News powiązane z free to play
2016-12-20 | 06:35
Konsument
W Polsce prawie 7 mln osób gra w gry na smartfonach i tabletach. Globalny rynek jest szacowany na 36,5 mld dol.
Już 1,9 mld użytkowników smartfonów gra w gry mobilne. W Polsce to blisko 7 mln osób. Rynek rośnie w siłę, dobre perspektywy czekają przede wszystkim gry w systemie free-to-play, które odpowiadają nawet za 90 proc. przychodów z gier mobilnych. Przyszłością są okulary 3D i gry casualowe, które nie wymagają od użytkowników poświęcenia czasu – ocenia Grzegorz Zwoliński, prezes i założyciel T-Bull.
2015-08-24 | 09:00
Giełda
Rekordowe wyniki Vivid Games dzięki lepszej monetyzacji graczy. Przychody z „Real Boxing 1” przewyższają oczekiwania spółki
Zysk netto Vivid Games SA w II kwartale 2015 roku wyniósł 0,95 mln zł (wzrost o 93 proc. rok do roku). Rosnące wpływy spółka zawdzięcza głównie oferowanej w systemie free-to-play grze „Real Boxing 1”. Zarząd liczy, że druga część symulacji pozwoli na jeszcze większy wzrost przychodów. Producent w najbliższym czasie planuje wydać jeszcze dwa tytuły – „Metal Fist” oraz „Real Casino”. Budżet każdego z nich wyniesie 3-5 mln złotych.
2015-03-20 | 06:20
IT i technologie
Vivid Games chce zarabiać na darmowych grach mobilnych. Spółka w kwietniu przeprowadzi emisję akcji, a później przeniesie się na rynek główny GPW
Vivid Games, polski producent gier komputerowych, zamierza tworzyć więcej gier free to play. Bezpłatne produkty to dziś największe źródło dochodu firm działających na rynku gier mobilnych. Spółka jeszcze w kwietniu chce pozyskać 7-10 mln zł z oferty na NewConnect, a później przenieść się na rynek główny GPW.
2015-03-20 | 06:10
IT i technologie
Darmowe gry mobilne dają zarobić. Polscy producenci gier stawiają na ten segment
Segment gier mobilnych rozwija się szybciej niż tradycyjnych, dlatego na te produkty stawiają polscy producenci. Szczególnie perspektywiczny jest rozwój gier free to play, które oferują darmową rozrywkę. Odpowiadają one za ponad 90 proc. przychodów z gier mobilnych.
2014-08-22 | 06:00
Handel
CD Projekt: W ciągu kilku tygodni pojawi się testowa wersja gry „The Witcher: Battle Arena” dla użytkowników Androida. Premiera w IV kwartale 2014 r.
Ruszają zapisy do testowej wersji gry „The Witcher: Battle Arena”, która ma być dostępna za darmo na urządzeniach mobilnych. Producent zapowiada, że nie będzie ukrytych opłat, które mają zwiększyć szanse na zwycięstwo, ale gra ma zarabiać na mikropłatnościach od graczy, którzy będą chcieli się wyróżnić, np. strojem. CD Projekt zapowiedział premierę nowej gry na IV kwartał tego roku.