Biuro prasowe

BIZNES 2024-04-23

Jak dotrzeć do konsumentów, aby przekonać ich do oferty?

W najnowszym krajobrazie konsumenckim, gdzie ceny i wartość zakupów stają się kluczowymi czynnikami decyzyjnymi, przedsiębiorstwa stają przed wyzwaniem zbudowania strategii marketingowej.
czytaj więcej
BIZNES 2024-04-23

Employer branding w branży budowlanej. Jakie działania warto wziąć pod uwagę?

W branży budowlanej opinia o firmie ma kluczowe znaczenie dla przyciągnięcia i utrzymania wartościowych pracowników.
czytaj więcej
BIZNES 2024-04-23

Planujesz wakacyjne promocje? Pamiętaj o tych działaniach.

Kreatywne podejście i efektywne wykorzystanie różnych kanałów komunikacji – od tego należy zacząć planowanie wakacyjnych promocji
czytaj więcej
BIZNES 2024-04-22

Europa dostrzega znaczenie przełomowych innowacji. A Polska?

Wyjście ze standardowego podejścia do rozwoju w poszukiwaniu przełomowych rozwiązań palących problemów społecznych i środowiskowych wymaga znacznych nakładów finansowych.
czytaj więcej
BIZNES 2024-04-22

Obiecujący potencjał start-upów technologicznych w Polsce

Około 80% start-upów technologicznych w Polsce powstało w ciągu ostatnich 10 lat.
czytaj więcej
BIZNES 2024-04-19

Polskie startupy na drodze do międzynarodowego sukcesu

Obecnie na polskim rynku działa ponad 3,3 tysiąca startupów. Mimo że, wiele z tych firm jest w początkowej fazie rozwoju, polski rynek ma potencjał, aby zyskać znaczącą pozycję na arenie międzynarodowej.
czytaj więcej
BIZNES 2024-04-18

5 dobrych praktyk firmy Mars wyróżnionych w raporcie FOB 2023

5 dobrych praktyk firmy Mars wyróżnionych w raporcie FOB 2023
czytaj więcej
BIZNES 2024-04-18

Polacy wybierają komunikację miejską: co to oznacza dla firm?

W ostatnich latach obserwujemy znaczący wzrost popularności komunikacji miejskiej w Polsce.
czytaj więcej
BIZNES 2024-04-18

Zbiorniki z tworzyw sztucznych – nowoczesne rozwiązanie dla przemysłu chemiczneg

Branża chemiczna to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów polskiej gospodarki
czytaj więcej
BIZNES 2024-04-18

Coraz więcej marketów w mniejszych miejscowościach- jakie trendy temu towarzyszą

Krajobraz sektora powierzchni handlowych w Polsce tworzy łącznie niemal 13 miliona metrów kwadratowych GLA
czytaj więcej