Biuro prasowe
BIZNES
2024-04-23
Jak dotrzeć do konsumentów, aby przekonać ich do oferty?
W najnowszym krajobrazie konsumenckim, gdzie ceny i wartość zakupów stają się kluczowymi czynnikami decyzyjnymi, przedsiębiorstwa stają przed wyzwaniem zbudowania strategii marketingowej.
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-23
Employer branding w branży budowlanej. Jakie działania warto wziąć pod uwagę?
W branży budowlanej opinia o firmie ma kluczowe znaczenie dla przyciągnięcia i utrzymania wartościowych pracowników.
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-23
Planujesz wakacyjne promocje? Pamiętaj o tych działaniach.
Kreatywne podejście i efektywne wykorzystanie różnych kanałów komunikacji – od tego należy zacząć planowanie wakacyjnych promocji
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-22
Europa dostrzega znaczenie przełomowych innowacji. A Polska?
Wyjście ze standardowego podejścia do rozwoju w poszukiwaniu przełomowych rozwiązań palących problemów społecznych i środowiskowych wymaga znacznych nakładów finansowych.
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-22
Obiecujący potencjał start-upów technologicznych w Polsce
Około 80% start-upów technologicznych w Polsce powstało w ciągu ostatnich 10 lat.
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-19
Polskie startupy na drodze do międzynarodowego sukcesu
Obecnie na polskim rynku działa ponad 3,3 tysiąca startupów. Mimo że, wiele z tych firm jest
w początkowej fazie rozwoju, polski rynek ma potencjał, aby zyskać znaczącą pozycję na arenie międzynarodowej.
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-18
5 dobrych praktyk firmy Mars wyróżnionych w raporcie FOB 2023
5 dobrych praktyk firmy Mars wyróżnionych w raporcie FOB 2023
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-18
Polacy wybierają komunikację miejską: co to oznacza dla firm?
W ostatnich latach obserwujemy znaczący wzrost popularności komunikacji miejskiej w Polsce.
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-18
Zbiorniki z tworzyw sztucznych – nowoczesne rozwiązanie dla przemysłu chemiczneg
Branża chemiczna to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów polskiej gospodarki
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-18
Coraz więcej marketów w mniejszych miejscowościach- jakie trendy temu towarzyszą
Krajobraz sektora powierzchni handlowych w Polsce tworzy łącznie niemal 13 miliona metrów kwadratowych GLA
czytaj więcej