Komunikaty PR

Develia rozbudowuje osiedle Bemosphere

2024-04-16  |  12:15
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl

Ruszają prace budowlane kolejnego etapu projektu Bemosphere, rozwijanego przez Develię na warszawskim Chrzanowie. Powstaną w nim trzy budynki z 213 mieszkaniami oraz 6 lokalami usługowymi. To kolejna inwestycja realizowana w ramach własnego wykonawstwa przez spółkę Develia Construction. Przekazanie do użytku nowych budynków planowane jest w IV kwartale 2025 r. 

Bemosphere jest inwestycją realizowaną od początku w ramach własnego generalnego wykonawstwa. Docelowo w ramach całego osiedla zaplanowano 6 budynków. Develia Construction, jedna ze spółek grupy Develia, wystartowała z pracami przy kolejnym etapie obejmującym budynki Atmo, Vital i Time, w których znajdzie się łącznie 213 mieszkań o funkcjonalnych metrażach od 28 do 82 m kw. oraz 6 lokali usługowych. Oddanie do użytku planowane jest pod koniec przyszłego roku.

- Bemosphere jest jedną z wielu inwestycji prowadzoną przez Develię w ramach własnego wykonawstwa. Dzięki szerokim kompetencjom, dużemu doświadczeniu, kreatywności i zaangażowaniu, jesteśmy w stanie osiągać najwyższe standardy jakości w realizowanych projektach mieszkaniowych. Odpowiedzialność za wykonawstwo w ramach struktur grupy kapitałowej pozwala nam jednocześnie ściśle kontrolować koszty i zakładane terminy budowy – podkreślił Rafał Winkiel, dyrektor generalny Develia Construction.

Projekt Bemosphere powstaje na warszawskim Chrzanowie w dynamicznie rozwijającej się części Bemowa. Develia Construction zakończyła już budowę pierwszego etapu, w ramach którego przygotowany został budynek Natural ze 107 mieszkaniami. Obecnie realizuje drugi i trzeci etap obejmujący budynki Central oraz City, w których zaplanowano 182 mieszkania oraz 7 lokali usługowych. Zakończenie budynków Central i City planowane jest odpowiednio w II i III kwartale br. 

Wszystkie mieszkania na osiedlu będą miały loggie, balkony lub ogródki, co jest standardem w projektach dewelopera. Do dyspozycji mieszkańców zostanie oddana podziemna hala garażowa z komórkami lokatorskimi i boksami na jednoślady. W projekcie uwzględniono stanowiska do ładowania pojazdów elektrycznych. W parterowych kondygnacjach budynków Atmo i Time zaprojektowano powierzchnie użytkowe, w których będą mogły powstać sklepy, kawiarnie czy punkty usługowe.

Dużym atutem Bemosphere jest lokalizacja tuż obok budowanej stacji II linii metra - Chrzanów. Jej otwarcie planowane jest w 2026 roku. Najbliższy przystanek autobusowy znajduje się w odległości 350 metrów od osiedla, a bliskość ul. Połczyńskiej oraz trasy S8 (ok. 5 min samochodem) zapewniają dogodne połączenie z całym miastem.

Chrzanów wyróżnia się rozbudowaną infrastrukturą lokalną. Działają tu liczne sklepy, punkty usługowe, a także placówki edukacyjne: żłobki, przedszkola i szkoły. Dodatkowo na ul. Szeligowskiej powstanie nowa szkoła podstawowa. Tuż obok niej Develia realizuje równolegle inny projekt - Bemowo Vita, w którym w ramach I etapu powstanie 225 mieszkań o metrażach od 25 do 147 m kw. w cenie od 14 999 zł/m kw. Docelowo całe osiedle obejmie ponad 1200 lokali.

Okolica oferuje także atrakcje kulturalne i rekreacyjne. Tylko 20-minutowy spacer (lub 5-minutowa przejażdżka rowerowa) dzieli projekt od Parku Górczewska, który jest doskonałym miejscem do aktywnego wypoczynku. Dzieci mogą tu korzystać z placów zabaw, trampolin, huśtawek i boisk, na starszych czekają ścieżki rowerowe i spacerowe. Ponadto w parku znajduje się amfiteatr, w którym regularnie organizowane są plenerowe imprezy kulturalne. 

Ceny mieszkań na osiedlu Bemosphere zaczynają się od 15 600 zł za metr kwadratowy.

O DEVELII 

Develia to jeden z największych deweloperów w Polsce realizujący inwestycje w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu i we Wrocławiu. Od 2007 r. Develia jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Grupa Develia zrealizowała 52 osiedla, składające się w sumie ze 139 etapów inwestycyjnych – to 20 tys. mieszkań o powierzchni ponad 1 mln m kw. W 2023 r. grupa wypracowała 1607,8 mln zł przychodu ze sprzedaży i 275,4 mln zł skonsolidowanego zysku netto. W lipcu 2023 r. Develia nabyła 100% udziałów polskich spółek zależnych od Nexity, francuskiej firmy deweloperskiej.

Kontakt dla mediów:

Mariusz Skowronek, Tauber Promotion

698 612 866, mskowronek@tauber.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony” Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:13

Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”

Zarówno aktywność regulatorów, jak i rosnąca świadomość społeczeństwa napędzają zmiany w zakresie zrównoważonego budownictwa. Dotyka to także deweloperów
Nieruchomości Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
2024-04-29 | 11:15

Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach

Develia rozpoczyna sprzedaż nowej inwestycji we Wrocławiu. Osiedle Augustowska Vita, które powstanie na zielonych Maślicach, to projekt dostosowany zwłaszcza do potrzeb młodych
Nieruchomości Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
2024-04-29 | 11:00

Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami

Wiosną i latem zdecydowanie mocniej dostrzegamy zalety wyboru domu bądź mieszkania z ogrodem. Choć nie jest to na rynku duży trend, to taką prawidłowość zauważa przedstawiciel firmy More

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.