Firma STILL uzyskała certyfikat EcoVadis Platinum 2024
More&More Marketing
ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 5/13
52-204 Wrocław
wojciech|getmorepr.pl| |wojciech|getmorepr.pl
+48571246669
www.moreandmore.pl
Kolejny raz z rzędu firma STILL otrzymała certyfikat zrównoważonego rozwoju EcoVadis na poziomie Platinum. Oznacza to, że pod kątem sustainability przedsiębiorstwo plasuje się wśród 1% najlepszych podmiotów.
EcoVadis to renomowana, niezależna agencja ratingowa, oceniająca zgłaszające się do niej firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju na czterech wymiarach: „Etyka”, „Praca i prawa człowieka”, „Środowisko” i „Zrównoważone zaopatrzenie”. W styczniu 2024 r. firma STILL uzyskała w sumie 81 na 100 możliwych punktów, co plasuje ją wśród 1% najwyżej ocenionych firm i uprawnia do posługiwania się certyfikatem na poziomie Platinum. – Czynimy w STILL wysiłki, by intralogistyka była wydajna i odpowiadała na wyzwania przyszłości. Dążymy do tego celu wieloma ścieżkami – mówi dr Florian Heydenreich, Executive Vice President Sales & Service STILL EMEA. – Jak dowodzą wyniki audytu EcoVadis, pozytywnie wyróżniamy się na tle europejskiej średniej we wszystkich kategoriach zrównoważonego rozwoju. Cieszymy się z kolejnego potwierdzenia, że nasza strategia sustainability jest skuteczna – komentuje.
Firma STILL szczególnie dobrze wypadła w kategoriach „Środowisko” oraz „Praca i prawa człowieka", zdobywając w nich prawie dwa razy więcej punktów niż średnia wartość dla badanych firm. Względem poprzedniego badania przedsiębiorstwu udało się poprawić także wynik w zakresie „Etyki” i „Zrównoważonego zaopatrzenia”. – Pozytywna ocena we wszystkich branych pod uwagę obszarach jest znakiem, że nasze kompleksowe systemy zarządzania są tak samo skuteczne, jak nasze liczne kampanie w zakresie ochrony środowiska, recyklingu, utylizacji odpadów oraz postępowania z substancjami niebezpiecznymi i ich redukcji – dodaje Executive Vice President Sales & Service STILL EMEA. Nowością w działaniach EcoVadis jest zobowiązanie się do posadzenie drzewa za każdą opublikowaną w tym roku kartę wyników. Firma STILL włączyła się w tę akcję, deklarując sfinansowanie dodatkowej sadzonki za każdy otrzymany od Agencji certyfikat. – To widoczny, symboliczny sposób zaznaczenia zaangażowania naszej firmy w zarządzanie zrównoważonym rozwojem – konkluduje Heydenreich.
Aktywiści spytają urzędników czy ich miasta są gotowe na zabójcze fale upałów.
Znana firma wsparła sprzątanie Sądecczyzny – zebrano 60 tys. litrów śmieci
Najpierw dialog społeczny, teraz Lokalny Raport Wpływu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci
Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.
Bankowość
Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne
W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.
Przemysł
Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.