Komunikaty PR

Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates

2024-05-14  |  14:13
Biuro prasowe

W związku z dynamicznym rozwojem agencji influencer marketingu Rokmates doszło w niej do ważnych zmian organizacyjnych. W celu lepszej obsługi twórców i klientów wyodrębniono dwa zespoły, na których czele stanęli awansowani Artur Nalepko i Marcin Szewczyk. Szeregi firmy zasilili także Wojciech Grzegorzyca i Krzysztof Sarna, którzy objęli nowo utworzone stanowiska.

Awanse i zmiany organizacyjne

W pierwszej połowie tego roku w agencji influencer marketingu Rokmates wyodrębniono wyspecjalizowany dział Influencer Managamentu. Decyzja ta wynika z rosnącej liczby twórców, którzy dołączają z managementu agencji, a także planów rozwoju ich obsługi. Na czele zespołu stanął Artur Nalepko, który dołączył do firmy w czerwcu 2023 roku jako Senior Influencer Manager. Obecnie jako Head of Influencer Management jest odpowiedzialny m.in. za budowanie relacji z twórcami, rozwój tiktokowej oferty agencyjnej, działania strategiczne z klientami na TikToku, płatne kampanie na TikToku oraz budowanie relacji z przedstawicielami platformy. Do tej pory w swojej karierze realizował kampanie z udziałem influencerów m.in. dla takich firm jak Biedronka, Grupa Żywiec, Samsung, Speakly, SBM Label czy MSI. ​ Zespół Artura Nalepko współtworzy m.in. Mateusz Lipowski, Senior Influencer Manager.

W celu jeszcze lepszej obsługi klientów i realizacji dużych kampanii utworzono także dział Account Managementu. Objął go Marcin Szewczyk, który od lutego 2023 roku był Business Development Managerem. Posiada ponad 6 lat doświadczenia w szeroko rozumianej branży marketingowej, z czego około 4 lata w influencer marketingu. Swoją wszechstronną wiedzę i umiejętności zdobywał w agencjach SEO, SEM, contentowej, produkcyjnej i influencerskiej, pracując na styku sprzedaży i obsługi klienta. Aktualnie jako Head of Account Management odpowiada za relacje z kluczowymi klientami agencji oraz ich kompleksową obsługę, a także business development. Do tej pory obsługiwał m.in. takich klientów jak Philips, GymBeam czy Intel. Częścią zespołu Marcina Szewczyka jest m.in. Weronika Nowik, która z końcem zeszłego roku awansowała na stanowisko Senior Account Managerki.

Wzmocnienia kadrowe i nowe stanowiska

Ponadto szeregi Rokmates zasilił Wojciech Grzegorzyca, który objął nowo utworzone stanowisko Senior Communications Managera. Jego zakres obowiązków obejmuje kompleksowe działania komunikacyjne agencji – od strategii, przez planowanie, po realizację. Wojciech Grzegorzyca ma kilkanaście lat doświadczenia w tworzeniu treści tekstowych i prawie 5 lat doświadczenia w działaniach public relations, które zdobywał w agencjach WEC Communication i Gameset (część Grupy Lifetube). Pracował nad komunikacją różnych aktywacji w gamingu (w tym tych z udziałem influencerów, m.in. dla marek Huawei i Philips OneBlade czy Grupy Erbud) oraz zgłoszeniami do konkursów branżowych, w tym kampanii „Walka o Koszyki” dla Grupy Erbud, która zdobyła 8 nagród (m.in. Złoto w MIXX Awards Europe czy Złoto w Effie Poland 2022).

Do agencji dołączył także Krzysztof Sarna, który objął nowo powstałe stanowisko Senior Strategy Managera. Do jego zadań należy tworzenie strategii komunikacji dla klientów agencji, a także wsparcie procesów kreatywnych. Krzysztof Sarna pracuje w branży marketingowej już od prawie 12 lat. Zdobywał doświadczenia zawodowe kolejno: prowadząc zespół odpowiedzialny za realizowanie długofalowych projektów (np. Studio Tymbark), obsługując procesy przetargowe i przygotowywanie ofert, a także zajmując się opracowywaniem koncepcji kreatywnych. Wcześniej przez 8 lat był związany z agencją Lifetube. Pracował m.in. z takimi markami jak Kubuś, Nerf, Vivo, Lotto, Wyborowa czy Jack Daniel’s.

– Jesteśmy dumni z faktu, że dzięki ciężkiej pracy całego zespołu, uspójnieniu wizji zarządu oraz wdrożeniu właściwej strategii rozwijamy się w jeszcze szybszym tempie. Przeprowadzone zmiany i wzmocnienia są odpowiedzią na tę sytuację. Nie zapominamy przy tym wszystkim także o twórcach, których mamy przyjemność reprezentować biznesowo. Zmiana podejścia do tego obszaru oraz traktowanie twórców jak klientów agencji, z którymi budujemy długotrwałe relacje, stały się jedną z naszych kluczowych przewag konkurencyjnych. Niezwykle cieszy nas wspólny rozwój i nie możemy doczekać się nadchodzących wyzwań – mówi Krzysztof Żyła, Co-Founder agencji Rokmates.

