Komunikaty PR

Lidia Garbaczuk, była szefowa Biura Strategii Medialnych PAP, dołącza do Newseri

2024-05-05  |  18:00

Lidia Garbaczuk od maja dołącza do zespołu Newserii jako osoba odpowiedzialna za rozwój oferty agencji oraz współpracę ze strategicznymi klientami. Przez ostatnie cztery lata była szefową Centrum Prasowego Polskiej Agencji Prasowej oraz pełniła funkcję dyrektora Biura Strategii Medialnych PAP, gdzie zarządzała zespołami sprzedaży, marketingu, obsługi medialnej, a także dystrybucji oraz wideo. Do jej zadań należała również realizacja budżetów z obszaru działań komercyjnych. W Newserii będzie kluczowym członkiem zespołu, wspierającym rozwój agencji oraz zwiększającym jej wpływ na rynku medialnym.

– W Newserii widzę przede wszystkim dynamiczną multimedialną agencję, w której wspólnie z zespołami będziemy mogli tworzyć nowoczesne produkty z zakresu komunikacji – zapowiada Lidia Garbaczuk. – Jestem podekscytowana perspektywą rozwijania obszaru wideo i organizacji konferencji prasowych. Moim celem jest dostarczenie kompleksowych usług medialnych, a Newseria daje mi możliwość ich realizacji na najwyższym poziomie. Ogromnie się cieszę, że dołączam do zespołu agencji, która miała tak znaczący wpływ na zmiany na polskim rynku medialnym już od ponad 10 lat – dodaje.

Lidia Garbaczuk posiada 20-letnie doświadczenie pracy w mediach oraz biznesie. Swoją karierę zawodową zaczynała w wydawnictwie Bonnier Business Polska, gdzie początkowo zajmowała się sprzedażą prenumeraty, następnie odpowiadała za sprzedaż eventów i projektów specjalnych. W latach 2015–2017 była dyrektorem zarządzającym w Wydawnictwie Business Manager Magazine, odpowiadając za rozwój i sprzedaż. W latach 2017–2018 pełniła funkcję rzecznika prasowego oraz zastępcy dyrektora biura komunikacji w KUKE (Grupa PFR).

Każdego miesiąca publikujemy kilkaset autorskich materiałów, które poprzez współpracujące z nami media trafiają do blisko 21 milionów odbiorców i generują kilkanaście tysięcy cytatów. Z serwisów Newserii korzysta blisko 600 redakcji w Polsce i za granicą. To zapewnia nam pozycję lidera na rynku prywatnych agencji informacyjnych. Dołączenie Lidii Garbaczuk do zespołu Newserii stanowi istotny element strategii naszego dalszego rozwoju. Jej bogate doświadczenie i wszechstronna znajomość rynku medialnego wesprze dział sprzedaży w rozwoju nowych produktów oraz usług. Jestem przekonany, że jej zaangażowanie dodatkowo umocni pozycję naszej agencji – podkreśla Artur Woliński, prezes zarządu Newserii.

Agencja informacyjna Newseria od 12 lat przygotowuje multimedialne materiały informacyjne dla mediów. Posiada trzy serwisy: Biznes, Innowacje i Lifestyle. Materiały tworzone przez Newserię są cytowane przez prasę, radio, telewizję i serwisy internetowe. Łączna cytowalność materiałów agencji w innych mediach zapewnia miesięczne dotarcie do blisko 21 milionów czytelników. Dodatkowo agencja tworzy relacje wideo z wydarzeń i filmy korporacyjne, a także zajmuje się obsługą i organizacją konferencji prasowych oraz kongresów, jak również szkoleniami medialnymi.

 


Dla dalszych informacji prosimy o kontakt:

Paweł Król
Dyrektor Operacyjny

Newseria Sp. z o.o.
ul. Grochowska 306/308
03-840 Warszawa
budynek A, piętro 3

tel. +48 533 366 680 / +48 22 378 36 16
e-mail p.krol|newseria.pl| |p.krol|newseria.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Czas na wielkie możliwości dla małych firm! Biuro prasowe
2024-05-20 | 13:00

Czas na wielkie możliwości dla małych firm!

Czas na wielkie możliwości dla małych firm! Specjalne szkolenie dla firm, które chcą rozpocząć przygodę z ekspansją sprzedażową. Regionalna Izba Gospodarcza
BRAK ZDJĘCIA
2024-05-20 | 00:00

Czas na wielkie możliwości dla małych firm!

Czas na wielkie możliwości dla małych firm! Specjalne szkolenie dla firm, które chcą rozpocząć przygodę z ekspansją sprzedażową. Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza wraz z Krajową Izbą Gospodarczą,
Start zapisów do Poland Business Run. Przed nami 13. edycja sztafety biznesowej!
2024-05-14 | 12:00

Start zapisów do Poland Business Run. Przed nami 13. edycja sztafety biznesowej!

Start zapisów do Poland Business Run. Przed nami 13. edycja największej charytatywnej sztafety biznesowej! Co roku biegacze i biegaczki z ponad 1500 organizacji wstają zza

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.