News powiązane z Pricing LAB

2016-08-26 | 06:30
Konsument
Polacy uwielbiają promocje i potrafią z nich korzystać. Duże znaczenie ma sposób ich prezentacji News powiązane z Pricing LAB

Polacy uwielbiają promocje i potrafią z nich korzystać. Duże znaczenie ma sposób ich prezentacji

Najchętniej Polacy korzystają z obniżek cenowych – to forma preferowana przez ponad dwie trzecie konsumentów. Skuteczność promocji zależy jednak w dużej mierze od prezentacji ceny. Właściwa komunikacja wartości produktu lub usługi może zwielokrotnić korzyści przedsiębiorcy, dlatego coraz więcej z nich wdraża strategie pricingowe. Jedną z popularnych taktyk są popularne końcówki 99 groszy, zamiast pełnych kwot.
więcej
2016-08-22 | 06:00
Handel
Polskie firmy nie mają świadomości znaczenia strategii cenowych. Odpowiednio dobrane mogą jednak znacznie zwiększyć przychody firmy

Polskie firmy nie mają świadomości znaczenia strategii cenowych. Odpowiednio dobrane mogą jednak znacznie zwiększyć przychody firmy

Blisko 80 proc. firm w Polsce ustala ceny produktu biorąc pod uwagę proporcje między kosztami a przychodami. To najmniej optymalna funkcja optymalizacji długoterminowego zysku – przekonuje Grzegorz Furtak, założyciel firmy pricingLAB. W Polsce świadomość właściwie skalkulowanej ceny produktu jest jeszcze niewielka. Tymczasem odpowiednio określona może zwiększyć zysk firmy nawet do 30 proc.
więcej