, na dowolny cel, można wnioskować w kanałach cyfrowych banku, podpisując umowę oraz ciesząc się uruchomionym kredytem bez wychodzenia z domu. VeloBank zadbał o najdrobniejsze szczegóły swojej zwycięskiej propozycji. Nagrodzony Złotym Bankierem kredyt można zacząć spłacać nawet 3 miesiące po jego uzyskaniu.

W tegorocznej edycji jakość obsługi realizowanej przez banki zbadała agencja Minds&Roses. Eksperci portalu Bankier.pl wzięli pod lupę produkty bankowe, wyróżniając instytucje finansowe, które ich zdaniem prezentują najlepsze oferty konta osobistego, konta dla dziecka, kredytu hipotecznego oraz kredytu gotówkowego. Kapituła ekspertów komunikacji marketingowej oceniała również aktywność banków w obszarze social mediów. W rywalizacji brały też udział karty płatnicze, gdzie głos oddano internautom, którzy wybierali swojego faworyta spośród 14. zgłoszonych przez banki propozycji.

Analitycy oprócz pierwszego miejsca dla kredytu gotówkowego wskazali, że VeloBank dysponuje jednym z najlepszych w Polsce call center. Jest ono obsługiwane przez doskonale przygotowanych konsultantów, którzy wyróżniają się w tak ważnej kwestii, jaką jest rozmowa z klientami o kwestiach bezpiecznego bankowania.

Więcej informacji na temat plebiscytu Złoty Bankier znajduje się na stronie: https://zlotybankier.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość VeloBadanie: Polacy włączyli tryb oszczędzanie, 73% osób gromadzi środki Biuro prasowe
2024-05-20 | 11:45

VeloBadanie: Polacy włączyli tryb oszczędzanie, 73% osób gromadzi środki

Polacy konsekwentnie budują swoją stabilność finansową. Z badania przeprowadzonego na zlecenie VeloBanku wynika, że tylko 1/3 z nas wydaje wszystkie zarobione pieniądze. Pozostali nadwyżki
Bankowość Województwo pomorskie z placówką VeloBanku w Wejherowie
2024-05-16 | 14:40

Województwo pomorskie z placówką VeloBanku w Wejherowie

W Wejherowie otwarto nowy oddział VeloBanku. Mieszkańcy woj. pomorskiego oraz turyści licznie odwiedzający rejon Pojezierza Kaszubskiego mogą wygodnie bankować w placówce przy ulicy
Bankowość Nowa oferta VeloBanku: 60 zł na start i do 540 zł zwrotu za zakupy
2024-05-16 | 10:00

Nowa oferta VeloBanku: 60 zł na start i do 540 zł zwrotu za zakupy

Czy wydając pieniądze, można jednocześnie zyskiwać? W Świecie Bardziej Velo wszystko jest możliwe, co udowadnia nowa gorąca oferta. Spełniając kilka warunków klienci,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.