Cztery otwarte rekrutacje

To jednak nie wszystko. W związku z dynamicznym rozwojem agencja Rokmates prowadzi obecnie aż cztery rekrutacje do zespołów Influencer Managementu, Account Managementu oraz tworzonego zespołu Sales Managementu. Poszukiwani są Senior Sales Manager, Sales Manager, Account Manager oraz Influencer Manager specjalizujący się w platformie TikTok.

O agencji Rokmates

Rokmates to agencja influencer marketingu, która łączy potrzeby twórców z celami marek, tworząc efektywne kampanie. Jej misją jest sprawianie, że praca klientów i twórców staje się prostsza. Rokmates realizuje skuteczne działania z influencerami ze wszystkich segmentów tematycznych na YouTubie, TikToku, Instagramie i Twitchu. Agencja ma na swoim koncie kampanie m.in. dla takich marek jak MSI, ING, Match Masters, Surfshark czy Speakly. Zespół agencji buduje partnerskie relacje z twórcami, wspierając ich rozwój i realizując z nimi kampanie dla marek z różnych branż. W managemencie Rokmates jest 40 różnych twórców, prowadzących ponad 100 profili na YouTubie, Instagramie i TikToku, które do tej pory zgromadziły łącznie ponad 32 mln obserwujących. Są wśród nich m.in. Palion (ponad 1,7 mln subskrybentów na YouTubie), Julia Szponer (2 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharz (ponad 250 tys. obserwujących na Instagramie).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOLVO zostaje wyłącznym partnerem Cinema City IMAX® w Czechach Biuro prasowe
2024-05-29 | 11:00

VOLVO zostaje wyłącznym partnerem Cinema City IMAX® w Czechach

Firma New Age Advertising, pełniąca funkcję oddziału New Age Media w Czechach, podpisała roczny kontrakt z Volvo Car Czech Republic na sponsoring kina Cinema City IMAX® w praskim CH
Media i PR Pewność Siebie w Zdrowej Skórze z Avène
2024-05-28 | 01:00

Pewność Siebie w Zdrowej Skórze z Avène

Fotostarzenie, przebarwienia czy zmiany trądzikowe to tylko niektóre z wyzwań, z jakimi na co dzień zmaga się skóra. Ich konsekwencje potrafią skutecznie oddziaływać na
Media i PR Odwrócony świat - Fundacja Avalon ogłasza zapytanie ofertowe
2024-05-23 | 15:34

"Odwrócony świat" - Fundacja Avalon ogłasza zapytanie ofertowe

“Odwrócony świat” to tytuł siódmej, ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Avalon, współfinansowanej ze środków Państwowego Funduszu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Tylko co 20. palacz jest w stanie samodzielnie rzucić papierosy. Dziś Światowy Dzień Bez Papierosa

Niemal co trzeci dorosły Polak przyznaje się do palenia papierosów. Ta liczba świadczy o porażce polskiej polityki zdrowotnej, w ramach której zakładano redukcję udziału palaczy w społeczeństwie do 5 proc. przed 2030 rokiem. Taki sukces zanotowała Szwecja, w której odsetek palaczy spadł w latach 2008–2023 z 15 proc. do 5,6 proc. Tymczasem wachlarz chorób wywołanych wdychaniem papierosowego dymu jest bardzo szeroki. Najgroźniejsze z nich, oprócz nowotworów, są związane z układem oddechowym i sercowo-naczyniowym jak np. żylna choroba zakrzepowo-zatorowa. 31 maja obchodzona jest 37. rocznica Światowego Dnia Bez Papierosa.

Prawo

Po wyborach wiele tematów w Komisji Europejskiej będzie kontynuowanych. Wśród nich Zielony Ład czy działania na rzecz solidarności z Ukrainą

Jest mało prawdopodobne, by po czerwcowych wyborach do europarlamentu nowa Komisja Europejska radykalnie zmieniła kierunek w wielu kluczowych tematach. Dotyczy to głównie Europejskiego Zielonego Ładu. Wśród priorytetów Brukseli, które w nowej kadencji będą z pewnością kontynuowane, wymienia się także kwestie związane z cyberbezpieczeństwem i digitalizacją na terenie Wspólnoty. W Polsce wybory do europarlamentu odbędą się w niedzielę, 9 czerwca.

Problemy społeczne

W strefach objętych konfliktem żyje 400 mln dzieci. Najtrudniejsza sytuacja jest w Strefie Gazy, gdzie w ciągu kilku miesięcy zginęło ponad 12 tys. dzieci

Według UNICEF jedno na pięć dzieci żyje w strefach objętych konfliktami lub z nich ucieka. Organizacja Narodów Zjednoczonych w latach 2005–2022 zweryfikowała ponad 315 tys. poważnych naruszeń praw dziecka na obszarach objętych konfliktem. Najtrudniejsza sytuacja panuje w Strefie Gazy, gdzie tylko w tym roku zginęło więcej dzieci niż w 2022 roku na całym świecie.  Wojna zabiera dzieciom to, co najważniejsze, czyli poczucie bezpieczeństwa i znacząco wpływa na ich rozwój – alarmuje Polska Akcja Humanitarna.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.