Komunikaty PR

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

2024-04-25  |  15:45
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł energii na niemieckim rynku. Ten strategiczny krok jest integralną częścią planów międzynarodowej ekspansji Grupy. Nowo powstała firma, zlokalizowana w centrum Berlina, zatrudnia już pierwszych wykwalifikowanych pracowników i nawiązała współpracę z lokalnymi brokerami. W dalszej perspektywie holding planuje rozwijać swoją działalność na rynku czeskim, dążąc do utrzymania tendencji wzrostowej przychodów Grupy. Jednocześnie w celu dalszego skalowania biznesu i wzrostu transparentności Grupy, spółka matka – Supreme Global, planuje dołączenie do grona spółek notowanych na rynku NewConnect. Ze złożeniem wniosku o wprowadzenie celuje w bieżący rok.

Wkraczając na niemiecki rynek, holding Supreme Global zainicjował lokalną spółkę, w której posiada większościowy udział. Oferta Supreme Energy Deutschland obejmuje: pompy ciepła, panele fotowoltaiczne i magazyny energii. Oferta skierowana jest do MŚP i klientów indywidualnych.

- Niemiecki rynek to dla nas strategiczny krok w strategii rozwoju całej grupy Supreme Global. Obserwujemy tam stabilną gotowość do inwestycji w energię odnawialną, co doskonale wpisuje się w naszą ofertę i daje spore pole do działania. Jesteśmy przekonani, że nasze atrakcyjne portfolio produktów zyska uznanie także wśród niemieckich klientów, którzy należy pamiętać, że są już bardzo świadomi odbiorcami. Tym bardziej się cieszymy, że pierwsze transakcje sprzedaży są już za nami. Lokalni klienci szczególnie interesują się pompami ciepła oraz instancjami fotowoltaicznymi w połączeniu z magazynami energii. – zauważa Mateusz Wróbel, partner zarządzający w Supreme Global S.A.

Grupa mocno stawia na rozwój w Niemczech, jako pierwszą destynację swojej międzynarodowej ekspansji. Zespół zatrudniony w berlińskim biurze, do końca III kwartału, ma liczyć 50 osób wraz z brokerami handlowymi.

- W bieżącym roku nasza niemiecka spółka Supreme Energy Deutschland nie będzie miała jeszcze znaczącego udziału w skonsolidowanej sprzedaży Grupy, ale już widzimy tam spory potencjał na wypracowanie obrotów wystarczających na pokrycie pierwszych procesów. W III kwartale celujemy z osiągnięciem progu rentowności break-even point (BEP). – wyjaśnia Jan Zając, członek zarządu Supreme Global S.A.

Kolejnym rynkiem zbytu mają być Czechy. Jeszcze w tym roku powinny zostać zapoczątkowane pierwsze działania zmierzające ku uruchomieniu nowego oddziału.

- Chcemy być obecni tam gdzie widzimy rosnące zapotrzebowanie na energię odnawialną. W 2023 roku udział energii ze źródeł odnawialnych w miksie energetycznym osiągnął w Niemczech najwyższy jak dotąd poziom w tym kraju. Ponadto w 2030 roku docelowy udział energii odnawialnej. w zużyciu końcowym energii brutto, ma wynieść 40%* w Niemczech oraz 30%* w Czechach. Chcemy móc być tego beneficjentem – tłumaczy Jan Zając.

Grupa kapitałowa Supreme Global, dzięki działalności Supreme Energy Deutschland oraz Supreme Energy, aktywnie rozwija swoją działalność w obszarze energii odnawialnej. Wspomniana firma Supreme Energy działa na terenie Polski od początku 2021 roku. Spółka z roku na rok notuje dynamiczne wzrosty zarówno pod kątem przychodów, jak i liczby podpisywanych umów. Rodzima spółka przez ten czas osiągnęła łączną moc instalacji równą sumie ponad 50 MWp.

Długoterminowym celem brandu Supreme jest zdobycie pozycji lidera w branży fotowoltaiki i pomp ciepła oraz rozwijanie zielonych mocy wytwórczych, finansowanych z nadwyżek generowanych w trakcie działalności.

- W celu dalszego skalowania naszego biznesu, zamierzamy zwiększyć wiarygodność Grupy, nie tylko w kontekście oferty produktowej, ale również poprzez zwiększenie transparentności na rynku kapitałowym. Dlatego jeszcze w tym roku planujemy złożenie wniosku o wprowadzenie Supreme Global na rynek NewConnect. Już spełniliśmy pierwszy formalny wymóg - otrzymaliśmy status Spółki Akcyjnej. Teraz koncentrujemy się na przygotowaniu Dokumentu Informacyjnego, o którego złożeniu do GPW poinformujemy wkrótce. – podsumowuje Mateusz Wróbel, partner zarządzający w Supreme Global S.A.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Robs Group Logistic podsumowuje I kwartał 2024 r. Biuro prasowe
2024-05-16 | 14:00

Robs Group Logistic podsumowuje I kwartał 2024 r.

Robs Group Logistic SA (RGL), notowana na NewConnect spółka z branży magazynowo – logistycznej, w I kwartale 2024 r. miała 5,67 mln zł przychodów ze sprzedaży,
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2024-05-16 | 12:22

Milisystem publikuje wyniki za I kwartał 2024 r.

Milisystem, podmiot z branży obronności i strzelectwa, w minionym kwartale zakończył fazę testową nowych replik broni krótkiej o napędzie elektrycznym, co ma być istotną przewagą konkurencyjną w nadchodzącym sezonie
Giełda Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku
2024-05-13 | 14:30

Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku

Warszawski deweloper jeszcze w tym roku planuje dwie premiery gier Ponad 701 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży wypracował w pierwszym kwartale br. notowany na NewConnect

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.