Biuro prasowe

BIZNES 2024-05-09

Maciej Dolega w MediaMarktPolska!

MediaMarkt Polska wita Macieja Dolegę na stanowisku szefa PR i rzecznika prasowego.
czytaj więcej
BIZNES 2024-05-09

Wyjątkowe smaki shake’ów w KFC

Tej wiosny KFC proponuje aż dwie nieoczywiste wersje swojego kultowego produktu – Shake Deluxe. W słynnej sieci restauracji można już skosztować shake’ów w limitowanych wersjach: Shake Bubble Gum i Shake Popcorn, dostępnych aż w 3 rozmiarach.
czytaj więcej
BIZNES 2024-05-07

SOS Wioski Dziecięce startują z jubileuszową kampanią „Czas to miłość”

Celem akcji jest przypomnienie nam wszystkim, że to czas poświęcony drugiemu człowiekowi jest kluczem do trwałych i bezpiecznych relacji.
czytaj więcej
BIZNES 2024-04-30

Znaczenie stref brandowych podczas eventów

Szeroko pojęte eventy czy festiwale to nie tylko wydarzenia kulturalne, ale także doskonała okazja dla marek do aktywacji i zbudowania więzi z klientami. Wśród kluczowych elementów odgrywających istotną rolę w tym procesie są strefy brandowe.
czytaj więcej
BIZNES 2024-04-29

FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka

Fundacja Dobrych Inicjatyw prowadzi kampanię 1,5% PIT pod hasłem „Dzieci to nasza przyszłość. Te z domów dziecka TEŻ”, w ramach której demitologizuje instytucjonalną pieczę zastępczą.
czytaj więcej
BIZNES 2024-04-24

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju.
czytaj więcej
BIZNES 2024-04-24

Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity

Fundacja Nauka. To Lubię wspólnie z PKP Intercity uruchamiają projekt „Szlak Akademii Superbohaterów”. Pierwszym etapem jest plebiscyt na superbohatera, w którym głosy internautów wyłonią wizerunek polskiego naukowca, jaki ozdobi jedną z lokomotyw PKP Intercity.
czytaj więcej
BIZNES 2024-04-22

Pepco liderem odpowiedzialności społecznej.

Wyróżnienie w raporcie FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2023. Dobre praktyki”
czytaj więcej
BIZNES 2024-04-19

Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football

Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi. Umowa sponsorska została zawarta na 2 lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A.
czytaj więcej