Komunikaty PR

I edycja konferencji Urban Mobility Flow Summit odbędzie się w Gdańsku

2023-09-18  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maciek Sokołowski
Attention Marketing

Al. Jerozolimskie 92
00-807 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/

Pierwsza w historii konferencja Urban Mobility Flow Summit odbędzie się 22 listopada 2023 roku w
AmberExpo w Gdańsku. Urban Mobility Flow działa jako unikalna platforma łącząca ofertę sektora
prywatnego z potrzebami sektora publicznego w obszarze mobilności miejskiej. Ma na celu
skatalizowanie rzeczywistych zmian w sposobach w jakich poruszamy się po naszych miastach.


W miarę zmagania się miast z wyzwaniami dynamicznie postępującej urbanizacji, potrzeba stosowania
innowacyjnych, skalowalnych i zrównoważonych rozwiązań w zakresie mobilności miejskiej nigdy
przedtem nie była większa. Urban Mobility Flow ma na celu wspieranie współpracy poszukującej
innowacyjnych rozwiązań skierowanych na bardziej zrównoważoną i efektywną przyszłość
różnorodnych form transportu miejskiego.


Główne zagadnienia Gdańsk Urban Mobility Flow Summit 2023:

  • Finansowanie zielonej mobilności dla sektora publicznego i prywatnego: analiza modeli finansowych, wspierających wdrażanie zielonych technologii w mobilności miejskiej.
  • Mobilność współdzielona i HUBy mobilności: rola współdzielonej mobilności w zmniejszaniu kongestii ruchu i poprawie efektywności transportu w miastach.
  • Inteligentne rozwiązania w zakresie mobilności miejskiej: przegląd najnowszych osiągnięć technologicznych, które kształtują przyszłość mobilności miejskiej.
  • Niskoemisyjna logistyka miejska: strategie i technologie, które pomagają miastom wprowadzać niskoemisyjne rozwiązania logistyczne, na przykład w ścisłych centrach miast.

Dlaczego warto uczestniczyć?

  • Panele tematyczne: cztery panele dyskusyjne połączone z prelekcjami ekspertów.
  • Możliwości nawiązania kontaktów: możliwość poznania profesjonalistów z branży podczas specjalnego wieczornego spotkania networkingowego.
  • Innowacyjne technologie: najnowsze rozwiązania, które mają na celu zdefiniować mobilność miejską na nowo.

W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy na stronę: www.urbanmobilityflow.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Samorządy Miliardowy problem samorządów. Czy wybory coś zmienią? Biuro prasowe
2024-04-04 | 08:00

Miliardowy problem samorządów. Czy wybory coś zmienią?

Rosnące długi wobec samorządów stają się coraz większym problemem. Ich skutkiem jest zwiększanie deficytu budżetowego i w efekcie ograniczenie możliwości inwestycyjnych gmin.
Samorządy Gwiazdy, influencerzy oraz eksperci mówią jednym głosem: Sama Wybierz Samorząd
2024-04-02 | 10:00

Gwiazdy, influencerzy oraz eksperci mówią jednym głosem: Sama Wybierz Samorząd

Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż
Samorządy Pierwsze osiedle, które ma swoje muzeum
2024-03-13 | 13:10

Pierwsze osiedle, które ma swoje muzeum

Muzeum poświęcone historii osiedla Praga II powstało przy pl. Hallera na Pradze-Północ. To społeczna inicjatywa, której celem jest zachowanie pamięci o początkach osiedla i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.