Komunikaty PR

Promotech stawia na profilaktykę wśród pracowników

2024-04-30  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Do pobrania docx ( 0.01 MB )

Badanie markerów nowotworowych ufundował swoim pracownikom białostocki Promotech. To jedna z wielu prozdrowotnych inicjatyw zarządu spółki.

Wczesne wykrywanie chorób, zwłaszcza nowotworowych, to połowa sukcesu w ich leczeniu. Dlatego pracownicy Promotechu (włącznie z wydziałem śląskim) i łapskiego Promotechu – KM, chętnie wzięli udział w marcowych badaniach przesiewowych, zorganizowanych przez firmę. Pakiet dla kobiet obejmował markery CA 125- diagnostyka i monitorowanie leczenia raka jajnika, CA 15-3 -raka sutka oraz CEA – raka jelita grubego, zaś pakiet dla mężczyzn obejmował marker CEA, CA19-9 – wykrywający nowotwory trzustki i dróg żółciowych oraz PSA całkowity – raka prostaty.   

- To dość drogie badania i nie każdy pozwoli sobie na taki wydatek, dlatego postanowiliśmy je sfinansować – mówi Artur Zawadzki, prezes Promotechu. - Jeśli dzięki temu można uratować życie lub zdrowie chociażby jednego pracownika, to naprawdę warto. Jesteśmy firmą odpowiedzialną społecznie, a takie działania przyczyniają się nie tylko do lepszej ochrony zdrowia pracowników, ale też do zwiększenia ich satysfakcji z pracy.

Badania były przeprowadzone sprawnie logistycznie, by jak najmniej zakłócić rytm pracy w firmie – w określonych terminach, laboratoryjne pielęgniarki w miejscu pracy pobierały krew do badań, a odbiór wyników możliwy był on-line.

Badania zostały sfinansowane ze środków pracodawcy.

Promotech od wielu lat prowadzi działania związane z profilaktyką zdrowotną swoich pracowników: wszyscy korzystają z pakietu medycznego (zawierającego leczenie stomatologiczne) w firmie LuxMed. Mogą też korzystać z dofinansowania (w ramach funduszu socjalnego) na zabiegi chirurgiczne, rehabilitację, zakup pompy insulinowej, zakup aparatu słuchowego, odczulanie itp. Warunkiem jest złożenie podania do rady pracowników o udzielenie takiego wsparcia. Promotech jest też znany, jako firma, która płaci pracownikom comiesięczny dodatek za niepalenie.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Inkluzywny rynku pracy - rusza program pilotażowy Biuro prasowe
2024-05-20 | 12:30

Inkluzywny rynku pracy - rusza program pilotażowy

W Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie odbyła się konferencja „Różnorodność jako strategia biznesowa. Osoby niepełnosprawne w zespole pracowników”. Wydarzenie,
Praca Jak wygląda sytuacja mam na polskim rynku pracy?
2024-05-20 | 12:00

Jak wygląda sytuacja mam na polskim rynku pracy?

Według badań Polskiego Instytutu Ekonomicznego, 30% matek dzieci w wieku do 9 roku życia nie pracuje zawodowo. Jak na polskim rynku odnajdują się wracające do pracy mamy? – Swego czasu
Praca PPG GBS z tytułem Friendly Workplace 2024
2024-05-17 | 12:00

PPG GBS z tytułem Friendly Workplace 2024

PPG (NYSE: PPG) poinformowała dzisiaj, że Centrum Usług Wspólnych (Global Business Services, GBS) PPG we Wrocławiu zostało uhonorowane prestiżową nagrodą Friendly Workplace 2024.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.