Komunikaty PR

Nowe otwarcia w G City w 1Q 2024 roku

2024-04-26  |  10:15
Biuro prasowe

Wrocławska Galeria Dominikańska wzmocniła swoją ofertę restauracyjno-kawiarnianą otwierając elegancki lokal Wagożercy (243 mkw.) oraz Czas na Herbatę (42 mkw.) – miejsce z bogatą propozycją herbat, wysokogatunkowych kaw i przepysznych czekolad. Do grona najemców dołączyły także dwa punkty gastronomiczne – Smaki Ukrainy i klimatyczna Cukiernia Creme. Pozostałe obiekty należące do G City także wzbogaciły swoje portfolia o szereg nowych brandów. Niektóre lokale przeszły metamorfozę otwierając ponownie swoje salony w znacznie większych przestrzeniach.

W pierwszych miesiącach 2024 roku warszawska Reduta, wzmocniła swoje portfolio w segmencie drogeryjnym. Od połowy marca klienci centrum mogą korzystać z bogatej oferty marki Hebe w salonie o powierzchni 324,34 mkw.

Wśród znaczących kontraktów, podpisanych przez centrum handlowe Atrium Kasztanowa, jest m.in. sfinalizowana umowa najmu z marką Euro Lider. Pojawienie się sali zabaw o powierzchni ponad 750 mkw. sprawiło, że to popularne wśród pilan miejsce zakupów stało się także ważnym punktem rozrywki dla rodzin z dziećmi.

Z kolei tuż przed Świętami Wielkanocnymi swój lokal o powierzchni 37,4 mkw. otworzył jeden z największych touroperatorów w naszym kraju – ITAKA. Jest to w Atrium Kasztanowa drugi salon, po Coral Travel, oferujący wczasy.

Grono najemców innego obiektu G City – Focus w Bydgoszczy, wzbogaciła znana marka z modną odzieżą damską – Bialcon, zajmując lokal o powierzchni 70 mkw. Pod koniec lutego br. klientom bydgoskiej galerii zaprezentował się w nowej odsłonie salon Kodano Optyk Megastore. Punkt o łącznej powierzchni 130 mkw. jest największym lokalem tej sieci w regionie kujawsko-pomorskim. Marka nie tylko zdecydowała się znacznie powiększyć swój lokal, ale także przenieść się do nowej lokalizacji, co pozwoliło jej na rozszerzenie oferowanego asortymentu i uatrakcyjnienie strefy ekspozycji.

Do Focusa powrócił także butik By o la la – marka dla kobiet, które szukają oryginalnych i ciekawych ubrań i chcą wyróżnić się z tłumu. Salon w nowej odsłonie zajmuje powierzchnię aż dwukrotnie większą od poprzedniej – tj. 96,71 mkw.  

Od początku lutego CH Focus zamieniło się także w centrum rozrywki dla dzieci i dorosłych, a to za sprawą emocjonującej wystawy RoboExpo, której powierzchnia wynosi 700 mkw! Do końca kwietnia klienci bydgoskiego centrum mogą zapoznać się z najnowocześniejszymi osiągnięciami robotyki. Dla fanów tej technologii przygotowano pięć specjalnych stref, w tym jedną dedykowaną okularom HoloLens, które przenoszą użytkownika w świat rozszerzonej rzeczywistości.

Jedną z najbardziej spektakularnych nowości w bytomskim centrum handlowym Atrium Plejada, jest otwarcie salonu Sinsay o powierzchni ponad 1000 mkw. Nowy lokal jest jednym z największych salonów sieciówki w Polsce oraz trzecim sklepem tej marki w Bytomiu.

Na otwarcie sali zabaw o powierzchni 285 mkw. w Białymstoku zdecydowała się marka Plac Zabaw Zwierzoland, wybierając na swój debiut centrum handlowe Atrium Biała. Klienci Białej mogą także skorzystać z oferty marki Lavard, która ponownie otworzyła swój sklep w galerii w nowej lokalizacji, pod szyldem Evenemen (85,5 mkw.). Natomiast osoby ceniące wygodę i ręcznie robione produkty ucieszy pojawienie się w centrum sklepu garmażeryjnego Muli Cook o powierzchni 33 mkw.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marki przedłużają umowy z Galerią Północną Biuro prasowe
2024-05-20 | 11:00

Marki przedłużają umowy z Galerią Północną

  Galeria Północna umacnia swoją pozycję na warszawskim rynku centrów handlowych. Tylko od początku tego roku aż 9-ciu wieloletnich najemców tego obiektu
Handel Brain food w Żabce – lepsza pamięć i koncentracja z „Porcją DobreGO!”
2024-05-20 | 10:20

Brain food w Żabce – lepsza pamięć i koncentracja z „Porcją DobreGO!”

Egzaminy, wystąpienia publiczne, praca koncepcyjna. Wydarzenia, od wyników których w dużej mierze zależy przyszłość i uczniów, i osób pracujących. Powtarzając
Handel Majowy Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City
2024-05-18 | 09:00

Majowy Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City

W połowie maja rozpoczyna się - zdaniem wielu - najlepszy sezon w polskim kalendarzu kulinarnym. Może i już po majówce, może i spektakularnych świąt na horyzoncie brak, nie brakuje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.