Emirates i Azul rozszerzają partnerstwo
- Członkowie Skywards i TudoAzul od teraz mogą zdobywać i wykorzystywać mile i punkty na wszystkich lotach obsługiwanych przez linie Azul i Emirates.
- W 2021 r. obaj przewoźnicy zawarli umowę codeshare oferując klientom dostęp do 280 miejsc docelowych w ramach wspólnej siatki połączeń.
Warszawa, 19 stycznia 2024 r.: Linie Emirates i Azul Linhas Aereas Brasileiras S.A (Azul) wzniosły swoje partnerstwo na nowy poziom, wprowadzając ofertę wzajemnego programu lojalnościowego. Członkowie programu Emirates Skywards i TudoAzul mogą od teraz zdobywać i wymieniać mile w ramach wspólnej siatki 280 połączeń na całym świecie. Przewoźnicy nawiązali współpracę codeshare w 2021 r., aby zapewnić klientom lepszą łączność z ośmioma miastami w Brazylii i globalną siatką połączeń Emirates przez Sao Paulo.
Więcej korzyści z gromadzenia i wymiany mil
Członkowie Emirates Skywards mogą gromadzić mile podczas podróży w ramach siatki połączeń Azul obejmującej ponad 150 kierunków. Członkowie programu Skywards w klasie ekonomicznej otrzymają do 1 mili Skywards, a w klasie biznes do 1,5 mili Skywards za każdą przelecianą milę.
Pasażerowie mogą również wymieniać nagrody za loty w klasie ekonomicznej Azul na stronie emirates.com (od 8 000 mil za bilet) oraz w klasie biznes Azul (od 17 500 mil za bilet).
Partnerstwo umożliwi również klientom TudoAzul zdobywanie mil w globalnej sieci połączeń Emirates obejmującej ponad 130 miejsc docelowych na sześciu kontynentach. Pasażerowie TudoAzul mogą również korzystać z nagród za loty w klasach ekonomicznej i biznes linii Emirates*.
Umowa codeshare z Emirates i Azul umożliwia pasażerom podróż z/do Rio de Janeiro, Santos Dumont (SDU), Belem (BEL), Belo Horizonte (CNF), Cuiaby (CGB), Kurytyby (CWB), Juazeiro Do Norte (JDO), Porto Alegre (POA) i Recife (REC) na lotach obsługiwanych przez Azul do Emirates z Sao Paulo (GRU) do Dubaju i nie tylko. Wszystko to w ramach jednego biletu.
Najlepszy program lojalnościowy
Emirates Skywards ma ponad 30 milionów członków na całym świecie. Program lojalnościowy oferuje cztery poziomy członkostww – Niebieski, Srebrny, Złoty i Platynowy – a każdy z nich zapewnia wyjątkowe korzyści, w tym: dostęp do poczekalni lotniskowych, natychmiastowe podwyższenie klasy lotu, priorytetową odprawę i wejście na pokład, bezpłatny wybór miejsca, dodatkowy limit bagażu, korzystne stawki Cash+Miles oraz darmowy Internet Wi-Fi na pokładzie.
Więcej informacji znajduje się na stronie emirates.com/skywards
*Obowiązują warunki i zasady.
O Azul:
Azul S.A. (B3: AZUL4, NYSE: AZUL) to największa linia lotnicza w Brazylii pod względem liczby lotów i obsługiwanych miast, która oferuje 1 000 lotów dziennie do ponad 150 miejsc docelowych. Od września 2023 r. spółka posiada siatkę 300 tras bez przesiadek i flotę liczącą ponad 180 samolotów i ponad
16 000 członków załogi. W 2020 roku Azul została ogłoszona najlepszą linię lotniczą na świecie przez TripAdvisor, po raz pierwszy brazylijski flagowy przewoźnik zdobył pierwsze miejsce w rankingu Traveler's Choice Awards. W 2023 roku. Linia Azul została uznana przez Cirium (wiodącą firmę zajmującą się analizą danych lotniczych) za 2. najbardziej punktualną linię lotniczą na świecie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.voeazul.com.br/en.
III edycja Italian-Polish Aerospace Forum
Rozbudują Port Lotniczy Wrocław [ETAPY, TERMINY]
Rekordowy lipiec w Porcie Lotniczym Wrocław. Turcja hitem wśród podróżnych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci
Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.
Bankowość
Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne
W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.
Przemysł
Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.