Komunikaty PR

Hollywood Hair otworzyło swój dwunasty salon w Polsce

2024-05-07  |  09:00
Biuro prasowe

Hollywood Hair - renomowana firma włosowa specjalizująca się w profesjonalnym przedłużaniu włosów, która posiada własną markę kosmetyków do ich pielęgnacji i suplementów, otwiera kolejny salon - tym razem w Bydgoszczy. To trzynasty punkt działający pod szyldem firmy, w tym dwunasty w Polsce. To nie jedyna nowość. Hollywood Hair poszerzyło także swoją ofertę produktową i wprowadziło do niej tzw. włosy „instant”. W planach marki są: dalsze skalowanie biznesu zarówno w kraju, jak i za granicą oraz wypuszczenie na rynek innowacyjnej aplikacji, wykorzystującej sztuczną inteligencję i technologię rozszerzonej rzeczywistości.

W odpowiedzi na coraz większe zapotrzebowanie na wysokiej jakości usługi w zakresie przedłużania i pielęgnacji włosów, Hollywood Hair zdecydowało się na otwarcie swojego kolejnego punktu. Bydgoski salon jest dwunastym działającym pod szyldem marki w Polsce i trzynastym, jeśli chodzi o łączną liczbę salonów firmy (jeden z nich znajduje się w Hiszpanii).

- Otwarcie nowego salonu Hollywood Hair to nie tylko wyraz naszego zaangażowania w dostarczanie wyjątkowych usług, których oczekuje coraz więcej kobiet, ale też świadectwo zaufania, jakim obdarzają nas klientki, dzięki którym rośniemy w siłę. Wiem, że wiele pań czekało na nasz bydgoski salon. Chcąc wysłuchać ich głosu oraz widząc rosnące zapotrzebowanie na oferowane przez nas usługi, postanowiliśmy to zrobić. Jestem przekonana, że to nie jest nasze ostatnie słowo - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.

Hollywood Hair to nie tylko sieć salonów przedłużania włosów, ale również jedyna marka z własnymi produktami, kosmetykami i akcesoriami do nich oraz do skóry głowy. W jej portfolio znajduje się ponad sto produktów i stale prowadzoną są prace nad kolejnymi. Firma wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientek, ruszyła ze sprzedażą tzw. włosów „instant”. To nowość, jakiej w Hollywood Hair jeszcze nie było. Jak dotąd z naturalnych włosów można było skorzystać wyłączenie w salonach marki i zakładane były one na stałe.

- Nowa kolekcja włosów to produkty, które można zamówić online, a klientki mogą założyć je sobie same, nie korzystając z usług salonów czy fryzjerów. Naszą misją jest to, aby każda kobieta dzięki naszym włosom, czuła się piękna i poprawiała tym samym swoją pewność siebie. Wiem, że nie każda osoba może pozwolić sobie na drogi zabieg przedłużania, dlatego alternatywą będą nasze włosy „instant”, dostępne dla każdego - wyjaśnia Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.

Nowa kolekcja włosów zawiera doczepiane kucyki i toppery (tupety) z włosów naturalnych w 20 odcieniach i różnych długościach (50, 60 i 70 cm). Będzie ona na bieżąco powiększana o kolejne rozwiązania i asortyment.

Hollywood Hair zamierza otwierać kolejne salony zarówno w Polsce, jak i za granicą. Celem marki jest to, aby stała się ona globalna i była niekwestionowanym liderem w branży przedłużania włosów nie tylko w kraju, ale i poza nim. W osiągnięciu planów ma pomóc ekspansja na rynku brytyjskim. Jeszcze w tym roku firma uruchomi swój pierwszy salon w Londynie. W ślad za tym - chce rozwinąć tam sieć salonów podobną do tej, funkcjonującej w Polsce.

Równolegle włosowa marka pracuje nad innowacyjną i jedyną tego typu aplikacją, która powstaje we współpracy z indyjską firmą DesignoWeb. Będzie to pierwsza aplikacja wykorzystująca sztuczną inteligencję i technologię rozszerzonej rzeczywistości, w której m.in. każda osoba będzie mogła przedłużyć włosy i obejrzeć ten efekt w aplikacji z każdej strony. Już niebawem rozwiązanie zadebiutuje na rynku.

Jeszcze w tym roku Hollywood Hair otworzy dwa nowe salony w Polsce w dużych miastach wojewódzkich. Ich dokładna lokalizacja zostanie wkrótce ujawniona. Tylko w ubiegłym roku marka uruchomiła trzy nowe salony: w Szczecinie, Lublinie i Łodzi. Bydgoski salon jest pierwszym, otwartym w br.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma When U Buy – jedna aplikacja, by zarządzać wszystkimi zakupami online Biuro prasowe
2024-05-20 | 01:00

When U Buy – jedna aplikacja, by zarządzać wszystkimi zakupami online

Wygoda, oszczędność czasu i lepsza kontrola nad zakupami – gdy coraz więcej kupujemy online, potrzebujemy wygodnego narzędzia do zarządzania procesem zakupów, by nie musieć
Firma Wkrótce otwarcie nowego zakładu produkcyjnego foliQ
2024-05-16 | 01:00

Wkrótce otwarcie nowego zakładu produkcyjnego foliQ

W czwartek, 23 maja br. nastąpi oficjalne otwarcie nowego zakładu produkcji nawozów dolistnych foliQ w Aleksandrowie Kujawskim. To kluczowa inwestycja dla Agrii Polska, która
Firma Dwie na trzy firmy należące do kobiet utrzymują się na rynku ponad 3 lata
2024-05-14 | 16:20

Dwie na trzy firmy należące do kobiet utrzymują się na rynku ponad 3 lata

Wśród biznesów zakładanych przez kobiety aż 85 proc. jest w stanie przetrwać pierwsze dwa lata działalności. Najbardziej decydujący jest drugi rok prowadzenia firmy, jednak

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.