Komunikaty PR

DSV – Global Transport and Logistics i Tchibo Polska kontynuują współpracę

2024-04-19  |  13:30
Kontakt
Szymon Rać
Okaeri Consulting

Łowicka 54/6
02-531 Warszawa
szymon.rac|okpr.pl| |szymon.rac|okpr.pl
514998402
okpr.pl

Tchibo Polska i DSV – Global Transport and Logistics podjęły decyzję o kontynuacji współpracy. Firmy porozumiały się w zakresie przedłużenia realizacji wspólnych działań w zakresie logistyki o kolejne lata.

Ponad trzy dekady wspólnej historii

Marka Tchibo obecna jest w Polsce od lat 90’, a jej produkty towarzyszą w codziennym życiu tysiącom Polek i Polaków – od kawy, przez tekstylia, po artykuły wyposażenia AGD. Od początku działalności pierwszej palarni kawy Tchibo, DSV – Global Transport and Logistics wspierało markę w zakresie organizacji dystrybucji i transportu drogowego. Wraz z rozwojem operacji oraz oferty Tchibo na polskim rynku,  DSV realizuje także działania z zakresu logistyki magazynowej na rzecz spółki.

Z dumą mogę powiedzieć, że Tchibo to wymarzony klient, z którym mam przyjemność współpracować od 1997 roku, od kiedy to dołączyłem do zespołu DSV. - wskazuje Mariusz Wasiak, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, Rozwoju i Projektów Strategicznych w DSV – Przez te wszystkie lata wiele rzeczy się zmieniło w zakresie potrzeb Tchibo, wraz z rozwojem oferty firmy na polskim rynku i ewaluacją oczekiwań konsumentów oraz partnerów biznesowych. Cieszę się, że za każdym razem otwarcie dyskutowaliśmy nt. bieżących wyzwań i wspólnie znajdowaliśmy na nie odpowiedzi. Wierzę, że dzięki wypracowanemu przez dekady modelowi współpracy, nasze partnerstwo będzie co najmniej tak silne jak dziś za kolejnych 30 lat.

Projekt współpracy z Tchibo jest przykładem tego, jak bliska i otwarta współpraca buduje trwałe relacje pomiędzy klientem a operatorem logistycznym. – opowiada Tomasz Kuziemski, Kierownik Oddziału i Regionu Operacji Magazynowych – Jestem wdzięczny za doświadczenia wynikające z tej kooperacji i wierzę, że wypracowane w tym okresie wzajemne zrozumienie umożliwi nam osiągnięcie kolejnych, wspólnych sukcesów w przyszłości.

Z magazynu w Kampinosie k. Warszawy, będącego częścią kompleksu logistycznego o powierzchni ponad 34 tys., DSV zapewnia wszechstronny zakres usług logistycznych dla Tchibo Polska. Obejmuje on m.in. magazynowanie, przyjmowanie dostaw, realizację zamówień, copacking, dystrybucję czy obsługę zleceń eksportowych dla produktów kategorii FMCG marki. Z Kampinosu produkty trafiają do punktów handlowych własnych Tchibo Polska, punktów partnerskich na terenie Polski, jak i do odbiorców w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Operator odpowiada ponadto za realizację usług transportu drogowego w zakresie dostaw z zakładu produkcyjnego Tchibo do magazynu.

DSV – Global Transport and Logistics w Polsce

Operator świadczy kompleksowe usługi logistyki magazynowej dla partnerów m.in. z sektorów: FMCG, farmaceutycznego, Healthcare, Automotive, Elektroniki, Telekomunikacji, Retail, White Goods, Beauty czy eCommerce. Operator dysponuje obecnie 19 magazynami o łącznej powierzchni przekraczającej 316 tys. mkw. Plany rozwoju DSV w sektorze magazynowym zakładają zwiększenie dostępnej przestrzeni poprzez realizację własnych inwestycji, jak i aktywność na rynku najmu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Zatrudnianie i rozliczanie kierowców w branży produkcyjnej Biuro prasowe
2024-05-17 | 01:00

Zatrudnianie i rozliczanie kierowców w branży produkcyjnej

W firmach, w których transport jest jedynie narzędziem do wykonywania ich głównego biznesu, istnieje wiele różnic pomiędzy rozliczaniem kierowców a
Transport Wielkie hamowanie w branży TSL: do zapłaty 1,3 mld zł, do odzyskania pół mld
2024-05-16 | 08:00

Wielkie hamowanie w branży TSL: do zapłaty 1,3 mld zł, do odzyskania pół mld

Jak podaje Krajowy Rejestr Długów, sektor transportowo-spedycyjno-logistyczny ma ponad 1,3 mld zł przeterminowanych zobowiązań finansowych. Od swoich dłużników musi odzyskać
Transport CEVA Logistics o logistyce dla zespołu Scuderia Ferrari i F1
2024-05-15 | 16:00

CEVA Logistics o logistyce dla zespołu Scuderia Ferrari i F1

Już 19 maja na torze Imola odbędzie się GP Emilii Romanii, jeden z 24 wyścigów w tegorocznym kalendarzu Formuły 1. Dla zespołów i ich partnerów zajęcie pozycji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.