Startuje świąteczna kampania marki Dan Cake
W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko znakomicie smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju i beztroski.
Na potrzeby kampanii zrealizowany został spot, który emitowany będzie w trzech formatach w displayu, w mediach społecznościowych oraz na platformach VOD (u dostawców takich jak TVP, TVN i Polsat). Działania prowadzone będą także w popularnych w aplikacjach zakupowych (Blix, Listonic, Moja Gazetka).
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=ObEOISfhyeE
– To już kolejne Święta Bożnego Narodzenia, podczas których namawiamy Polaków do zwolnienia tempa, wyluzowania i niepoddawania się wszechobecnej presji przygotowań, w myśl przyświecającej nam niezmiennie idei „Daj Sobie Czas”. W tej odsłonie kampanii przekonujemy odbiorców, że spełnianie społecznych oczekiwań nie jest tak ważne, jak nasz komfort psychiczny i spokój - zwłaszcza w tym szczególnym, grudniowym okresie - a obawa o to, że podajemy na stół gotowe wypieki, jest tak naprawdę tylko w naszych głowach. Pakowane ciasta Dan Cake idealnie wpisują się w tę koncepcję: są gotowe do podania od razu po wyjęciu z opakowania, bez konieczności spędzania wielu godzin w kuchni, znakomicie prezentują się na wigilijnym stole, a także smakują jak tradycyjne, domowe wypieki - mówi Wiktor Kowalski, Head of Marketing w Dan Cake Polonia.
Przekaz kampanii będzie wzmocniony działaniami digital indoor, na nośnikach rozlokowanych w galeriach handlowych w całej Polsce. Dzięki temu możliwe jest precyzyjne dotarcie do grupy docelowej, czyli osób zabieganych, aktywnie przygotowujących się do Świąt, którym warto przypomnieć, że dla własnego komfortu nie wszystko muszą robić samodzielnie, decydując się na przykład na zakup gotowych wypieków od Dan Cake.
Dodatkowo na stronie: www.SwietaZDanCake.pl można znaleźć proste i skuteczne porady, jak spokojnie i bezproblemowo spędzić najbliższe Święta. Prezentowany jest tam również spot kampanii oraz pełna, sezonowa oferta produktowa marki Dan Cake.
Za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www kampanii odpowiada agencja Ancymony, która prowadzi również komunikację marki w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Kampanię digital indoor obsługuje AMS i Clear Channel. Spot oraz sesja zdjęciowa zostały zrealizowane przez Key Story, a za budowanie zasięgów i kampanię mediową w digitalu odpowiada Value Media.
VOLVO zostaje wyłącznym partnerem Cinema City IMAX® w Czechach
Pewność Siebie w Zdrowej Skórze z Avène
"Odwrócony świat" - Fundacja Avalon ogłasza zapytanie ofertowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Tylko co 20. palacz jest w stanie samodzielnie rzucić papierosy. Dziś Światowy Dzień Bez Papierosa
Niemal co trzeci dorosły Polak przyznaje się do palenia papierosów. Ta liczba świadczy o porażce polskiej polityki zdrowotnej, w ramach której zakładano redukcję udziału palaczy w społeczeństwie do 5 proc. przed 2030 rokiem. Taki sukces zanotowała Szwecja, w której odsetek palaczy spadł w latach 2008–2023 z 15 proc. do 5,6 proc. Tymczasem wachlarz chorób wywołanych wdychaniem papierosowego dymu jest bardzo szeroki. Najgroźniejsze z nich, oprócz nowotworów, są związane z układem oddechowym i sercowo-naczyniowym jak np. żylna choroba zakrzepowo-zatorowa. 31 maja obchodzona jest 37. rocznica Światowego Dnia Bez Papierosa.
Prawo
Po wyborach wiele tematów w Komisji Europejskiej będzie kontynuowanych. Wśród nich Zielony Ład czy działania na rzecz solidarności z Ukrainą
Jest mało prawdopodobne, by po czerwcowych wyborach do europarlamentu nowa Komisja Europejska radykalnie zmieniła kierunek w wielu kluczowych tematach. Dotyczy to głównie Europejskiego Zielonego Ładu. Wśród priorytetów Brukseli, które w nowej kadencji będą z pewnością kontynuowane, wymienia się także kwestie związane z cyberbezpieczeństwem i digitalizacją na terenie Wspólnoty. W Polsce wybory do europarlamentu odbędą się w niedzielę, 9 czerwca.
Problemy społeczne
W strefach objętych konfliktem żyje 400 mln dzieci. Najtrudniejsza sytuacja jest w Strefie Gazy, gdzie w ciągu kilku miesięcy zginęło ponad 12 tys. dzieci
Według UNICEF jedno na pięć dzieci żyje w strefach objętych konfliktami lub z nich ucieka. Organizacja Narodów Zjednoczonych w latach 2005–2022 zweryfikowała ponad 315 tys. poważnych naruszeń praw dziecka na obszarach objętych konfliktem. Najtrudniejsza sytuacja panuje w Strefie Gazy, gdzie tylko w tym roku zginęło więcej dzieci niż w 2022 roku na całym świecie. Wojna zabiera dzieciom to, co najważniejsze, czyli poczucie bezpieczeństwa i znacząco wpływa na ich rozwój – alarmuje Polska Akcja Humanitarna.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.