Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City
Od środy 24 kwietnia aż do soboty 27 kwietnia poziom -1 w Blue City zamieni się w regionalny ryneczek, na którym będzie można spotkać najlepszych wytwórców tradycyjnej żywności z różnych regionów Polski, a także kilku bardziej egzotycznych wystawców.
Tegoroczna majówka jest najdłuższa od lat - wystarczy zaledwie dzień urlopu, by długi weekend trwał aż 5 dni. Wachlarz ulubionych rozrywek Polaków jest zaś od lat ten sam - rowery, spacery, pikniki, a przede wszystkim - otwarcie sezonu grillowego.
Choć pierwsze majówkowe prognozy nie zachęcały do planowania wypoczynku na świeżym powietrzu, te ostatnie pokazują, że mimo drobnych zachmurzeń, temperatury na Mazowszu będą utrzymywały się w okolicach 20 stopni.
Jarmarku Produktów Regionalnych wypadający w ostatni weekend kwietnia to świetna okazja, by zaopatrzyć się na majówkę, w szczególności zaś - na grilla. Tym bardziej że dostaniemy tu szeroki wybór mięs - na czele z przeróżnymi rodzajami kiełbasek - od jałowcowej, przez wiejską i krakowską aż po kaszanki.
Wszystkie produkty pochodzą z małych, przeważnie rodzinnych gospodarstw i powstają z poszanowaniem nie tylko tradycji, ale też ekologii. Słowem: żadnych sztucznych aromatów, a co najwyżej dym wędzarni opalanej m.in. drzewami owocowymi. Ci, którzy nie przepadają za mięsem, będą mogli wrzucić na ruszt np.oscypki, które do Blue City trafiają prosto z bacówki na Wójciźnie na Podkarpaciu.
Nie zabraknie również dodatków - różnego rodzaju domowych pikli i kiszonek, marynowanych grzybków, smalczyku z dodatkami i szerokiego wyboru oliwek. Jak na każdej edycji wśród dostawców znajdziemy też piekarzy i cukierników.
Coś mocniejszego na wieczorną posiadówę z gośćmi? Jednym z wystawców kwietniowej edycji Jarmarku będzie młoda, polska winnica, której właściciele z pasji zrobili swój zawód.
Czekamy na was przy fontannie na poziomie -1 do wieczora w sobotę 27 kwietnia.
Nie wiemy, z kim podpisujemy umowy kredytowe i jak policzyć odsetki
SŁONECZNA AKCJA ZIKO DERMO - "SAKIEWKA WAKACYJNYCH SKARBÓW"
Kultowe M&M’s® teraz dostępne w wersji mini!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci
Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.
Bankowość
Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne
W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.
Przemysł
Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.