Komunikaty PR

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

2024-04-26  |  12:00
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś uruchomienie programu "Sustainability Partner Recognition Program", aby docenić partnerów handlowych chcących dążyć do zrównoważonego rozwoju i wdrażających rozwiązania Zebra Technologies. Nowy program jest otwarty dla wszystkich partnerów sprzętowych i ISV Zebra PartnerConnect na całym świecie. 

"Nasz program jest ważny, ponieważ klienci, czyli użytkownicy końcowi coraz częściej proszą nas o wsparcie w wykorzystaniu rozwiązań cyfrowych i automatyzacji w dążeniu do osiągnięcia zrównoważonego rozwoju" – powedział Bill Cate, wiceprezes ds. marketingu, portfolio i ekosystemów w Zebra Technologies. – "Klienci muszą mieć pewność, że mogą w łatwy sposób znaleźć wiarygodnych partnerów, którzy nawiążą z nimi współpracę oraz wesprą ich w osiągnięciu tego celu".

Too Good To Go, firma zaangażowana społecznie, stojąca za największym na świecie rynkiem nadwyżek żywności, jako pierwsza zakwalifikowała się do grona uznanych partnerów zrównoważonego rozwoju firmy Zebra Technologies. Platforma Too Good To Go oraz jej kompleksowe rozwiązanie do zarządzania nadwyżkami żywności pozwala sprzedawcom detalicznym artykułów spożywczych na uwolnienie nadwyżek zapasów i ograniczenie marnotrawstwa żywności. Dzięki integracji z Too Good To Go Marketplace platforma na bieżąco śledzi i pomaga w redystrybucji nadwyżek jedzenia do 90 milionów zarejestrowanych użytkowników w 17 krajach w Europie i Ameryce Północnej, którzy są gotowi do kupowania i odbierania nadwyżek żywności.

"Od momentu uruchomienia Too Good To Go w 2015 roku pomogliśmy uchronić przed zmarnowaniem się ponad 300 milionów posiłków. W 2023 r. do naszej globalnej społeczności dołączyło 21 milionów nowych zarejestrowanych użytkowników i 72 000 nowych aktywnych sklepów. Zwiększyło to nasz wpływ na ochronę ponad 100 milionów posiłków przed zmarnowaniem w ciągu zaledwie jednego roku" – powiedział Simon Leesley, dyrektor operacyjny Too Good To Go. – "Dzięki uznaniu i wsparciu firmy Zebra Technologies będziemy wspólnie zwiększać skalę działania, pomagając sprzedawcom detalicznym produktów spożywczych znacząco wpływać zarówno na ich wyniki finansowe, jak i na walkę ze zmianami klimatycznymi". 

Inne przykłady zrównoważonych działań biznesowych to na przykład system weryfikacji okresu przydatności do spożycia żywności, który sprawdza daty ważności i dostosowuje do nich ceny dla klientów. Dodatkowo warto wskazać rozwiązania lokalizacyjne i śledzące, które wybierają najbardziej efektywne trasy dla pojazdów oraz autonomiczne roboty mobilne, które automatyzują i optymalizują recykling magazynów.

Aby zakwalifikować się do "Sustainability Partner Recognition Program" firmy Zebra Technologies, firmy muszą wykazać co najmniej trzy wdrożenia nowych rozwiązań z zakresu zrównoważonego rozwoju. Zobowiązują się również do pomocy klientom w ciągłej poprawie ich wyników w zakresie zrównoważonego rozwoju i wspierania ich w dostosowywaniu się do najlepszych praktyk.  

Zakwalifikowani partnerzy otrzymują ekskluzywne logo zrównoważonego rozwoju, które mogą wykorzystywać w swoich działaniach marketingowych, komunikacji i propozycjach zapytań ofertowych, a także dedykowany identyfikator na platformie Zebra Partner Locator. Zebra Technologies zapewni im również wspólne zasoby marketingowe, uznaniowe fundusze na rozwój marketingu oraz szkolenia w zakresie inicjatyw korporacyjnych i produktowych. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych Biuro prasowe
2024-05-15 | 13:00

Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych

Miód, od wieków ceniony jest zarówno ze względu na swój wyjątkowy smak, jak i właściwości zdrowotne. Jego obecność w słodyczach, takich jak miodowe karmelki, to
Przemysł spożywczy Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?
2024-05-13 | 17:00

Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?

30. kwietnia br. w Paryżu odbyło się spotkanie, będące jednocześnie inauguracją kampanii GOOD MOVE, którego jednym z organizatorów było Stowarzyszenie Polskich
Przemysł spożywczy VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
2024-05-09 | 01:00

VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim

VEGETA liderem w Europie [1] Marka VEGETA od 65 lat jest obecna na polskim rynku i towarzyszy konsumentom w codziennym przygotowywaniu posiłków. VEGETA Uniwersalna, to znana mieszanka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.